Voor mijzelf geldt:
Boerenfox, vwo afgerond, wo-gefaald, momenteel succesvol HBO-student
Moderator: moderatorteam
waarom zou je die missen dan ? Het gaat toch om de vraag wat voor hond mensen kiezen ? Niet met wat voor hond ze moeten werken ?Patrol schreef:
Overigens denk ik dat dit 'statistische'steekproefje niet helemaal representatief is, aangezien je mensen waarbij de hond niet onder hobby valt mist, aangezien deze zich niet op dit forum aanmelden.
Maar leuk is die wel!

Ik denk dat jij mijn niet begrijpt of ik heb het onduidelijk geformuleerd.Zoie schreef:waarom zou je die missen dan ? Het gaat toch om de vraag wat voor hond mensen kiezen ? Niet met wat voor hond ze moeten werken ?Patrol schreef:
Overigens denk ik dat dit 'statistische'steekproefje niet helemaal representatief is, aangezien je mensen waarbij de hond niet onder hobby valt mist, aangezien deze zich niet op dit forum aanmelden.
Maar leuk is die wel!

Een hele ouderwetse zelfs; die nog geleerd heeft om met de hand pillen te draaien.Hamilton schreef:ha nog een "gifmenger!"Ennath schreef:3 honden
1 Duitse Dog
1 Duitse Herder
1 Tervuerense Herder
Opleiding afgerond MBO (apothekersass)
Mijn excuses, denk dat ik bij je Havo/MBO vraag was blijven hangen en het waren gisteravond de laatsten die ik heb verwerkt. De scherpte was er even af. :N:LongFields schreef:Ik kan mezelf in je lijstje namen in de beginpost niet terugvinden, terwijl ik wel antwoord heb gegeven op de vragen t.b.v. je onderzoekje.
Ik zou tussen Jay1978 en Moniek B moeten staan.
Zo ist. Het is hetzelfde als met "waar woon jij" topics. Daar staan de grote villa's, de leuke boerderijtjes, de riante dorpswoningen en eenzaam het flatje van TwinkelZoie schreef:[
Ik denk dat deze steekproef niet representatief is omdat mensen die hoger opgeleid zijn en een hogere functie vervullen oververtegenwoordigd zullen zijn. Tenminste, dat zou ik verwachten ( je meldt nu eenmaal makkelijker dat je een universitaire studie hebt afgerond dan dat de lagere school te hoog voor je gegrepen is geweest. )
.