Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dinnee schreef:Dus als ik mijn hond Aslan's Mystical Coda (+ kennelnaam) wil noemen heb ik kans dat dit niet mag? Omdat Aslan de leeuw is uit Narnia en geen van de ouders Aslan in de familielijn hebben?
Dat mag volgens mij wel, mits je maar niet over het aantal letter heen komt. Je zit nu al op 18 letters.
Maggie
Ennath schreef:
Maar is het niet gewoon zo dat in het geval van de straatnaam er een alarmbelletje ging rinkelen zo van: dat klinkt net naar een straat, even opzoeken?
Of kennel "van het Beukenhof" Beukenhoflaan 23, dat mag niet.
Het gaat om kennel 'Von der Methen'. Zij wonen aan de Methen. Lijkt me geen straatnaam die als straat klinkt?
Ennath schreef:
Maar is het niet gewoon zo dat in het geval van de straatnaam er een alarmbelletje ging rinkelen zo van: dat klinkt net naar een straat, even opzoeken?
Het gaat om kennel 'Von der Methen'. Zij wonen aan de Methen. Lijkt me geen straatnaam die als straat klinkt?
Ennath schreef:
Ennath schreef:
Maar het adres is: Methen nr zoveel?
Ja? Wat is daar mee?
Dan is het duidelijk waarom het afgewezen wordt.
Je geeft je adres als kennelnaam op.
Als het "von der Methen" Beukenlaan 12 was, was er geen probleem mee.
Zelfs niet als Beukenlaan het steegje dat uitkomt op de Methen is, en het front van je huis op de Methen staat.
Ach ja, mijn kennelnaam is 'Typical'. Op een of andere manier heeft iemand het voor elkaar gekregen om vele jaren daarna als kennelnaam Typical Irish te claimen (ja, gewoon in Nederland).
Maar het is nu is het zo dat ík geen puppy Typical <kennelnaam> Irish Rose <hondnaam> mag noemen?? Omdat het op háár kennelnaam lijkt........ Tja, hoe krom wil je hem hebben.
Scooby schreef:
Maar het adres is: Methen nr zoveel?
Ja? Wat is daar mee?
Dan is het duidelijk waarom het afgewezen wordt.
Je geeft je adres als kennelnaam op.
Als het "von der Methen" Beukenlaan 12 was, was er geen probleem mee.
Zelfs niet als Beukenlaan het steegje dat uitkomt op de Methen is, en het front van je huis op de Methen staat.
Scooby schreef:
Dat is het dus; deze kennelnaam bestaat gewoon!
Ach ja, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, en die van de RvB ook.
De behandelaar van dienst zal zich wel niet gerealiseerd hebben dat Methen nr zoveel een straatnaam is.
(ik denk bij Methen ook niet aan een straat, maar aan een gehucht)
Scooby schreef:
Dat is het dus; deze kennelnaam bestaat gewoon!
Ach ja, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, en die van de RvB ook.
De behandelaar van dienst zal zich wel niet gerealiseerd hebben dat Methen nr zoveel een straatnaam is.
(ik denk bij Methen ook niet aan een straat, maar aan een gehucht)