Allemaal gezond en een gemiddeld gewicht van 478 gram.

Van de 13 pups zijn er 6 reutjes, dus keuze genoeg.
Moderator: moderatorteam

Oudduitse herders.SannePP schreef:Sowww dat zijn er een heleboel!!!
Duitse Herders? Leuk hoor!
Dat wordt spannend met kiezen!! leukleukleuk!

Nee, hoor.Elmar schreef:Ooohh, wat leuk! Gefeliciteerd.
Dit wordt een leuke periode van puppysnuiven. Geniet nog van je nachtrust en ga de dagen maar aftellen.
Je blijft toch wel regelmatig foto's posten he?
Of ik moet even de website van de fokker bij mijn favorieten zetten.

En Imke dan?? De zwaartse taak rust toch wel op haar schouders.....Inge O schreef:13 :N: ?! arme fokker![]()
.
gefeliciteerd.

Nou, zolang de oogjes nog niet open zijn zal het niet veel uitmaken, nee. Maar als de oogjes open gaan en ze gaan aan de wandel, dan heeft ze weinig rust, denk ik....Inge O schreef:imke doet wat ze nu heel graag doet : voor puppies zorgenMireillevdw schreef:En Imke dan?? De zwaartse taak rust toch wel op haar schouders.....Inge O schreef:13 :N: ?! arme fokker![]()
.
gefeliciteerd.
. of dat er nu 6 of 16 zijn maakt het voor haar niet meer of minder leuk en melk kan ze ook maar tot een maximum produceren dus nee, met haar heb ik geen medelijden, ik wens haar in tegendeel heel veel plezier met haar kroost
.

Is niet mijn nest, maar 1 van de pups wordt onze hond.Pumi schreef:Succes met jullie grote nest, verwen Ma maar heel goed

Klinkt ontzettend goed allemaal.Even een berichtje van het puppenfront! Het gaat nog steeds lekker!! Doordat we alles 13 x mogen doen, hebben we al gauw routine in de verzorging gekregen. De pups worden voorlopig 3x per dag gewogen en ze groeien allemaal. Imke doet het echt super! En eten wat ze doet; veel gelukkig. Ze krijgt een combinatie van brok met daardoor heen vers vlees. In overleg met de dierenarts krijgt ze ook extra calcium door het voer. Voorlopig kan ze ze nog steeds zelf voeden en daar zijn we heel blij mee. Zo krijgen alle pups toch maar mooi weer de beste melk want dat is nog altijd die van hun moeder.

Ja, dat zeker en ook een hele trotse!!!Elmar schreef:Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Imke ziet er uit als een geweldige moeder.

Ja, het is wel erg schattig hoe hij recht in de camera kijkt, hè.....SannePP schreef:Voor iemand die net 13 baby's op de wereld heeft gezet, ziet Imke er super uit!
Enne, ik weet t al, het wordt reu 5