Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
*WAARSCHUWING* bruut hondengevecht
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
*WAARSCHUWING* bruut hondengevecht
*WAARSCHUWING* als je op de link klikt zul je een hondengevecht zien
Helaas vinden zulke gevechten in Turkije nog steeds plaats, ondanks dat ze illegaal zijn. De gevechten vinden in de ochtendschemering in afgelegen gebieden plaats zodat de politie ze niet kan vinden. Zoals je ziet komen er ook veel toeschouwers op af. Er gaat ook veel geld in om. In de video roept iemand dat hij 10.000 euro voor de hond betaald heeft.
Hoe kunnen zulke gevechten gestopt worden? Volgens de wet is het al verboden.
Helaas vinden zulke gevechten in Turkije nog steeds plaats, ondanks dat ze illegaal zijn. De gevechten vinden in de ochtendschemering in afgelegen gebieden plaats zodat de politie ze niet kan vinden. Zoals je ziet komen er ook veel toeschouwers op af. Er gaat ook veel geld in om. In de video roept iemand dat hij 10.000 euro voor de hond betaald heeft.
Hoe kunnen zulke gevechten gestopt worden? Volgens de wet is het al verboden.
-
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
waarom plaats je dit als je het zelf al vervelend vindt om naar te kijken en eigenlijk iedereen hier door je waarschwuingen ook afraadt om het te bekijken? Wat is de meerwaarde?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
En mij ook.Muis.. schreef:Je bent me net voor...jelle schreef:waarom plaats je dit als je het zelf al vervelend vindt om naar te kijken en eigenlijk iedereen hier door je waarschwuingen ook afraadt om het te bekijken? Wat is de meerwaarde?
Ik klik ook niet. Vind het al weerzinwekkend genoeg dat er mensen zijn die dit soort dingen filmen en op youtube zetten.
-
- Zeer actief
Dit is hond en leed. Hier worden video's en afbeeldingen geplaatst van dierenleed. Een tijdje geleden werd er een video geplaatst van wasberen die levend gevild werden. Ik heb niemand daar een reactie zien plaatsen met de vraag waarom die video geplaatst werd.jelle schreef:waarom plaats je dit als je het zelf al vervelend vindt om naar te kijken en eigenlijk iedereen hier door je waarschwuingen ook afraadt om het te bekijken? Wat is de meerwaarde?
-
- Zeer actief
Begrijp me goed, het mág wel hoor. Maar ik begrijp niet zo goed wat je intentie er mee is. Toch niet alleen maar om aan een noodzakelijk aantal berichtjes op het forum te komen, mag ik hopen. Het schiet toch niet op om het hele internet af te speuren naar ranzige hondenfilmpjes en dan hier neer te zetten? En doe je jezelf eigenlijk wel een plezier ermee door ze op te zoeken en te bekijken?kangalfan schreef:Dit is hond en leed. Hier worden video's en afbeeldingen geplaatst van dierenleed. Een tijdje geleden werd er een video geplaatst van wasberen die levend gevild werden. Ik heb niemand daar een reactie zien plaatsen met de vraag waarom die video geplaatst werd.jelle schreef:waarom plaats je dit als je het zelf al vervelend vindt om naar te kijken en eigenlijk iedereen hier door je waarschwuingen ook afraadt om het te bekijken? Wat is de meerwaarde?
De meesten (inderdaad vast niet allemaal hoor) die hier posten hebben er toch een doel mee omdat er vragen zijn, ze van gedachten willen wisselen over wat er nu gebeurt oid. Die indruk krijg ik in jouw geval niet, toch?
Je mag plaatsen wat je wilt, alleen ik begrijp gewoon niet waarom je het doet en daar probeerde ik naar te vragen.

-
- Zeer actief
Ik speur het internet niet af naar die filmpjes. Ik was videos van kangals aan het zoeken toen ik die filmpjes tegenkwam. Mijn intenties verschillen niet van de intenties van de meeste forumleden. Zoals je in mijn openingsbericht kunt lezen probeer ik een discussie te starten over hoe dit soort gevechten tegengegaan kunnen worden.jelle schreef:Begrijp me goed, het mág wel hoor. Maar ik begrijp niet zo goed wat je intentie er mee is. Toch niet alleen maar om aan een noodzakelijk aantal berichtjes op het forum te komen, mag ik hopen. Het schiet toch niet op om het hele internet af te speuren naar ranzige hondenfilmpjes en dan hier neer te zetten? En doe je jezelf eigenlijk wel een plezier ermee door ze op te zoeken en te bekijken?kangalfan schreef:Dit is hond en leed. Hier worden video's en afbeeldingen geplaatst van dierenleed. Een tijdje geleden werd er een video geplaatst van wasberen die levend gevild werden. Ik heb niemand daar een reactie zien plaatsen met de vraag waarom die video geplaatst werd.jelle schreef:waarom plaats je dit als je het zelf al vervelend vindt om naar te kijken en eigenlijk iedereen hier door je waarschwuingen ook afraadt om het te bekijken? Wat is de meerwaarde?
De meesten (inderdaad vast niet allemaal hoor) die hier posten hebben er toch een doel mee omdat er vragen zijn, ze van gedachten willen wisselen over wat er nu gebeurt oid. Die indruk krijg ik in jouw geval niet, toch?
Je mag plaatsen wat je wilt, alleen ik begrijp gewoon niet waarom je het doet en daar probeerde ik naar te vragen.
- rilana
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Het houden van een hond verbinden aan een zeker minimaal IQ en ethisch besef?kangalfan schreef: Zoals je in mijn openingsbericht kunt lezen probeer ik een discussie te starten over hoe dit soort gevechten tegengegaan kunnen worden.

-
- Zeer actief
En ja hoor. Nanna denkt weer precies te weten hoe ik in elkaar zitNanna schreef:Daar geloof ik niets van, als ik zo vrij mag zijn.kangalfan schreef: Ik speur het internet niet af naar die filmpjes. Ik was videos van kangals aan het zoeken toen ik die filmpjes tegenkwam. Mijn intenties verschillen niet van de intenties van de meeste forumleden. Zoals je in mijn openingsbericht kunt lezen probeer ik een discussie te starten over hoe dit soort gevechten tegengegaan kunnen worden.
Je doet niet anders dan schreeuwen dat de Kangal zo sterk is en de überhond is over alle andere rassen. Je geilt er op dat hij vecht met een wolf of een leeuw of weet ik wat voor beest. En dát wil je laten zien, niet "hoe we dit soort gevechten tegen kunnen gaan". Dat had ik geloofd als je voorgaande berichten er heel anders uit hadden gezien, maar nu niet.

-
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 3
Ik dacht dat jij zo kangalfan was?
,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.
Als ik een filmpje tegen kom van Rottweilers die echt voor de kill knokken,klik ik toch echt het filmpje weg.
ga me eigen ras''die toch al de naam hebben''niet verder in een kwaad daglicht plaatsen

Als ik een filmpje tegen kom van Rottweilers die echt voor de kill knokken,klik ik toch echt het filmpje weg.
ga me eigen ras''die toch al de naam hebben''niet verder in een kwaad daglicht plaatsen

groetjes petra,en een poot van shadow,bo en diesel
-
- Zeer actief
Dat zijn geen Kangals maar Aksaray honden. Aksaray honden zijn geen kuddewakers maar waakhonden. Voor mij is het verschil ook niet altijd direct te zien eerlijk gezegd.shadow1 schreef:Ik dacht dat jij zo kangalfan was?,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
kangalfan schreef:Dat zijn geen Kangals maar Aksaray honden. Aksaray honden zijn geen kuddewakers maar waakhonden. Voor mij is het verschil ook niet altijd direct te zien eerlijk gezegd.shadow1 schreef:Ik dacht dat jij zo kangalfan was?,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.
*WAARSCHUWING*
4 kangals die een wolf te grazen nemen:
Een wolf die te grazen wordt genomen door drie kangals
Hier vecht een kangal tegen een dier dat ik niet herken:

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
-
- Zeer actief
owww. Ik doelde op de honden in het hondengevecht.MonaToetje schreef:kangalfan schreef:Dat zijn geen Kangals maar Aksaray honden. Aksaray honden zijn geen kuddewakers maar waakhonden. Voor mij is het verschil ook niet altijd direct te zien eerlijk gezegd.shadow1 schreef:Ik dacht dat jij zo kangalfan was?,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.
*WAARSCHUWING*
4 kangals die een wolf te grazen nemen:
-
- Zeer actief
En zo houd je natuurlijk oogkleppen op. Men moet ook inzien dat het niet altijd rozegeur en maneschijn is.shadow1 schreef:Ik dacht dat jij zo kangalfan was?,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.

- Ozzfest
- Zeer actief
- Rami
- Zeer actief
irwi schreef:En zo houd je natuurlijk oogkleppen op. Men moet ook inzien dat het niet altijd rozegeur en maneschijn is.shadow1 schreef:Ik dacht dat jij zo kangalfan was?,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.
Heeft niets met oogkleppen te maken. Ik mag toch hopen dat als ik met eigen ogen dierenleed zie dat ik dan ingrijp, in plaats van er een filmpje van te maken en het vervolgens ook nog eens op youtube te zetten...

- rilana
- Actief
- Contacteer:
dat is een ander verhaal ...Rami schreef:irwi schreef:En zo houd je natuurlijk oogkleppen op. Men moet ook inzien dat het niet altijd rozegeur en maneschijn is.shadow1 schreef:Ik dacht dat jij zo kangalfan was?,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.
Heeft niets met oogkleppen te maken. Ik mag toch hopen dat als ik met eigen ogen dierenleed zie dat ik dan ingrijp, in plaats van er een filmpje van te maken en het vervolgens ook nog eens op youtube te zetten...
maar zolang er niets te zien valt , worden mensen ook niet wijzer dan dat ze zijn

- rilana
- Actief
- Contacteer:
kangalfan schreef:*WAARSCHUWING*
Echt zielige beelden![]()
en voor jouw informatie die lui die doen ook maar wat dit soort mensen zetten indd rassen in een kwaad daglicht...
kunnen alleen maar zeer ziekelijke domme mensen op komen om drie honden van welk ras dan ook tegen 1 hulpeloos dier te zetten...
dat is het zelfde dat je met drie man 1 iemand in elkaar slaat...
eerlijk hoor

-
- Zeer actief
zou iedereen gewoon op flag willen klikken.. bij dit soort filmpjes.. dan word die melding naar youtube gestuurt en word dit filmpje verwijderd..
hoe meer hoe beter..
ik heb het ook gedaan.. heb wel filmpje gelijk pauze gezet...
word al panisch als mijn eigen honden knokken laat staan die van een vreemde....
hoe meer hoe beter..
ik heb het ook gedaan.. heb wel filmpje gelijk pauze gezet...
word al panisch als mijn eigen honden knokken laat staan die van een vreemde....

groetjes van Ayka,Zira en Honey
-
- Zeer actief
Ik denk dat die honden een kudde schapen aan het bewaken waren. Die wolf had waarschijnlijk zin in een hapje en is te dichtbij gekomen waardoor hij met de kangals in gevecht is geraakt. De eigenaar had ze misschien uit elkaar moeten halen ipv te filmen. Echter, als je die kangal corrigeert voor het vechten met een wolf zal hij de volgende keer misschien de kudde niet meer verdedigen tegen een wolf.rilana schreef:kangalfan schreef:*WAARSCHUWING*
en voor jouw informatie die lui die doen ook maar wat dit soort mensen zetten indd rassen in een kwaad daglicht...
kunnen alleen maar zeer ziekelijke domme mensen op komen om drie honden van welk ras dan ook tegen 1 hulpeloos dier te zetten...
eerlijk hoormisselijkmakend vind ik het eerder...
- rilana
- Actief
- Contacteer:
kangalfan schreef:Ik denk dat die honden een kudde schapen aan het bewaken waren. Die wolf had waarschijnlijk zin in een hapje en is te dichtbij gekomen waardoor hij met de kangals in gevecht is geraakt. De eigenaar had ze misschien uit elkaar moeten halen ipv te filmen. Echter, als je die kangal corrigeert voor het vechten met een wolf zal hij de volgende keer misschien de kudde niet meer verdedigen tegen een wolf.rilana schreef:kangalfan schreef:*WAARSCHUWING*
eerlijk hoormisselijkmakend vind ik het eerder...
nouw dan nog dan moet die almachtige kangal dat prima alleen af kunnen en helemaal tegen zon klein wolfje wat me overigens nog een vrouwtje lijkt ook...
dus waarom 3???
hij had er dan ook 1 op los kunnen laten en niet 3....
volgens mij ben je je pik aan het verlengen met deze achterlijkheden...
ook het volk word zeer dom neergezet sorrie dat ik het zeg

- Rami
- Zeer actief
Ik vind dat dus helemaal geen ander verhaal. Als je echt 'wijzer' wilt worden kijk dan bijvoorbeeld naar die goeie BBC-documentaire over hondengevechten (Dogfighting Undercover, BBC Panorama – 2007).rilana schreef:dat is een ander verhaal ...Rami schreef:irwi schreef:En zo houd je natuurlijk oogkleppen op. Men moet ook inzien dat het niet altijd rozegeur en maneschijn is.shadow1 schreef:Ik dacht dat jij zo kangalfan was?,nou haal je toch je eigen lieve ras naar beneden.
maar zolang er niets te zien valt , worden mensen ook niet wijzer dan dat ze zijn....
Wijzer word je niet van filmpjes op Youtube. Die trekken alleen maar 'ramptoeristen'.
- rilana
- Actief
- Contacteer:
zeg ik dan dat je you tube filmpjes moet kijken om wijzer te worden neen...Rami schreef:Ik vind dat dus helemaal geen ander verhaal. Als je echt 'wijzer' wilt worden kijk dan bijvoorbeeld naar die goeie BBC-documentaire over hondengevechten (Dogfighting Undercover, BBC Panorama – 2007).rilana schreef:dat is een ander verhaal ...Rami schreef:irwi schreef:En zo houd je natuurlijk oogkleppen op. Men moet ook inzien dat het niet altijd rozegeur en maneschijn is.
maar zolang er niets te zien valt , worden mensen ook niet wijzer dan dat ze zijn....
Wijzer word je niet van filmpjes op Youtube. Die trekken alleen maar 'ramptoeristen'.
maar het is wel een fijt dat amateur beelden vaan betere realiteit weer geven,...
-
- Zeer actief
- rilana
- Actief
- Contacteer: