Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het was vandaag weer super in Barendrecht!!!!!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Chakka
Zeer actief

Het was vandaag weer super in Barendrecht!!!!!

Ongelezen bericht door Chakka »

We hebben vandaag weer heerlijk gelopen in Barendrecht , de honden hebben genoten en de baasjes ook :cheer: !!!
Ze hebben vooral heerlijk gezwommen ....en Elaectra en Bob zijn al een echt setje aan het worden :smile: alhoewel Handsome :smile2: Electra nu ook wel erg leuk vond!!!!
En Raya was helemaal happy met haar bal.....
En ons -oudje- Guido is ook mee geweest hij kon niet ver lopen maar in het water en zwemmen vond hij wel geweldig!!!! Hij heeft vooral genoten , ook al was het heel confronterend voor mij vooral om te zien dat hij echt aan het aftakelen is en dat is opzich niet erg dat hoort erbij bij een oude hond maar het gaat ineens wel erg snel :jank: , maar ja hij heeft nu genoten en dat is wat telt!!! :smile:
Nou Brigitte en Rowena hopelijk zie ik jullie morgen weer gezellig!!!
En Brigitte ben erg benieuwd weer naar de fotos!!!!!! :cheer:
Trouwens Brigitte vond het erg leuk dat je zonder aan kondiging er ook was ...leuke verassing!!!! :smile:
En met Rowene vond ik het ook super gezellig!!!
Afbeelding
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ja, ik vond het ook erg gezellig, ik baalde dat ik moest werken maar gelukkig bleek het uiteindelijk mee te vallen en kon ik wat eerder weg, heb nu zo wel wer dienst maar dat is niet zo erg haha. Ik denk ik rijd maar op goed geluk er heen en zag jullie nog net de hoek om gaan :mrgreen:

Elektra was idd helemaal in haar sas, eerst verleden week Handsome proberen onder de duim te krijgen en nu samen met hem vreemde honden weg jagen :mrgreen:

Ik ben met de foto's bezig :wink: zitten wel leuk tussen vind ik.
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Re: Het was vandaag weer super in Barendrecht!!!!!

Ongelezen bericht door Crista »

Chakka schreef:We hebben vandaag weer heerlijk gelopen in Barendrecht , de honden hebben genoten en de baasjes ook :cheer: !!!
Ze hebben vooral heerlijk gezwommen ....en Elaectra en Bob zijn al een echt setje aan het worden :smile: alhoewel Handsome :smile2: Electra nu ook wel erg leuk vond!!!!
En ons -oudje- Guido is ook mee geweest hij kon niet ver lopen maar in het water en zwemmen vond hij wel geweldig!!!! Hij heeft vooral genoten , ook al was het heel confronterend voor mij vooral om te zien dat hij echt aan het aftakelen is en dat is opzich niet erg dat hoort erbij bij een oude hond maar het gaat ineens wel erg snel :jank: , maar ja hij heeft nu genoten en dat is wat telt!!! :smile:
Trouwens Brigitte vond het erg leuk dat je zonder aan kondiging er ook was ...leuke verassing!!!! :smile:
Afbeelding
he fijn om te horen dat het goed ging met Guido erbij!! Neem je hem morgen ook mee met de wandeling?
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Chakka
Zeer actief

Ja lachen he Electra en Handsome samen vreemde honden weg jagen ...geweldig!!!
Vond het zo leuk dat je er in eens was!!!! ( dat geldt natuurlijk ook voor Rowena)
En ons -oudje- Guido heeft ook heerlijk genoten!!!
Nou meid ik zie de fotos vanzelf wel verschijnen ...ik kan niet wachten :wink: :boos: :smile: :cheer:
We willen zowiezo iedere zaterdag even proberen te gaan , al is het alleen maar voor Guido , hij kan niet ver meer lopen , maar zwemmen wel en dan geniet hij zo .....en dat doet me dan zo goed!!! :cheer:
Afbeelding
Afbeelding
Chakka
Zeer actief

Re: Het was vandaag weer super in Barendrecht!!!!!

Crissi schreef:
Chakka schreef:We hebben vandaag weer heerlijk gelopen in Barendrecht , de honden hebben genoten en de baasjes ook :cheer: !!!
Afbeelding
he fijn om te horen dat het goed ging met Guido erbij!! Neem je hem morgen ook mee met de wandeling?
Nee helaas neem ik hem morgen niet mee , hij kan echt niet ver lopen ...we willen iedere zaterdag even naar Barendrecht rijden zodat hij even lekker kan zwemmen want dat vind hij helemaal geweldig en als me gappies genieten doe ik dat ook...misschien kom je nog een keer op zaterdag naar barendrecht dan kan je ons -oudje- Guido ook zien!!!!
En zondag willen we houden om met wandelingen mee te gaan van het forum ...dus mensen vooral op zondag wandelingen plannen :smile: :wink: :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Doglover
Zeer actief

Ongelezen bericht door Doglover »

Ik vond het ook lekker gezellig vandaag en Raya ook, die ligt nu nog steeds te :slaap: :smile:

Guido heeft ook zichtbaar genoten, ondanks alles en dat is het belangrijkste.

Volgende keer neem ik wat meer balletjes mee :mrgreen:

Ik moet nog ff kijken wat ik morgen ga doen, heb op zich wel zin maar weet niet of ik de auto heb.... Jullie zien het vanzelf wel.

Zeker voor herhaling vatbaar dames (en heren :wink: )

Groetjes Rowana
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”