Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondje ontsnapt uit zak

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Gadver! Ik begrijp dat nooit. Zo'n hondje kun je toch gewoon aan iemand geven die er dan wel op een goede manier een baasje voor kan vinden. :boos:

Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N: :devil:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:eek: :eek: ik zal dit soort dingen nooit snappen :devil: ongeloofelijk
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Onbegrijpelijk....
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Nah, de vakantie staat zeker weer voor de deur :roll: . Honden in plastic zakken, katten in dozen, cavia's met kooi en al bij de vuilnisbak... Dierenbeulen. :devil:
Afbeelding
Casje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Casje »

inderdaad de vakantie staat weer voor de deur en ja baasjes willen wel weg :devil:
en dit gebeurt bijna elke dag en elke jaar weer :jank:
Afbeelding

Groetjes Mirjam en Cas
Moos2007
Actief

Ongelezen bericht door Moos2007 »

Bah, wat een walgelijke lui! :kotz: :kotz:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

MARC_S schreef: Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N: :devil:
WAardeloze dierenarts die daar in mee gaat.

OVerigens, dit keer is het hondje ontsnapt en ontdekt. Ik probeer niet te denken aan de dieren die niet ontsnappen en ontdekt worden....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

walgelijk... :boos: :devil:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Rami schreef:Nah, de vakantie staat zeker weer voor de deur :roll: . Honden in plastic zakken, Dierenbeulen. :devil:
Ja, ik heb 2,5 jaar een hond gehad die we aan het water hebben gevonden. De rest was verdronken in een zak. Niet eens toen ze net geboren waren, wat al erg genoeg is :devil: Maar toen ze een week of 4 waren. Ik zou die mensen graag tegenkomen die zoiets doen. Achterlijk volk :devil:
Helaas is Nixon na 2,5 jaar overleden aan kanker :jank:
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Ik hoo dat het hondje gechipped is.
Kunnen ze de eigenaar achterhalen.

Arm beestje :jank:
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger

Ongelezen bericht door Abby »

Walgelijke lui... Steen om de nek en zelf de plons in... :devil:
Ik bereid me alweer voor, want bij t asiel zal het de komende maand ook wel weer druk worden... :roll:
Als je dan zonodig van je dier af wilt, zet ze dan bij t hek van een asiel of opvang neer. Dan worden ze tenminste goed verzorgd... :jank:
Fiepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto

Ongelezen bericht door Fiepje »

Abby schreef:Walgelijke lui... Steen om de nek en zelf de plons in... :devil:
Ik bereid me alweer voor, want bij t asiel zal het de komende maand ook wel weer druk worden... :roll:
Als je dan zonodig van je dier af wilt, zet ze dan bij t hek van een asiel of opvang neer. Dan worden ze tenminste goed verzorgd... :jank:
als je zo nodig van je dier afwil, loop dan even door naar binnen bij het asiel, en betaal netjes de afstandskosten :19:
Afbeelding
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

iones schreef:
MARC_S schreef: Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N: :devil:
OVerigens, dit keer is het hondje ontsnapt en ontdekt. Ik probeer niet te denken aan de dieren die niet ontsnappen en ontdekt worden....
Dat dacht ik ook al meteen!!!!!!
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Ik hoorde ooit een verhaal van iemand en die kende weer iemand, en die zijn dierenarts, heeft op die gene zijn verzoek de hond in laten slapen. :denken:
Die hond zou dominant zijn en daarom was hij ingeslapen :19: :denken:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Grrrr, te gierig om het asiel te beta+len. En als je dan echt geen geld hebt, dan kun je toch een briefje "gratis op te halen" ophangen, alles beter dan je hond verdrinken. Bah, wat een nare mensen heb je toch.

Anne
Innuendo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël

Ongelezen bericht door Innuendo »

:boos: stelletje :devil:
Mijn broer heeft 15 jaar geleden ook een keer een hond gevonden..
Naast de sloot in een zak met zijn oren afgesneden :jank:
Verschrikkelijk waar mensen toe in staat zijn..
Gelukkig heeft dit hondje het overleeft!
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Sonnie1983 schreef:
iones schreef:
Dat dacht ik ook al meteen!!!!!!
Dat was het ook. Ik zat daar een keer met de kat toen er twee hondjes binnen kwamen. Kruisinkjes van ik schat 2-3 jaar oud. Heel lelijk met gecoupeerde staartjes. De baas kwam al na 1 minuut weer naar buiten dus ik vraag, moeten ze worden geopereerd? Zegt hij nee hoor, ze worden ingeslapen....... :eek: Hij betaald en loopt weg en die hondjes bleven achter om op een later tijdstip een spuitje te krijgen. Dus ik zeg tegen die DA, wat is er dan met die hondjes? Hij zegt iets van gebeten oid en ik zie die twee bange hondjes in een kenneltje zitten. Ik mocht ze niet meenemen en hij mocht ze niet herplaatsen van de eigenaar. Dat hij dat dan gewoon deed verklaarde hij met anders doet de eigenaar het zelf op een ergere manier :jank: Hij hielp mij en ik ging geschokt weer naar huis. Ik was nog kind dus vrij machteloos daarin. :wink:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Oh wat vreselijk is dit zeg, arm beestje!

En Marc,
Wat die dierenarts zegt daar kan ik ergens ook wel inkomen.
Maar ik zou dan dus als ik hem was de hondjes absoluut niet in laten slapen, maar gewoon naar een asiel brengen aan de andere kant van het land ofzo.
Die diertjes laat je toch niet zomaar inslapen terwijl ze nog kerngezond zijn?
:zweep:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Paulala schreef:Oh wat vreselijk is dit zeg, arm beestje!

En Marc,
Wat die dierenarts zegt daar kan ik ergens ook wel inkomen.
Maar ik zou dan dus als ik hem was de hondjes absoluut niet in laten slapen, maar gewoon naar een asiel brengen aan de andere kant van het land ofzo.
Die diertjes laat je toch niet zomaar inslapen terwijl ze nog kerngezond zijn?
maar dat kan hij ook niet zomaar doen. Stel de hondjes bijten wel (of het angst is of niet)... De DA wist dat ze bijten :N: Een DA kan helaas ook niet veel daarin, dan maar liever dat het op een waardige manier bij de DA gebeurd dan dat ze het zelf doen
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

MARC_S schreef:
Dat was het ook. Ik zat daar een keer met de kat toen er twee hondjes binnen kwamen. Kruisinkjes van ik schat 2-3 jaar oud. Heel lelijk met gecoupeerde staartjes. De baas kwam al na 1 minuut weer naar buiten dus ik vraag, moeten ze worden geopereerd? Zegt hij nee hoor, ze worden ingeslapen....... :eek: Hij betaald en loopt weg en die hondjes bleven achter om op een later tijdstip een spuitje te krijgen. Dus ik zeg tegen die DA, wat is er dan met die hondjes? Hij zegt iets van gebeten oid en ik zie die twee bange hondjes in een kenneltje zitten. Ik mocht ze niet meenemen en hij mocht ze niet herplaatsen van de eigenaar. Dat hij dat dan gewoon deed verklaarde hij met anders doet de eigenaar het zelf op een ergere manier :jank: Hij hielp mij en ik ging geschokt weer naar huis. Ik was nog kind dus vrij machteloos daarin. :wink:
Arme beestjes. Ter dood veroordeeld door een waardeloze zak die eigenlijk zelf beter dood zou moeten zijn. En een dierenarts die daarin mee werkt. Mijn dierenarts zou het vertikken. Ze zou de honden daar houden en het anders oplossen. Ik weet nog niet hoe, maar ik zal het haar eens vragen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ze hebben dat mens van die maltezer gearresteerd las ik vanmorgen.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Rami
Zeer actief

Jaap* schreef:Ze hebben dat mens van die maltezer gearresteerd las ik vanmorgen.
Mooi, ik hoop in ieder geval op een verbod (levenslang) op het houden van dieren. (Daar hebben dieren iig wat aan... :wink: )
Afbeelding
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

stond in de telegraaf ..
de hond had een chip en hebben dus de eigenaar weten te vinden..

ze heeft zich zelf gemeld bij de politie en die hebben haar in hegtenis genomen....

zo nu mogen ze haar ook in een zak stoppen en met wat stenen de gracht in kiepen!!!! :boos:
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Rami schreef:
Jaap* schreef:Ze hebben dat mens van die maltezer gearresteerd las ik vanmorgen.
Mooi, ik hoop in ieder geval op een verbod (levenslang) op het houden van dieren. (Daar hebben dieren iig wat aan... :wink: )
Dan is het toch weer zo dat ze het op de partners naam laten zetten de dieren... Dus een regel die ook niet helpt.
Rami
Zeer actief

Sonnie1983 schreef:
Rami schreef:
Dan is het toch weer zo dat ze het op de partners naam laten zetten de dieren... Dus een regel die ook niet helpt.
Volgens mij is het bij dat verbod zo dat er in iemands huishouden levenslang geen dieren gehouden mogen worden. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
Afbeelding
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Vreselijk dat dit soort dingen voorkomen. Breng je beestje dan naar het asiel ofzo...... :boos: :jank:
Van mij mogen ze de eigenaresse van dit hondje, dezelfde behandeling geven. Enkeltje waterland!!!! :evil: :devil:
iones schreef:

Dat was ook mijn 1ste gedachte!!! Bij de dierenartsen waar wij altijd komen, zou dit met zo'n reden absoluut niet gebeuren.
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Anne
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

:devil:
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”