Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn er mensen die weleens in de buurt van Rotterdam ofzo gaan wandelen ...of in DElft bij Delfshout!!!???
Ik zou het leuk vinden om dan eens een keer af te spreken om te wandelen , wie weet wel meerdere mensen!!!!
Irene schreef:en waar ligt dat gebied dan? heb je een adres en kun je misschien wat meer over het gebied vertellen? voor ons is barendrecht niet zo ver weg.
Hoi ,-
Ik weet niet of je Barend beer (het restaurant) kent in Barendrecht het lig aan de a15 (het adres daar van is Lorentzweg 26
2991 XM Barendrecht) , het is een mooi wandel gebied waar je hond het hele jaar los mag en waar ook nog een aparte honden plas is waar ze heerlijk in kunnen zwemmen!!!
We zouden op de parkeer plaats van Barend beer kunnen afspreken en dan weten wij de weg wel!!!
Brigitte schreef:Als het niet al te ver uit de buurt wordt heb ik ook wel zin om mee te gaan met Elektra.
Dat zouden we super geziilg vinden , hoe meer mensen met honden hoe gezelliger...dan moeten we een keer met mensen die mee willen een data prikken
Ik zou het echt super vinden!!!
is het gebied groot? hoelang kun je er ongeveer wandelen?
Ik kan hem ook op mn hyves(http://wandelenmetdehond.hyves.nl/hondenwandelclub) plaatsen daar kunnen mensen zich ook aanmelden om mee te gaan,als je een datum hebt.Of je kan hem zelf plaatsen als je lid bent uiteraard
Crissi schreef:Barendrecht is voor mij een uurtje rijden, dat valt nog wel mee!
Kan je daar lang wandelen? Wil wel een tijdje bezig zijn, anders moet mitch weer te snel de auto in en met z'n wagenziekte
Dat is aan jezelf hoelang je wil wandelen ...maar wij willen ook een poos bezig zijn hoor....we weten hoe energiek een ridgeback is ...ook al is Handsome 8 jr , we hebben ook nog een kruising Bordeaux dog en die moet ook echt een poos bezig zijn hoor!!!!
En vaak is het zo gezellig met zijn allen ...dat we wel een poos lopen hoor!!!!
Irene schreef:is het gebied groot? hoelang kun je er ongeveer wandelen?
Ik kan hem ook op mn hyves(http://wandelenmetdehond.hyves.nl/hondenwandelclub) plaatsen daar kunnen mensen zich ook aanmelden om mee te gaan,als je een datum hebt.Of je kan hem zelf plaatsen als je lid bent uiteraard
Ja het is redelijk groot niet super groot maar het is aan jezelf hoelang je het wil maken , wij hebben altijd zoiets van we lopen wel een poos , is vaak ook gezellig met zijn allen en de honden onder elkaar!!!
Dus ja hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik maar zou het super gezellig vinden echt!!!!
P.s ja ben wel lid van Hyves maar zit er haast nooit op , msschien kan jij/u een oproep op hyves zetten ...hoe meer mensen hoe gezelliger en honden natuurlijk..moeten we even een datum prikken....
Jeannettebo schreef:Ik kijk even welke volle reuen er mee gaan
Ik heb zo wie zo twee reuen ...ze zijn allebei gecastereerd ...mijn ene reu kan even laten zien wie hij is , de ridgeback ..maar als ik hem een grote mond geef dimt hij in....hij gaat op zich geen conflict aan!!!
Zijn jou/u reuen dominant dan????
Ik heb zo wie zo twee reuen ...ze zijn allebei gecastereerd ...mijn ene reu kan even laten zien wie hij is , de ridgeback ..maar als ik hem een grote mond geef dimt hij in....hij gaat op zich geen conflict aan!!!
ja mijn reu is dominant, kleinere intacte reuen en gecastereerde reuen die er niet echt op reageren gaat meestal goed
ja mijn reu is dominant, kleinere intacte reuen en gecastereerde reuen die er niet echt op reageren gaat meestal goed
En in wat voor opzicht uit die dominatie dan van jou/u reu????
hij maakt zich erg groot en laat dat zien bij een andere reu. in het begin wil die wat brommend rond lopen wordt daar niet op gereageerd is het goed, kan wordt wel op gereageerd door het zelfde te doen, dan wil hij de ander op zn rug leggen. daarom zeg ik ik kijk wat voor honden er mee gaan
Chakka schreef:
hij maakt zich erg groot en laat dat zien bij een andere reu. in het begin wil die wat brommend rond lopen wordt daar niet op gereageerd is het goed, kan wordt wel op gereageerd door het zelfde te doen, dan wil hij de ander op zn rug leggen. daarom zeg ik ik kijk wat voor honden er mee gaan
Ow oke , ik weet niet hoe Handsome mijn ridgeback reu daarop zal reageren...is heel verschillend ...hij probeert altijd wel te laten zien wie hij is ...maar is over het algemeen conflict vermijdend ...maar ja sommige reuen gaan door ...ja en dat pikt hij dan niet...ook al heeft hij gelukkig nog nooit gevochten!!!!
maar we zien het wel jij/u kent u eigen hond het beste!!!!
Zou wel toppie zijn als het zou gaan met zijn allen
Morgen zet ik even allemaal uitgebreide informatie over de geplande wandeling op zondag 1 juni in Barendrecht!!!
Ga nu even wandelen met de honden en dan langzaamerhand me bedje in , morgen gaat om 05.00uur het wekkertje weer!!!! :N:
Laatst gewijzigd door Chakka op 22 mei 2008 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Irene schreef:Als het goed is zondag 1 juni 13.00 uur ze zou nog even een duidelijke topic openen
Oh dan ben ik vrij, dus misschien ga ik ook wel mee. Het gebied is toch niet in de buurt van drukke autowegen? Ivm de veiligheid van de hondjes die loslopen. Ik neem aan dat de hondjes gewoon loslopen?
Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
Nou ik weet het niet zeker maar het zou best is het gebied langs de snelweg kunnen zijn,maar dat is wel afgesloten dan. Maar ik weet het niet zeker,hoorde van mijn man dat hij een gebied had zien liggen daar langs de snelweg,en als ik het zo hoor gaat het over dat gebied.Ik ben wel benieuwd,hou er wel van om nieuwe losloopgebieden te verkennen