Het was ook tegen topicstarter.rilana schreef:ik heb dan bij toppic starter "ook dit vage vermoedenchrico schreef:Gelukkig dat jij dit prachtig vind om te promoten![]()
dit is gewoon niet nodig, dit is puur leedvermaak
Moderator: moderatorteam
Het was ook tegen topicstarter.rilana schreef:ik heb dan bij toppic starter "ook dit vage vermoedenchrico schreef:Gelukkig dat jij dit prachtig vind om te promoten![]()
Het is duidelijk dat je die BBC documentaire waar ik het over heb niet hebt gezien. Journalisten gingen daarin undercover, meer realiteit kun je niet krijgen.rilana schreef:zeg ik dan dat je you tube filmpjes moet kijken om wijzer te worden neen...Rami schreef:Ik vind dat dus helemaal geen ander verhaal. Als je echt 'wijzer' wilt worden kijk dan bijvoorbeeld naar die goeie BBC-documentaire over hondengevechten (Dogfighting Undercover, BBC Panorama – 2007).rilana schreef:dat is een ander verhaal ...Rami schreef:
Heeft niets met oogkleppen te maken. Ik mag toch hopen dat als ik met eigen ogen dierenleed zie dat ik dan ingrijp, in plaats van er een filmpje van te maken en het vervolgens ook nog eens op youtube te zetten...
maar zolang er niets te zien valt , worden mensen ook niet wijzer dan dat ze zijn....
Wijzer word je niet van filmpjes op Youtube. Die trekken alleen maar 'ramptoeristen'.
maar het is wel een fijt dat amateur beelden vaan betere realiteit weer geven,...
nee, hoor , blijf maar dit soort filmpjes hier plaasten, want dàt is de echte realitietkangalfan schreef:En ja hoor. Daar begint het gezeur weer![]()
![]()
![]()
Ik kan het ook nooit goed doen he
ja daaaaag !kangalfan schreef:Ze doden de wolf om de kudde te beschermenPak-de-bal schreef:deze honden moeten eens verboden worden , wat een rot honden !!!kangalfan schreef:*WAARSCHUWING*
4 kangals die een wolf te grazen nemen:
een wolf doodt om te eten, maar zij doden for the fun !
Misschien zijn ze die wolf wel achterna gerend. Langs een weg zijn er ook kuddes. De herder maakt vaak een wandeling met de kudde schapen.Pak-de-bal schreef:ja daaaaag !kangalfan schreef:Ze doden de wolf om de kudde te beschermenPak-de-bal schreef:deze honden moeten eens verboden worden , wat een rot honden !!!kangalfan schreef:*WAARSCHUWING*
een wolf doodt om te eten, maar zij doden for the fun !![]()
een kudde op de snelweg zeker?/![]()
ja praat het maar goedkangalfan schreef:Misschien zijn ze die wolf wel achterna gerend. Langs een weg zijn er ook kuddes. De herder maakt vaak een wandeling met de kudde schapen.
Weet je, als ik jou was zou ik lekker in Turkije gaan wonen, kan je de hele dag met Kangals bezig zijn en je gaan inzetten om dit soort gevechten tegen te gaan ...... want dat was uiteindelijk je vraag .... "hoe kun je dit stoppen??"kangalfan schreef:En ja hoor. Daar begint het gezeur weer![]()
![]()
![]()
Rami schreef:Het is duidelijk dat je die BBC documentaire waar ik het over heb niet hebt gezien. Journalisten gingen daarin undercover, meer realiteit kun je niet krijgen.rilana schreef:zeg ik dan dat je you tube filmpjes moet kijken om wijzer te worden neen...Rami schreef:Ik vind dat dus helemaal geen ander verhaal. Als je echt 'wijzer' wilt worden kijk dan bijvoorbeeld naar die goeie BBC-documentaire over hondengevechten (Dogfighting Undercover, BBC Panorama – 2007).rilana schreef: dat is een ander verhaal ...
maar zolang er niets te zien valt , worden mensen ook niet wijzer dan dat ze zijn....
Wijzer word je niet van filmpjes op Youtube. Die trekken alleen maar 'ramptoeristen'.
maar het is wel een fijt dat amateur beelden vaan betere realiteit weer geven,...
Dit is wel een heel dom bericht. Alsof ik vanuit Turkije niet op deze site kan komenflatcoat schreef:Weet je, als ik jou was zou ik lekker in Turkije gaan wonen, kan je de hele dag met Kangals bezig zijn en je gaan inzetten om dit soort gevechten tegen te gaan ...... want dat was uiteindelijk je vraag .... "hoe kun je dit stoppen??"kangalfan schreef:En ja hoor. Daar begint het gezeur weer![]()
![]()
![]()
Echt geloof me ..... je kunt daar veeeeel meer voor je favoriete ras betekenen dan hier, dus ga emigreren naar Turkije (of ze daar blij met je zullen zijn weet ik niet, hoor), maar dan blijven wij verschoond van al die Kangaltopics waarin jij doet alsof je er tegen bent maar er voor mijn gevoel wel van smult.
kangalfan schreef:Dit is wel een heel dom bericht. Alsof ik vanuit Turkije niet op deze site kan komenflatcoat schreef:Weet je, als ik jou was zou ik lekker in Turkije gaan wonen, kan je de hele dag met Kangals bezig zijn en je gaan inzetten om dit soort gevechten tegen te gaan ...... want dat was uiteindelijk je vraag .... "hoe kun je dit stoppen??"kangalfan schreef:En ja hoor. Daar begint het gezeur weer![]()
![]()
![]()
Echt geloof me ..... je kunt daar veeeeel meer voor je favoriete ras betekenen dan hier, dus ga emigreren naar Turkije (of ze daar blij met je zullen zijn weet ik niet, hoor), maar dan blijven wij verschoond van al die Kangaltopics waarin jij doet alsof je er tegen bent maar er voor mijn gevoel wel van smult.
Dus met andere woorden zouden jacht-, waak- en verdedigingshonden afgemaakt moeten worden omdat ze het werk doen waar ze voor gefokt zijn?Pak-de-bal schreef:deze honden moeten eens verboden worden , wat een rot honden !!!kangalfan schreef:*WAARSCHUWING*
![]()
![]()
![]()
irwi schreef:Dus met andere woorden zouden jacht-, waak- en verdedigingshonden afgemaakt moeten worden omdat ze het werk doen waar ze voor gefokt zijn?Pak-de-bal schreef:deze honden moeten eens verboden worden , wat een rot honden !!!kangalfan schreef:*WAARSCHUWING*
![]()
![]()
![]()
dan zie ik het punt niet om nog aan kynologie te doen...
Tuurlijk kun je vanuit Turkije op deze site komen maar daar heb jij dan de tijd niet voor, want je bent bezig om de Kangalgevechten daar te laten stoppen .... dat is immers je grote wens??kangalfan schreef:Dit is wel een heel dom bericht. Alsof ik vanuit Turkije niet op deze site kan komenflatcoat schreef:Weet je, als ik jou was zou ik lekker in Turkije gaan wonen, kan je de hele dag met Kangals bezig zijn en je gaan inzetten om dit soort gevechten tegen te gaan ...... want dat was uiteindelijk je vraag .... "hoe kun je dit stoppen??"kangalfan schreef:En ja hoor. Daar begint het gezeur weer![]()
![]()
![]()
Dit gaat me dan ook weer te ver, het kunnen ook duitse herders zijn (of welk ras dan ook) die dit doen.deze honden moeten eens verboden worden , wat een rot honden !!! boos boos boos boos
een wolf doodt om te eten, maar zij doden for the fun ! boos
dwaas, je schrijft ergens anders dat je naar stierengevechten gaat en je gaat op vakantie in een land waar ze honden aan bomen ophangenPak-de-bal schreef:WAARSCHUWING:
ga nooit meer naar Turlijke op vakantie, als ze dit gewoon nog toelaten
naar stieren vechten gaan...Addy schreef:dwaas, je schrijft ergens anders dat je naar stierengevechten gaat en je gaat op vakantie in een land waar ze honden aan bomen ophangenPak-de-bal schreef:WAARSCHUWING:
ga nooit meer naar Turlijke op vakantie, als ze dit gewoon nog toelaten![]()
Niet alleen spreek je onzin maar je spreekt jezelf ook nog eens voortdurend tegen
flatcoat schreef:Tuurlijk kun je vanuit Turkije op deze site komen maar daar heb jij dan de tijd niet voor, want je bent bezig om de Kangalgevechten daar te laten stoppen .... dat is immers je grote wens??kangalfan schreef:Dit is wel een heel dom bericht. Alsof ik vanuit Turkije niet op deze site kan komenflatcoat schreef:Weet je, als ik jou was zou ik lekker in Turkije gaan wonen, kan je de hele dag met Kangals bezig zijn en je gaan inzetten om dit soort gevechten tegen te gaan ...... want dat was uiteindelijk je vraag .... "hoe kun je dit stoppen??"kangalfan schreef:En ja hoor. Daar begint het gezeur weer![]()
![]()
![]()
wat heeft stierenvechten nu met een kangal te maken, die een wolf voor de lol aan het doden is?Addy schreef:dwaas, je schrijft ergens anders dat je naar stierengevechten gaat
bij stierengevechten dood de mens voor de lol, wat is erger, een dier dat zijn instinkt volgt of een mens die voor het macho zijn een stier kiltPak-de-bal schreef:wat heeft stierenvechten nu met een kangal te maken, die een wolf voor de lol aan het doden is?Addy schreef:dwaas, je schrijft ergens anders dat je naar stierengevechten gaat
en wat gefilmd is door Turken die op die weg net langskwamen?
of dat de eigenaar snel in de auto stapte om ze bij te houden en om dan te filmen