en wat recente:

Even wat meer info erbij: Andy heeft een tijdje geleden binnen de SV in Duitsland zijn BH gehaald en ik ga hem nu trainen tot aan zijn FH1

Moderator: moderatorteam
waren ze daar goed koperElla46 schreef:Samen met zijn zusje
en wat recente:
Even wat meer info erbij: Andy heeft een tijdje geleden binnen de SV in Duitsland zijn BH gehaald en ik ga hem nu trainen tot aan zijn FH1
O ja dat is slim om te doen!Ella46 schreef:bedankt voor alle leuke reacties! Ik ben ook heel blij met Andy dat hij zo een fijne hond is om mee te sporten. Ik vind het daarbij ook erg prettig om mensen te laten zien dat staffords hele leuke, lieve, spontane en werklustige honden zijn![]()
@ deb: ja half. Ik heb hem handmatig ingesteld en dat opgeslagen onder dat schuifknopje. Ik grijp vaak snel de camera en dan wil ik heel snel een foto maken en om dan nog dat ding in te stellen gaat me te langzaam (aangezien ik nog niet 100% thuis ben mbt instellingen). Nu heb ik eigenlijk altijd goede fotos, maar ik moet zeggen dat mijn lens me daar ook enorm mee geholpen heeft tov de kitlens (canon 75-300)
![]()
@ diva, die blauwe komt van een winkel bij mij in de buurt, maar die hebben geen vast assortiment en was eigenlijk een koopje. Je kan ze ook bestellen op internet bij heavy dog shop en hurricane collars. Als je een brede leren wil kan je net zo goed een juthalsband kopen bij een hondensportzaak.