DE DATUM DIE WE IN GEDACHTEN HEBBEN IS ZONDAG 1 JUNI OM 13.00UUR!!!
Het is dus om een wandel gebied in Barendrecht , er is veel gras en goed begaanbare grintpaden en er is zelfs een speciale water plas aan gelegd voor honden die willen zwemmen ...mooi laag aflopend dus de honden hoeven als ze willen zwemmen geen moelijke bewegingen te maken!!!
Ik zou het leuk vinden als er veel mensen met de honden komen wandelen ...het is geen super groot gebied maar je kunt er lekker vertoeven en ik vind het zowie zo al gezellig als we met zijn allen lopen , dan loop je al snel een poos weg!!!
We hadden het plan om aftespreken bij een parkeer plaats van een restaurant die Barend Beer heet en vandaar vandaan ons achter na te rijden naar het parkeerplaats bij het wandel gebied het adres van dat restaurant is=
Lorentzweg 26
2991 XM Barendrecht
Nogmaals ik hoop dat jullie komen als jullie in de gelegenheid zijn!!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugde!!!
Als jullie komen willen jullie mij dan een persoonlijk berichtje sturen om mij te laten weten dat jullie komen , dan krijg je een persoonlijk berichtje mijn mobiele telefoonnummer zodat jullie me kunnen bellen als jullie iets later zijn of als jullie verdwaald zijn!!!