Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi, we kunnen het zolang maken als we zelf willen. Je kan er echt heel lang lopen als je zou willen maar ook bv als wij zouden gaan zitten bij het strandje...............dan kunnen de honden gewoon lekker door dollen, als ze van water houden? maar we kunnen lopen zolang we willen, we kunnen helemaal tussendoor enzo. Als ik gewoon me loopie doe s,avonds ben ik al 5 kwartier onderweg en dan heb ik misschien 1 kwart van het hemmeland gehad
maar omdat sommige misschien niet zo lang willen lopen kunnen die bij het strandje gaan zitten en hun hondjes in het water laten spelen...........kan een deel van de groep misschien nog een rondje lopen.....en zo weer bij het strandje uitkomen.
Alles is mogelijk....
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015 Misty ....08~04~2003 13~07~2003 Allway's in my heart
Bij het strandje zitten vind ik ook niet erg hoor!!
Als Mitch maar bezig kan zijn vind ik het goed
Hij is best wagenziek en dan vind ik het shit om voor een uurtje weg te gaan, maar we hoeven niet zoveel te lopen hoor. Het gaat er alleen maar om dat hij niet zo snel weer in de auto hoeft. Als we een uur of 2 / 2,5 daar zijn vind ik het goed!
nou dat redden we makkelijk..................we kunnen uren blijven!!!
wat vervelend dat je hond zo wagenziek is.................die van mij was het ook altijd maar voorin lijkt ie wel minder misselijk te worden? Ik neem broodjes mee voor allemaal en een lekker kauwtabletje voor de dogs dus we houden het uren vol.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015 Misty ....08~04~2003 13~07~2003 Allway's in my heart
tibetaantje schreef:gezellig hoor, er komen al meer honden bij............super gezellig!!!
prachtig zo,n bordeauxdog.................hier bij mij in de straat is er een bordeauxdog teef zwanger van een hazewind :N: even de kinderen met de hond laten wandelen en even op visite met een loopse teef naar een vriendinnetje met een mannelijke hazewind
Zoooooo ben ik toch benieuwd hoe die honden er uit gaan zien???? :N:
Hoi allemaal, ik heb een lijstje gemaakt van wie er mee gaan naar hemmeland zondag:
irene en gerben met 3 honden
gollum met 1 hond
ineke met 3 honden
addy met 4 honden
jinx met 1 hond
chakka met 2 honden
marianne met 3 honden
crissi met 1 hond
als jullie allemaal komen word het super gezellig dus als mijn lijstje klopt hoor ik het graag maar ook als het niet klopt of als ik iemand ben vergeten
ik heb er erg veel zin in en vind het erg leuk van jullie dat jullie erop gereageert hebben tot zondag maar we spreken mekaar nog wel van te voren op het forum
Ik ben nu wel heel nieuwschierig hoe je weet dat mijn man Gerben heet en dat hij ook mee gaat,had ik dat verteld???
Ik denk trouwens dat Robert de man van Chakka(Chyntia) ook meegaat.
Laat maar, weet het antwoord al,
Marianne heeft schuld bekend
wat jammer dat je marianne al gesproken heb, wou net gaan vertellen dat ik een bepaalde gave heb
voor robert, de man van chakka zal ik ook een lekker broodje smeren. Ik neem gewoon sowiezo lekker veel broodjes mee want na zo,n wandeling lusten we wel wat en de doggies misschien ook wel (neem ik ook een lekker staafje voor mee hoor)
Las net op de site van 't KNMI dat het 25/28 graden wordt, dus ik wacht even af wat hij morgen aangeeft.
hoi crissi, heb je al op de KNMI gekeken? op teletekst staat wel dat het warm word maar ook regen en onweersbuien???
Ik heb toch maar besloten om morgen niet mee te gaan
het is zeker 1,5 uur rijden en met dit weer zie ik dat niet echt zitten.. en aangezien Mitch ook nogal angstig is bij onweer kan ik beter thuis blijven.
Vind het wel ontzettend jammer, want ik had er erg naar uitgekeken!
Jullie heel veel plezier morgen en ik hoop dat we snel weer een keer wat kunnen afspreken.
Je heb gelijk hoor, als er onweer uitbarst loop je daar eigenlijk best nog een stuk om weer bij je auto te raken. Ik ben er zelf ook bang voor en Tibo ook maar ik hou het in de gaten en hoef maar 10 minuten te rijden en kan heel hard rennen met Tara en Tibo in me armen.......ik zie jou niet zo gauw je hond ff optillen
We spreken gewoon gauw weer een keer af hoor...dan ga je wel lekker mee. Tot gauw x
Hoi,...
Ik ga ook afzeggen ..helaas ...we zijn net pas thuis gekomen vanwegen het voetbal (maar laten we het daar maar even niet over hebben )
En aan gezien we iedere dag om 05.00 opmoeten heb ik toch maar besloten om morgen uit te slapen ....we vinden het wel jammer maar aangezien de wandeling al zo vroeg is en we toch 1 uur en 15min moeten rijden hebben we besloten om het voorbij te laten gaan....nogmaals vind het heel erg jammer maar ja moet toch even kiezen he....
Ik hoop oprecht dat je nog zo wandeling organiseert , en dat jullie morgen heel veel plezier hebben!!!
En hopelijk zullen we volgende keer wel van de partij zijn!!!
ok, ik begrijp het hoor.Het is best ver voor jullie he.
We gaan gewoon gauw nog een keertje heen en dan niet zo vroeg!!! uurtje later kan dan ook hoor.
Nou ik ben net afgezet thuis en ik vond het SUPER gezellig. Echt een heerlijke plek voor de hondjes en voor ons
Ben heeeeeeel benieuwd naar de foto's.
We gaan dit zeker nog een keer doen hoor meiden en dan hoop ik dat de rest ook mee gaat.
het was super gezellig vanmorgen op hemmeland. We waren er om 10 uur en gingen om 14 uur pas weer weg. Heeeeeeeeeeeeerlijk. De honden hadden het ook allemaal naar hun zin en Tibo is maar een paar keer achter een voorbij lopende hond aangerend
Ik hoop dat we gauw weer een keer gaan want ik heb maar tot september een auto tot mijn beschikking (die leen ik van mijn vriendin TOPPIE he
ps:die herder van Addy..........................die is zoooooooooooo lief
(ze zijn allemaal lief!!!!!!!!!!!!!!maar Barf