Even ter opheldering: ik heb absoluut geen 'haat' tegen welk hondenras dan ook. Ja, ik vind sommige rassen niet leuk en daar vallen terriers, poedels, molossers en een aantal gezelschapshondjes onder.chrico schreef:Welke "haat" bedoel je, het tot 2x toe doodbijten van honden of het ras?S@ndr@ schreef: deze vergelijjking heb ik alleen gemaakt omdat er forumers zijn die echt een regelrecht soort haat naar dit soort honden lijken te hebben.
Ik vind dat namelijk wel meevallen.
En daar bedoel ik mee dat ik ze nooit zou willen hebben, dat betekent niet dat ik een hekel aan ze heb of nog erger: ze haat.
Waar ik wel een hekel aan heb is aan agressieve honden en of dat nou een hond is formaat york of formaat deense dog maakt mij geen fluit uit.
Ik ben trouwens dol op katten, heb ze altijd gehad. Maar mijn moeder heeft een kreng van een kat (broertje van één van mijn eigen katten) die de lieflijke neiging heeft om onverhoeds uit te halen. Ik heb ook een hekel aan dat beest
Ik heb trouwens ook een hekel aan agressieve (en onbeschofte) mensen. Dat maakt mij ook niet tot mensenhater, dacht ik zo