Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond doodgeschoten in Tunesië
Moderator: moderatorteam
- Zenda
- Zeer actief
Hond doodgeschoten in Tunesië
Ik mag dit verhaal plaatsen van de persoon.
Het is te vreselijk voor woorden dat je je eigen hond voor je ogen wordt doodgeschoten. Dit is 1 verhaal, maar het gebeurt dus regelmatig.
Op Djerba worden loslopende honden doodgeschoten (of zo goed als dood, het komt er niet op aan). Wellicht omdat ze tot overlast zouden kunnen dienen voor de "heilige toerist". Zelf deponeren ze massaal en ongestoord hun huisvuil naast de talrijk voorziene vuilnisbakken, waardoor de hongerige honden uiteraard worden aangetrokken.
Ik woon in Midoun en gisterenavond werd mijn hond die op de omwalling rond mijn huis lag te rusten vanuit een voorbijrijdende wagen zonder pardon neergeschoten. Zomaar.
Tegen deze praktijken heb je als buitenlander geen verweer: bij de politie word je gewoonweg genegeerd of vierkant uitgelachen. Walgelijk.
Het is te vreselijk voor woorden dat je je eigen hond voor je ogen wordt doodgeschoten. Dit is 1 verhaal, maar het gebeurt dus regelmatig.
Op Djerba worden loslopende honden doodgeschoten (of zo goed als dood, het komt er niet op aan). Wellicht omdat ze tot overlast zouden kunnen dienen voor de "heilige toerist". Zelf deponeren ze massaal en ongestoord hun huisvuil naast de talrijk voorziene vuilnisbakken, waardoor de hongerige honden uiteraard worden aangetrokken.
Ik woon in Midoun en gisterenavond werd mijn hond die op de omwalling rond mijn huis lag te rusten vanuit een voorbijrijdende wagen zonder pardon neergeschoten. Zomaar.
Tegen deze praktijken heb je als buitenlander geen verweer: bij de politie word je gewoonweg genegeerd of vierkant uitgelachen. Walgelijk.

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
- gizmo
- Zeer actief
- Zenda
- Zeer actief
- Zenda
- Zeer actief
- rilana
- Actief
- Contacteer:
- Zenda
- Zeer actief
- Chione
- Zeer actief
- rilana
- Actief
- Contacteer:
ja dat is normaal in vele landen, amerika bijf ook,..Zenda schreef:Het schijnt nu dat het er dus gebruikelijk is, dat de politie daar honden doodschieten.
daar heb je verschrikkelijk puppyfarms die dus ook wanneer ze uitgefokt zijn met een teefje gewoon legaal dat hondje dood mogen schieten...
dit was van de week nog uitgebreid op tv bij oprha winfrey...
ik heb met dikke tranen zitten kijken ,.
verschrikkelijk..
en dat is zelfs in amerika normaal

- iones
- Zeer actief
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2
- iones
- Zeer actief
Yep. Eigenlijk wel. Ging toch minder willekeurig.Lars schreef:Dan deden wij het met de RAD toch beter of niet?iones schreef:Wat een kutland om in te wonen als hondenliefhebber, of als hond!

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2