Moderator: moderatorteam

Tja maar ik doe weer geen pakwerktura schreef:Ik maak nooit geen standfoto's van pupsels, ik houd van natuurlijker foto'smaar ze staan mooi, in hoeverre ik dat kan zien
En je kan ze beter inschatten. Ik bedoel, als er iemand komt die heel graag wil showen is het handiger die een pup te geven die al wat goeds laat zien. Beter dan een die bv een duidelijk foutje heeft.Josee schreef:Tja maar ik doe weer geen pakwerktura schreef:Ik maak nooit geen standfoto's van pupsels, ik houd van natuurlijker foto'smaar ze staan mooi, in hoeverre ik dat kan zien
![]()
Ik heb ook merendeel gewone foto's hoor, die staan in de fotohoek.
Maar vanaf 4 weken zet ik ze in stand, en maak ik er elke week een standfoto van ze, puur voor mezelf. Dit doe ik op de nestreunie weer met elke hond.
Daarnaast vind ik het een goede oefening voor de pups
preciesMARC_S schreef:En je kan ze beter inschatten. Ik bedoel, als er iemand komt die heel graag wil showen is het handiger die een pup te geven die al wat goeds laat zien. Beter dan een die bv een duidelijk foutje heeft.Josee schreef:Tja maar ik doe weer geen pakwerktura schreef:Ik maak nooit geen standfoto's van pupsels, ik houd van natuurlijker foto'smaar ze staan mooi, in hoeverre ik dat kan zien
![]()
Maar vanaf 4 weken zet ik ze in stand, en maak ik er elke week een standfoto van ze, puur voor mezelf. Dit doe ik op de nestreunie weer met elke hond.
Daarnaast vind ik het een goede oefening voor de pupsEn zo zie je dat perfect als je de foto's allemaal onder elkaar zet.
Idd....ik vind ze allemaal prachtig, maar zou nu qua "showhondje"voor het rode pupje gaan.yamie schreef:ik vind het wel grappig, dat de meeste voor de groene gaan, dat kan en zal uiteraard een heel mooi hondje zijn hoor, maar ik ken de stand foto's met 4,5 weken en omdat dat de meest solide foto lijkt, een echt stand foto al, zullen veel mensen daarvoor gaan, hoewel ik dus juist een iets aflopende lijn graag zievandaar geef mij rood maar, als de rest groen wil zit ik goed hahaha
Goede oefening voor de pups inderdaad en je ziet op de foto achteraf goed de hoekingen. Erg leerzaam vind ik zelf altijd hoewel ook mijn voorkeur uit gaat naar spontane foto's vind ik stacks van pups altijd een mooi beeld van het nest geven, vooral voor zij die ze niet elke dag zien en misschien een hondje met show potentie willenJosee schreef:Tja maar ik doe weer geen pakwerktura schreef:Ik maak nooit geen standfoto's van pupsels, ik houd van natuurlijker foto'smaar ze staan mooi, in hoeverre ik dat kan zien
![]()
Daarnaast vind ik het een goede oefening voor de pups
Ik ookranetje schreef:Er gaat gevochten worden om de groene![]()
Mooie puppy's Josee
Die paarse zie ik ook wel zitten