Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
deze twee knapperds
echt mijn favorieten van het nest, niet alleen van looks maar ook zeker van karakter, hoe een weim hoort te zijn in mijn ogen, zelfverzekerd, ontzettend ondeugend maar gek op een knuffel....
hopelijk groeien ze uit zoals ik hoop en dan........ hello world....here we come!!
Ze zijn enig kan me voorstellen dat je ze niet wilt laten gaan .
Vind de weimaraner sowieso een fijn ras ,Rio heeft een weimvriendje die dol op hem is en vice versa
Wat heftig om 2 broers aan te houden. Ben je niet bang dat dat iets teveel van het goede gaat worden? Daar waar ik het gezien heb was het een heel slecht idee omdat de broers nogal de pik op mekaar kregen en uiteindelijk met veel begeleiding, castreren van 1 en opgelegde geforceerde rang is het redelijk goed gekomen :N: Dat waren wel DH/Mechelaar-kruisingen
MARC_S schreef:Wat heftig om 2 broers aan te houden. Ben je niet bang dat dat iets teveel van het goede gaat worden? Daar waar ik het gezien heb was het een heel slecht idee omdat de broers nogal de pik op mekaar kregen en uiteindelijk met veel begeleiding, castreren van 1 en opgelegde geforceerde rang is het redelijk goed gekomen :N: Dat waren wel DH/Mechelaar-kruisingen
Daarom hou ik ze niet zelf thuis Ze gaan in co-ownership weg, mensen wonen beiden zeer dicht bij (15 min) dus idealer kan niet.
Mensen zijn ook helemaal enthousiast om samen naar shows te gaan.
Daar ik zelf een zeer nare ervaring heb met meerdere reuen in huis (waar zelfs 3 jaar verschil in zat), komt er hier pas weer een reu wonen als onze Faido er niet meer (en hopelijk duurt dat nog heel er lang).
LongFields schreef:Ze zijn ook wel heel erg gaaf alle twee (hoewel ik vanaf de foto's een voorkeur heb voor Plato, door de enorm rustige en relaxte blik in zijn ogen).
Ga je ze allebei aanhouden?
Grappige is juist dat Yarran de meest relaxte is van de twee, in PLato zit wat meer power (om het zo maar uit te leggen).
MARC_S schreef:Wat heftig om 2 broers aan te houden. Ben je niet bang dat dat iets teveel van het goede gaat worden? Daar waar ik het gezien heb was het een heel slecht idee omdat de broers nogal de pik op mekaar kregen en uiteindelijk met veel begeleiding, castreren van 1 en opgelegde geforceerde rang is het redelijk goed gekomen :N: Dat waren wel DH/Mechelaar-kruisingen
Daarom hou ik ze niet zelf thuis Ze gaan in co-ownership weg, mensen wonen beiden zeer dicht bij (15 min) dus idealer kan niet.
Mensen zijn ook helemaal enthousiast om samen naar shows te gaan.
Daar ik zelf een zeer nare ervaring heb met meerdere reuen in huis (waar zelfs 3 jaar verschil in zat), komt er hier pas weer een reu wonen als onze Faido er niet meer (en hopelijk duurt dat nog heel er lang).
Ah, ik dacht al joh, is wel heel heftig om ineens twee broers te gaan aanhouden in je eigen huis. Mooie oplossing en wie weet een heel gezellig clubje voor op show
LongFields schreef:Ze zijn ook wel heel erg gaaf alle twee (hoewel ik vanaf de foto's een voorkeur heb voor Plato, door de enorm rustige en relaxte blik in zijn ogen).
Ga je ze allebei aanhouden?
Grappige is juist dat Yarran de meest relaxte is van de twee, in PLato zit wat meer power (om het zo maar uit te leggen).
Dat zie ik van deze foto's niet af, grappig inderdaad!
Leuk dat je beide heren van dichtbij kunt blijven volgen, goed dat je 2 adressen zo dichtbij gevonden hebt.
Ze zijn ook echt prachtig!! .
Dat lijkt me echt het moeilijkste van alles. Je hondjes "afstaan". Gelukkig heb je het goed op kunnen lossen zo!!
Nu maar hopen dat ze uitgroeien tot 2 mooie en fijne honden.
www.marengosoutfit.nl "Exclusief voor hond en paard"
Ze zijn prachtig
En nu maar hopen dat de co-baasjes niet gaan verhuizen
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Zo op de foto's zou ik voor Plato gaan. Zijn look is relaxt (lees: wie maakt mij wat....) en een mooie sterke recht rug .
Laat je over een jaartje weten wie de beste is
Wat een geweldige hondjes! Ik zou op basis van de standfoto zeker voor Plato gaan, maar als ik naar uitstraling kijk op de portretfoto dan zou ik voor Yarran gaan, die heeft daar toch net ièts meer uitstraling.
Maar ik heb verder geen verstand van Weimaraners hoor, vind ze alleen erg mooi en leuk.
Heel veel succes gewenst met beide heren!
*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)* **Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Dank jullie wel voor jullie complimenten.
@dinnee: de oogjes blijven niet zo, ze verkleuren langzaam naar barnsteenkleurig.
@Jokie: nee er gaat er geen naar bemmel, wel elst en verdere omgeving van Huissen
@ Tulp; ik zla jullie op de hoogte houden hoe het grut opgoeit!