Moderator: moderatorteam
Hier ook niet inderdaad. Maar als ik wegga moet ik ook nog eens goed kijken of ze nergens bij kunnen. Gister was ik met 1 hond weggeweest, kom ik thuis, heel gegrom en gedoe, bleek de reu de koffiemelk gepakt te hebben. Zelfs de inmiddels lege verpakking tussen zijn voorpoten kan aanleiding voor bonje met de jongste teef zijn. Cleo, de oudste teef kan je wel bij Dapper de reu laten omdat zij niks afpakt. De jongste teef ramt gewoon door Dappers dreiging heen en pakt meteen terug als zij iets perse wil hebbenChiki schreef:Speeltjes en kauwmateriaal slingert hier nooit rond, ook niet als we zelf thuis zijn.
Als je er een pupje bij neemt zal het zeker wel goed gaan! Dan groeien ze met elkaar op. Ik heb zelf twee intacte reuen en die lopen door het hele huis heen als we weg zijn. Geen probleem.Noële schreef:Als ik dit zo lees gaat het over het algemeen best goed als je honden bij elkaar laat als je weg gaat. Ik ga er maar van uit dat het hier dan ook goed gaat, Fellow is gek met andere honden en de nieuwe pup weet niet beter dan dat Fellow er is denk ik dan maar, dus het zal wel goed gaan![]()
Groetjes, Noëlle.