Maar dat lijkt me juist ook wel heerlijk aan een duitse pincherjidde schreef:Er springt bij die reu niet iets bijzonders uit zeg maarRosa schreef:Hoe bedoel je het "niet echt bijzonder" karakter? Vind jij hem saai of bedoel je het anders?jidde schreef:ik ken 1 duitse pincher, maar niet echt een bijzonder karakter ofzo wat eruit springt :N:![]()
![]()
Zoals de witte herders die ik ken zijn echt terughoudend, de duitse herders juist heel open maar moeilijk met honden, de oosterse rassen hebben ook terughoudendheid, maar anders dan de witte herder.
Bij die duitse pincher heeft hij niet zoiets, open hondje, lief, zit graag op schootSociaal, gewoon een normaal hondje zonder opvalend karakter zeg maar
Bij een terrier heb je weer een wat pittiger karakter en ook jachtinstinct. Dat pittige trekt mij dan juist ook wel weer aan bij de Parson, wat ze eigenlijk ookal zeggen een grote hond in een kleine verpakking
Als je dan weer kijkt naar de welsh springer spaniel vind ik die altijd aanwezige vrolijkheid weer heerlijk.