C@rmen schreef:wendy71 schreef:Laura-Joy schreef:Lucia schreef:Ik heb wel een bench voor Milo, maar ik doe nooit het deurtje dicht.
Eerst wel, 'snachts en als hij alleen thuis moest blijven, maar dat is er langzaam aan uit gegaan.
Hij krijgt altijd een koekje voor het slapen gaan, als hij het koekje ziet sprint hij de bench in.
We hebben al eens geprobeerd om de mand in de keuken te zetten, om te zien of hij daar in ging liggen, maar nee hoor. Naja, dan blijft de bench maar.
Als ik voor Joy na het langste wandelingetje de koekjespot openmaakt rent ze al naar de bench

, het deurtje gaat ook niet meer dicht maar dit ritueel is erin gebleven.
Ik heb een nieuwe mand gekocht een tijdje geleden maar mutsefluts gebruikt m eigenlijk alleen om lekker in te rollen maar liggen doet ze er niet in, laat de bench dus ook gewoon lekker staan.
Als je de bench weghaalt gaan ze vanzelf in de mand of op een kleed liggen.

Maar dat wil niet zeggen dat ze daar dan net zo prettig ligt als in de bench

Ze ligt ook heerlijk op het kleed

, als het warm is het liefts onder mn bed op het laminaat en zelfs mn sporttas schijnt lekker te liggen
Maar blijkbaar vind ze de bench ook heel fijn en gezien ik er geen last van heb dat ie in de kamer staat laat ik m gewoon lekker staan.
Het geeft haar ook een veilig gevoel, als ze in de woonkamer is slaat ze altijd aan als ze honden hoort buiten, maar ligt ze in de bench reageert ze totaal niet en vind ze het te druk of wil ze echt met rust gelaten worden zoekt ze m op.
Nu heb ik natuurlijk ook een klein hondje, dus het is geen megabench