Leuk je vandaag in 'real life' gezien te hebben Linda!
Ik vind dat Bram erg leuk loopt!
Ooooh, die foto's, die eerste van Jessy vind ik geweldig!!!

En die met Rakker op de arm wist ik dus niet dat je daar een foto van maakte. En Kiera heb ik ook niet eens gemerkt
Rakker & Jessy hebben het vandaag wel goed gedaan. Rakker heeft het hartstikke goed gedaan, die heeft geen enkel latje getikt en liep weer als vanouds en was lekker fanatiek. Ze heeft de laatste 3 wedstrijden heel slecht gelopen (ze was ook niet fit, waarschijnlijk door haar allergie) en tikte latjes (wat ze nooit doet). Het kostte haar teveel inspanning. Ik ben toen dus ook steeds halverwege gestopt. Vandaag was de laatste keer (ik heb haar een groene leemkuur gegeven en ze was thuis al een stuk fitter) proberen en anders wou ik haar terugtrekken (in ieder geval voor een half jaar) van de wedstrijden. Maar ze liep gewoon hartstikke goed en had er weer lol in

Veteranen medium en small worden samengevoegd bij de puntentellen (Rakker is een mini-smalletje, dus kan nooit qua snelheid tegen die groten op denk ik). Op het VP was ze 12e, op de Jumping 6e en op de Gambling 4e. Maar het allerbelangrijkst vind ik toch dat ze er weer plezier in had.
Jessy liep niet zo goed als anders. De laatste tijd veel 1e geweest en dat kun je niet in stand houden natuurlijk. Is ook niet erg, anders wordt het saai. Ze liep wat langzamer dan gewoonlijk en maakte een fout op de paaltjes (gebeurt nooit bij haar, maar vermoed dat ik een te grote stap zette ofzo). VP 6e, Jumping 5e en Gambling 3e.
Al met al een leuke dag