Pak-de-bal schreef:tura schreef:Cleo schreef:Ik heb alleen het eerste filmpje helemaal afgekeken. Ludu en Q vochten net zo

1x een bak water over ze heen heeft slechts 1x geholpen en voor de rest stonden we hulpeloos toe te kijken totdat ze (net zoals in het filmpje) het beiden opgaven van vermoeidheid.
Ik ook....enne zo 'bruut' was het ook weer niet, de gecoupeerde hond had het geluk de ander als eerste bij zijn wang/oor te pakken en houd stevig vast wat hij heeft, dus de ander kon niks meer .....uiteindelijk laat de gecoupeerde hond van vermoeidheid los, en pakt de ander hem in zijn achterpoot.....en dan laten ze beide los puur uit vermoeidheid, het ziet er erger uit dan dat het is, waarschijnlijk hebben beide honden geen lichamelijk letsel overgehouden aan deze knokpartij.....

en is de partij ook nog onbeslist......beide even sterk en moe....
ja, het was een prima gevecht , morgen weer ?
zag je dat bloed niet op die achterpoot dan?
en hij houdt er ook een luxatie aan over, bij zijn heup , want dat is zeker ernstig uit de kom of zo geraakt
Zag je die mannen niet geld aan elkaar geven dan?
zeg , hoe oud , ben je, ... dat je dit onbeslist vond? ...mijn hemel ...
( ik zou niet graag jouw honden tegen willen komen, dan sta je er zeker ook zo bij te kijken?)
Waar lees jij dat ik het een
prima gevecht vind ?
En jij bent zeker DA dat je dat zo kan zien wat de hond allemaal wel niet mankeert.....mijn honden hebben inderdaad ook wel eens gevochten....vond ik niet leuk, hoor, maar honden vechten nu eenmaal weleens......en het lijkt meestal veel erger dan het is, zeker bij 2 gelijke krachten, kijk een Rottweiler tegen een Friese Stabij is geen partij inderdaad, dan zul je zware verwondingen hebben......
In dit gevecht was het vast en niet meer los laten, dan richt je weinig tot geen schade aan.....rondhappende honden richten meer schade aan, dan een hond die vast heeft....
Ik ben 43

maar wat heeft dat er mee te maken, en nee, ik zag geen geld, ik heb op de honden gelet....het was toch onbeslist of niet dan, beiden zijn dodelijk vermoeid en houden op met vechten....
Ik kom jouw ook niet graag tegen, maar dan om andere redenen.....
en by the way, ik ben zelf half spaans en ben 1x naar een stierengevecht geweest, ben huilend weggelopen....maar de overige Nederlandse toeristen vonden het prachtig.....