Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trainingen behendigheid & GG Gelderland

Moderator: moderatorteam

schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Trainingen behendigheid & GG Gelderland

Ongelezen bericht door schumie »

Hallo,

Tess en ik vinden trainen erg leuk en Tess is een zeer snelle leerling.Door omstandigheden hen ik afgelopen seizoen bij de KC bijna niet kunnen trainen.Wel zouden in de gevorderden groep behendigheid starten en GG 1 doen. Van de zomer heb ik juist tijd om veel te trainen maar stopt het bij de kc. Nu ben ik dus op zoek naar cursussen die in de zomer gegeven worden om te doen met tess, want door niet te trainen doe ik haar duidelijk te kort. Dus waar oh waar worden in de buurt van putten,ermelo,amersfoort,ede,etc cursussen gegeven? Woon zelf in putten alles t/m ongeveer driekwartier rijden vind ik acceptabel.

Alvast bedankt!
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Volgens mij geeft de KC Arnhem deze cursussen ook,maar misschien is dat wat te ver?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
schumie
Zeer actief

Helaas hebben ook zij een zomerstop volgens mij.En ik wil juist deze zomer aan de gang.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Heb je Ingrid van Jump for joy geprobeerd? Bij Zoys is er ook iemand die priveles geeft, dat weet Marye wel.

Waar ik train, gaan we in de zomer wel een aantal lessen door, maar dat is alleen voor de mensen die afgelopen seizoen ook meetrainden.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
schumie
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Heb je Ingrid van Jump for joy geprobeerd? Bij Zoys is er ook iemand die priveles geeft, dat weet Marye wel.

Waar ik train, gaan we in de zomer wel een aantal lessen door, maar dat is alleen voor de mensen die afgelopen seizoen ook meetrainden.
Waar jij GG traint,zou ik graag trainen maar is me denk ik net ver zat. Is toch een dik uur rijden zonder file :N: :wink: Misschien wil ik wel de trainingsdagen gaan doen,even overleggen met vincent en dan inschrijven.
Ingrid is toch ook nog een uur rijden maar daar denk ik nog wel over na.(waarom moet alles zo ver weg zitten :evil: ) Gaan marye en jij daar van de zomer nog heen?Kunnen we misschien wat combineren :mann: :mann:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

schumie schreef: Waar jij GG traint,zou ik graag trainen maar is me denk ik net ver zat. Is toch een dik uur rijden zonder file :N: :wink: Misschien wil ik wel de trainingsdagen gaan doen,even overleggen met vincent en dan inschrijven.
Ingrid is toch ook nog een uur rijden maar daar denk ik nog wel over na.(waarom moet alles zo ver weg zitten :evil: ) Gaan marye en jij daar van de zomer nog heen?Kunnen we misschien wat combineren :mann: :mann:
Nee, ik denk dat zowel Marye als ik niet naar Ingrid gaan deze zomer. Caja zal weer opnieuw moeten opbouwen na haar blessure en voor Bram is twee keer per week agility te veel. Jammer he :wink: Maar er zal toch ook wel iets bij jou in de buurt zitten?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
schumie
Zeer actief

Nee, ik denk dat zowel Marye als ik niet naar Ingrid gaan deze zomer. Caja zal weer opnieuw moeten opbouwen na haar blessure en voor Bram is twee keer per week agility te veel. Jammer he :wink: Maar er zal toch ook wel iets bij jou in de buurt zitten?[/quote]

Ik zoek nog even door dan.Van caja heb ik helemaal gemist, toch niet al te ernstig?Thanks voor de hulp in elk geval!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”