A. zoals ik duidelijk aangeef in mijn tweede bericht zit Cleo dan aan de 8 meter flex want die loopt nooit los. Hooguit een paar keer geprobeerd waaruit bleek dat dat niet kon. Dan kan ik dus een jagende hond gaan zoeken 's-nachts.
B. de honden van de buren heb ik nog nooit gezien 's-nachts en als die roedel ineens komt maakt het geen bal uit of ik mijn honden los of aan de riem heb. Beter los want dan gaat het eerder goed. Het gaat hier om minimaal 12 honden, rottweilermiksen, bullterriers, nu inmiddels ook een akita en een Cane corso. Dus wat moet ik doen? Binnen blijven?
C. ik heb nog steeds 3 honden die nog nooit gevochten hebben hier en die allemaal nog leven en gezond zijn op deze manier. Ze hebben de buurhonden al tig keer gezien overdag en ze negeren elkaar voorlopig nog steeds prima.
D. Na 22:00 uur is het strafbaar om in dit gebied te komen. Alleen wij mogen hier dan als mens nog lopen. Ik zie dus nooit iemand en de poorten kunnen dan niet meer open. Alleen met een pasje voor de beheerders of de eigenaar. Privegebied dus na 2200 uur.
Geen zorgen en zeker geen vervelende spelletjes met me gaan spelen. Ik heb er een hekel aan om door mensen op het matje geroepen te worden terwijl ze zelf prima weten dat wij uiterst zorgvuldig met de honden omgaan.
Zeker in deze roerige forumperiode en zomaar weer uit het niets ook.

Ik hoop dat dit antwoord gewoon kan volstaan?