Nee dat is zo, ik ruim het ook niet op. Ik loop langs grasveldjes, daar spelen geen kinderen... Ik zie wel vaak op stoepen waar het dus niet mag, hou je er ook gewoon aan, dan is er geen probleem. Ik laat het daar ook niet liggenalm@ schreef:Je zult best gelijk hebben, neemt niet weg dat ik het asociaal vind dat een ander in de poep van jouw hond(en) moet stappen.Daantje_ schreef:Als dat geld daarvoor gebruikt wordt, ik ken maar 1 hondentoilet over heet het dorp, en in het dorp waar mn moeder woont ken ik er helemaal geen 1. Moeten we lekker betalen en zelf opruimen, dan heeft het ook geen zin om te betalen als er niets mee gedaan wordt. Ik weet niet wát er mee gedaan wordt met het geld, tegeltjes leggen dat er hier niet mag liggen?Emma schreef:is het niet oa de bedoeling van hondenbelasting dat er speciale peopbakken in de wijk neergezet worden?Takkie_Teckel schreef:Ik ruim nooit wat op, zeer sporadisch doet ze het soms bij een speeltuin, dan ruim ik het wel op.
Maar normaal gesproken echt niet nee, heb ik toch nog het idee dat er wat gebeurd met de hondenbelasting.
bij ons staan veel bakken en dan vind ik het ook mijn plicht mijn bijdrage te leveren en de poep op te ruimen.