Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Doglover schreef:Ja is helemaal goed, ik zet het in mijn agenda.
Ik weet waar je bedoelt, zullen we daar zelf dan om 1300 uur afspreken?? Ik heb een groene Opel Astra en ik draag een roos nee grapje maar ik heb wel die auto.
Tot dan!! Groeten Rowana, misschien willen er nog meer mensen mee als ze het leuk hebben gevonden, We zien het wel.
Wat bedoel je nu precies spreken we nu bij het wandel gebied af of bij het restaurant Barend beer???
Ja misschien willen er dan ook meer mensen mee...lijkt me wederom weer leuk!!!
P.s ik zal vooral op die roos letten wat voor kleur eigenlijk ???
Wij hebben een opvallende gele renault kangoo!!!!
Doglover schreef: Ik bedoel idd meteen daar waar we de honden los laten afspreken. Mijn verzorgpony heeft daar vroeger gestaan toen het nog een weiland was.
Tot de 7e dan maar, gezellig!!
Oke helemaal toppie moppie !!!
Ik heb er zin in!!!!
Liefs Cynthia
Hey balen ik had me op gegeven, maar ivm een zieke op mijn werk moet ik toch werken van het weekend. Ik kan dus niet mee Nou ja volgende keer hoop ik wel mee te kunnen, misschien ide van 8 juni.
Veel plezier iig
Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
Hummer schreef:Hey balen ik had me op gegeven, maar ivm een zieke op mijn werk moet ik toch werken van het weekend. Ik kan dus niet mee Nou ja volgende keer hoop ik wel mee te kunnen, misschien ide van 8 juni.
Veel plezier iig
Oh dat zou leuk zijn als je ook meeging,daar komen al een hoop mensen dus hoe meer hoe gezelliger
Hummer schreef:Hey balen ik had me op gegeven, maar ivm een zieke op mijn werk moet ik toch werken van het weekend. Ik kan dus niet mee Nou ja volgende keer hoop ik wel mee te kunnen, misschien ide van 8 juni.
Veel plezier iig
He Balen zeg....maar 8 juni ben ik er ook bij hoor!!!
En ik zal vaker op het forum zetten wie er mee wil wandelen in Barendrecht!!! Dus komt goed!!!!
Ik heb zin in , in morgen de wandeling om 13.00u!!!
Even voor de duidelijkheid...we spreken dus af bij het restaurant Barend beer...en rijden vandaar uit naar het wandelgebied (nog geen 5 minuten rijden) Wij hebben een opvallende gele renault kangoo!!!
Als jullie mijn mobiele telfnmr willen hebben stuur mij dan even een pb!!!!
Tot morgen!!!!!
Lieve mensen ,...
Wij hebben ENORM veel zin in morgen !!!
Ik weet niet in wat voor autos jullie allemaal rijden , wij rijden in een gele renault kangoo (bestelbusje) , laat me dan even op de een of andere manier weten dat je er bent....ik wacht tot 13.15u en dan rijden we naar het wandel gebied!!!! Veel mensen hebben mijn mobiele nmr...dus als je later dan 13.15u bent bel of sms dan ajb even !!!
Mensen die mijn mobiele nmr niet hebben en dat graag willen hebben stuur mij dan een persoonlijk bericht!!!!
TOT MORGEN!!!!!!!
En voor nu lekker slapen!!!