Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Irene schreef:Tja lastig,misschien doe je hem ook uberhaubt geen plezier met zo'n wandeling met al die honden
Tja en dat is het hem dus juist ...ik weet dus 100% zeker dat ik hem er wel een plezier mee zou doen....het is hartverscheurend om als hij helemaal blij mee staat te springen met de andere honden en je moet hem achterlaten .... ....tja ik blijf het moeilijk vinden ...ik heb het nu twee keer gedan Guido alleen achter gelaten en nogmaals het is hartverscheurend ...ik weet niet of ik het een derde keer zou kunnen puur dat ik weet dat hij het super leuk zou vinden ...pfffffff...word er gek van
Irene schreef:Tja lastig,misschien doe je hem ook uberhaubt geen plezier met zo'n wandeling met al die honden
Tja en dat is het hem dus juist ...ik weet dus 100% zeker dat ik hem er wel een plezier mee zou doen....het is hartverscheurend om als hij helemaal blij mee staat te springen met de andere honden en je moet hem achterlaten .... ....tja ik blijf het moeilijk vinden ...ik heb het nu twee keer gedan Guido alleen achter gelaten en nogmaals het is hartverscheurend ...ik weet niet of ik het een derde keer zou kunnen puur dat ik weet dat hij het super leuk zou vinden ...pfffffff...word er gek van
Ik heb dat ook wel een beetje met Tank hoor Tank is geen hond die enorm gaat lopen knokken (heeft ook nog nooit geknokt) en sinds hij gecstreerd is en wat ouder is hij ook wel wat milder geworden maar hij kon soms zo klierig lopen doen dat andere honden dat zo iriitant vinden en dan wordt het wat bekvechten.
Chakka schreef:Nou Irene kwam met een mogelijk idee namelijk Guid in spuiten met spul dat je op loopse teven spuit zodat de reuen uit de buurt blijven!!!!
Ik zou het in jouw geval een goed idee vinden!
Het lijkt me onwijs moeilijk om je "oudje" steeds thuis te moeten laten, maar ik begrijp je redenen ook wel.
Je kan het toch ook gewoon proberen en mocht het echt uit de hand lopen, heb je er maar 1 wandeling mee verloren. Dan weet je het voor de volgende keer zeker.
Hallo allemaal,
nog even wat laatste info voor de wandeling van a.s.zondag in Midden Delfland. Aanvang 13.00 uur Tandhofdreef 10 Delft
Hoe lang de wandeling gaat duren kunnen we terplekke bekijken,mensen die het gezellig vinden kunnen wat langer in het gebied blijven en mensen die naar huis willen kunnen gewoon terug richting parkeerplaats.Ideaal dus voor mensen met pups of oudere honden die niet te lang kunnen wandelen.Als je van plan bent om het wel even vol te houden omdat het gezellig is, is het misschien wel raadzaam om wat te eten en te drinken mee te nemen voor jezelf en wat water voor de hond.
Als je om wat voor reden dan ook, niet meegaat laat dit dan aub nog even weten,zodat we niet onnodig blijven wachten.
Ik hoop dat we er weer een supergezellige en leuke dag van kunnen maken met zn allen.
Tot zondag
Nou ik heb er al twee gesproken die er ook naar uitkeken en wij ook,het zonnetje zou hier vanmiddag ook doorbreken dus ik heb er zin in !!!
Tot vanmiddag!!