Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tattoo van eigen hond?!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

margriet
Actief

Ongelezen bericht door margriet »

Ik ga er nu mee aan de gang!!
Moest ook een bevestigingsmailtje sturen met wat foto's.
Elke keer als ik met de foto's bezig ben eindig ik met een huilbui en heb ik dus steeds niet de juiste foto.
Ving het ook heel moeilijk welke foto's te gebruiken.
Ze zijn allemaal mooi......
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Crista »

Ik wil ooit nog wel een tatoo die iets met Mitch te maken heeft. Zijn kop vind ik voor mezelf niks, maar gewoon iets kleins waarvan ik de betekenis weet. Een tatoo zet je immers voor jezelf en niet voor iemand anders (tenminste zo denk ik erover).

Misschien iets van een pootje, maar dan wel iets aparts... ik wil niet iets wat iedereen al heeft zeg maar :wink: en het mag niet teveel in het zicht ivm mijn werk... ik denk er gewoon nog even goed over na!

@ Margriet: Ik heb trouwens wel hele goede verhalen gehoord over Bianca, vooral in portretten ed is zij echt onwijs goed!
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

margriet schreef:Ik ga er nu mee aan de gang!!
Moest ook een bevestigingsmailtje sturen met wat foto's.
Elke keer als ik met de foto's bezig ben eindig ik met een huilbui en heb ik dus steeds niet de juiste foto.
Ving het ook heel moeilijk welke foto's te gebruiken.
Ze zijn allemaal mooi......
Als ik je een advies mag geven, ga er heen :wink: neem mee wat je wilt en vertel daar duidelijk wat je wilt en niet wilt. Ik ga er altijd heen, ik heb nu b.v. een plaatje van Garfield die wil ik gewoon zoals op het plaatje dus makkelijk zat, de andere waar ik mee bezig ben is een naam op mijn onderarm, die wil ik in speciale letters enz dus ik neem mijn ideeen mee en hij werkt het uit.
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Dat mensen er voor kiezen om een tatoeage van hun huisdier te laten zetten, kan ik me - op zich - best voorstellen. Het heeft alles te maken met het tastbaar (en kenbaar) willen maken van je gevoel/liefde voor je huisdier.
Alleen... zou ik er zelf niet voor kiezen. Voor geen enkele tatoeage trouwens. Want hoewel ik het bij een ander prima en soms ook wel mooi vind (bijv. van die kunstige draken, vissen, bloemen! ) zal ik er zelf nooit voor kiezen. Het past niet bij me... :wink:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Rami schreef:Dat mensen er voor kiezen om een tatoeage van hun huisdier te laten zetten, kan ik me - op zich - best voorstellen. Het heeft alles te maken met het tastbaar (en kenbaar) willen maken van je gevoel/liefde voor je huisdier.
Alleen... zou ik er zelf niet voor kiezen. Voor geen enkele tatoeage trouwens. Want hoewel ik het bij een ander prima en soms ook wel mooi vind (bijv. van die kunstige draken, vissen, bloemen! ) zal ik er zelf nooit voor kiezen. Het past niet bij me... :wink:
Ik heb mijn tattoo's puur voor mezelf, mijn tattoo's (op de Garfield die komt dan na) staan voor allerlei belangrijke periode's in mijn leven :wink:

Ze passen dan ook voor geen meter bij elkaar :mrgreen:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Brigitte schreef:
Rami schreef:Dat mensen er voor kiezen om een tatoeage van hun huisdier te laten zetten, kan ik me - op zich - best voorstellen. Het heeft alles te maken met het tastbaar (en kenbaar) willen maken van je gevoel/liefde voor je huisdier.
Ik heb mijn tattoo's puur voor mezelf, mijn tattoo's (op de Garfield die komt dan na) staan voor allerlei belangrijke periode's in mijn leven :wink:

Ze passen dan ook voor geen meter bij elkaar :mrgreen:
Oh, maar dat kan ik me zeker voorstellen, Brigitte. Ik bedoel: dat je met tatoeages de belangrijke periodes in je leven 'optekent', als het ware. Ik heb zelf ook die behoefte, alleen doe ik het niet op mijn lichaam, maar op papier of doek of in klei of wat voor vorm dan ook.
(En bij mij is het trouwens ook heel divers! Maar dat maakt niet uit, het gaat om mijn eigen idee, mijn eigen gevoel :wink: )
Afbeelding
DogDalton
Zeer actief
Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door DogDalton »

Ik heb er nog geen maar in de zomervakantie ga ik er eentje laten zetten op m´n voet.Wat het precies gaat worden weet ik nog niet maar de letters JL komen er wel te staan,sierletters en dan misschien met een mooie bloemenslinger die over m´n voet loopt ofzo.Ik wilde dat eigenlijk aan de binnenkant van mijn pols maar ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen.
Mijn vriend heeft er 5,eentje op zijn borst,op elke bovenarm een en op elk schouderblad eentje.Hij wil er graag nog meer :wink:
Afbeelding
Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
dorien83
Actief

Ongelezen bericht door dorien83 »

ik heb nu een kleine tatoo van mijn sterrenbeeld aan de binnenakant van mijn pols. en hij valt niemand echt op. ik ben er ook super blij mee. hij hoort echt bij me.
ik zelf zou er niet voor kiezen om een foto te laten tatooeren van mijn hond of kat. eerder zou ik voor iets symbolies gaan.
ik zit ook te denken om katten pootjes te doen op mijn andere arm/pols aan de binnenkant.
maar ik twijfel omdat ik ze al zoveel zie.

dus ik weet nog niet wat ik doe.
Chiel
Vaste gebruiker

Mijn Tattoo

Ongelezen bericht door Chiel »

Ik was ongeveer 16 jaar toen ik een goede bekende een broche kreeg.....
Het was de tijd dat tattoo's 'in' begonnen te komen en ik heb toen gezegd; Als ik ooit een tattoo neem dan is dat(!) wat ik op mijn arm wil.

17 jaar later heb ik 'm laten zetten en ik ben nog dagelijks trots!

Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Nee geen zichtbare tatou, ze staan in mijn hart getatoueerd en dat is voldoende :wink:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Ja, ik heb een plaatje op mijn rechteronderbeen. Ik ben met 3 foto's van mijn saartjes naar de shop gegaan een daar hebben ze 1 tekening van gemaakt. staat symbool voor de hondejs die ik nu heb, en de hondjes die er ooit gaan komen. Past helemaal bij mij en ik ben er heel blij mee :wink:
Als ik niet in een tattoomood ben doe ik een lange broek aan en in de zomer kan iedereen 'm zien. Vinden mensen 'm niet mooi, jammer, maar ik vind 'm wel mooi :ok:
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Zo zie ik het ook.

Rataplan schreef:Nee geen zichtbare tatou, ze staan in mijn hart getatoueerd en dat is voldoende :wink:
En dit vind ik mooi gezegd.
Laatst gewijzigd door Anna* op 29 jun 2008 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Mijn Tattoo

Ongelezen bericht door sirene »

Chiel schreef:Ik was ongeveer 16 jaar toen ik een goede bekende een broche kreeg.....
Het was de tijd dat tattoo's 'in' begonnen te komen en ik heb toen gezegd; Als ik ooit een tattoo neem dan is dat(!) wat ik op mijn arm wil.

17 jaar later heb ik 'm laten zetten en ik ben nog dagelijks trots!

Afbeelding
Leuk! Ik heb zo'n type tekeningetje als sticker opp mijn auto. Een hondje die een scheet laat in de vorm van een muzieksleutel :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
fresan
Zeer actief
Mijn ras(sen): GBGV en laekense herder

Ongelezen bericht door fresan »

Mijn man heeft ook een hond laten zetten bij bianca en is erg goed gelukt moet ik zeggen!
Zal ff kijken of ik een foto kan maken en plaatsen.
Heb zelf op mijn onderbeen een eigen ontwerp van bianca, een fantasie figuur zeg maar. Lijkt wel wat op een tribal maar is het niet, ben erg erg tevreden over.
En die lange wachttijd, tja op mooie dingen moet je soms even wachten.
Bij ons trouwens geen tatoos van eigen honden. Wanneer hou je dan op en welke hond wel en welke niet. We hebben er nogal wat gehad zeg maar :wink:

groet Sandra.
slomehippie
Actief

Ongelezen bericht door slomehippie »

Ik vind het over het algemeen best mooi, maar durf het zelf niet, omdat ik per maand iets anders mooi vind en ik denk dat ik het over tien jaar allemaal niet meer mooi vind.

Wel heb ik de pootafdruk van sam in gips gezet die hangt aan de muur...... :wink:
Greetz van Anne en een poot van Sam en Moos

Afbeelding
*Life is short, but your here to flower!*
thalina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door thalina »

sirene schreef:
thalina schreef:ik heb een tatoo laten zetten van onze tunis
dit omdat hij mijn eerste echte eigen hond is

hier was ie net gezet
Afbeelding

Afbeelding

zelf heb ik nog 3 andere tatoo's
en mijn vent heeft er 18 :oops: :mrgreen:
Om eerlijk te zijn vind ik je hond in het echt vele malen mooier.
Hij heeft een hele lege blik in je tatoo en een hele hoop extra vel. Dat heeft ie in het echt toch helemaal niet ?
tuurlijk is hij in het echt mooier :mrgreen:
ik zie soms tatoo's van honden die helemaal niet lijken..
ik vind toch dat tunis redelijk goed lijkt..
alleen kijkt ie een beetje boos :N:
dat vind ik wel jammer... maar ben er alsnog heel trots op!
tunis heeft aardig wat vel over trouwens :mrgreen:
Afbeelding
Marieta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marieta »

Ik wilde het ook altijd wel. Maar dan voel ik me weer schuldig tegenovr de rest van mn dieren :roll: Die zijn me net zoveel waard als Ohana of Dizzy(dat was mn eerst eigen hondje) Ohana is de eerste die ik zelf heb opgevoed.
Ik wil nog wel ooit iets, maar weet niet wat of waar. En ik ben een ei hahahaha. Ik kan heel hard zijn maar ook een heel groot ei :mrgreen:

Ik blijf die van Anouk op de arm zooooo gaaf vinden! Daar zou ik geen problemen mee hebben om die te zetten. Maarja, dan weet je ook wel wat je kwijt bent en dat heb ik erniet voor over.
http://www.vanishingtattoo.com/tattoo/celeb-anouk.htm

En de 2 berenpootjes die EVE heeft vind ik ook wel stoer.

Ik zie het wel of ik nog ooit durf :wink:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Nanna schreef:tattoo van mijn lievelingskoe ;-)
Afbeelding
:smile: :smile: :smile: :smile:
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Hier ook een tattoo van me oude bull op me kuitbeen en heb me rug(van nek tot stuitje) vol met daarin ook een Bullensilhouette verwerkt
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heb Fangio zijn afbeelding op mijn arm staan
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

margriet schreef:Ik laat hem 15 jan 2009 bij tattoo bianca??In hilversum zetten.
Ben ook wel een beeltje bang dat hij net niet echt genoeg op timber lijkt maar zij maakt zulke mooie dingen....dus komt het bij mij ook wel goed!!

En hij komt op mijn schouder,ongeveer 12 bij 12!!En over 20 jaar ziet de rest er toch ook niet zo strak meer uit dus maakt die tattoo ook niet uit.
tattoo bianca op een beurs gezien .ALS ik al een portret liet zetten zou het daar zijn :ok:

zelf durf ik het niet aan. wel moet sam nog een plekje krijgen. die is net te speciaal voor me om niks te krijgen. waarschijnlijk laat ik een klein tribaltje op mijn enkel omzetten naar een pootje met zijn naam eronder
Afbeelding
Jolinde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Jolinde »

Ik vind het ook wel wat hebben, maar geen grote tekening o.i.d alleen de naam met iets van een hondenpoot erbij.
Bullenmama

Ongelezen bericht door Bullenmama »

Tinus wil Raisa's kop wel op zijn arm laten zetten maar ik vind het niks. Hij heeft van die oude lelijke tattoo's van rozen en een blote dame op zijn armen in rood-groen-zwart, echt ouwe meuk dus. Om daar nou een verse mooie tattoo tussen te zetten :denken:
Straks ziet hij eruit als een stripboek.
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Re:

Ongelezen bericht door Diaantje »

Valerie schreef:
Nanna schreef:Over 20 jaar ben je een hoofdverkoper bij een groot concern.
Gezinnetje, twee kinderen, verantwoordelijkheid.
Klant vraagt: wat heeft ú nou op uw arm? En dan moet je schaapachtig bekennen dat dat je hóndje is, van 20 jaar geleden. Of zijn pootafdrukjes.

Ik denk niet dat je nog serieus genomen wordt.
Een tattoo zet je ook voor jezelf en niet voor een ander :wink: Het boeit mij echt niet wat een ander van mijn tattoo vind, en als ze zo kortzichtig zijn mij hierdoor niet serieus te nemen is het hun verlies.
Er is iemand uit mijn omgeving die jouw tattoo via google gevonden heeft, ze wil nu ook precies dezelfde laten zetten...
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Re: Re:

Ongelezen bericht door Valerie »

Diaantje schreef:
Valerie schreef:
Nanna schreef:Over 20 jaar ben je een hoofdverkoper bij een groot concern.
Gezinnetje, twee kinderen, verantwoordelijkheid.
Klant vraagt: wat heeft ú nou op uw arm? En dan moet je schaapachtig bekennen dat dat je hóndje is, van 20 jaar geleden. Of zijn pootafdrukjes.

Ik denk niet dat je nog serieus genomen wordt.
Een tattoo zet je ook voor jezelf en niet voor een ander :wink: Het boeit mij echt niet wat een ander van mijn tattoo vind, en als ze zo kortzichtig zijn mij hierdoor niet serieus te nemen is het hun verlies.
Er is iemand uit mijn omgeving die jouw tattoo via google gevonden heeft, ze wil nu ook precies dezelfde laten zetten...
Ik wens haar veel succes :wink: dezelfde kan het nooit worden want dit zijn de voetafdrukken van mijn overleden hond. Overgetrokken. Hetzelfde kan het nooit zijn.
Diaantje
Zeer actief

Re: Re:

Ik wens haar veel succes :wink: dezelfde kan het nooit worden want dit zijn de voetafdrukken van mijn overleden hond. Overgetrokken. Hetzelfde kan het nooit zijn.
Klopt, maar ze heeft het idee van deze foto die in dit topic staat. Zal me niks verbazen als ze de foto als voorbeeld gaat gebruiken. Heb je hem zelf ontworpen?
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

Re: Tattoo van eigen hond?!

Ja zelf ontworpen inderdaad.
Valerie
Zeer actief

Om trouwens op een aantal opmerkingen in dit topic terug te komen.. ik werk al tijden in de financiële wereld en inmiddels als assistent accountant. Ik hoor alleen maar hoe professioneel en intelligent ik ben. Het is absoluut niet zo dat ik niet serieus genomen word door mijn tattoo.
Diaantje
Zeer actief

Valerie schreef:Ja zelf ontworpen inderdaad.
Ik vind hem erg mooi. :ok:

Ik heb zelf 2 hondenpootjes op m'n pols, en het kan me weinig schelen wat anderen ervan vinden. Zelfs over 20 jaar ben ik blij dat ze er nog steeds zitten, ik heb er namelijk niks voor niks bewust voor gekozen. :19:
Afbeelding
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Ik vind de meeste hondenportretten zo lelijk als tattoe. Alle portretten in het algemeen eigenlijk. Ik denk niet dat ik dat zelf ooit op mijn lijf zou willen.

Moest het nou zo mooi worden als deze, dan wel :mrgreen:

Afbeelding

Deze kan er ook nog mee door:

Afbeelding

Maar vaak zie je zulke dingen:

Afbeelding

Afbeelding

Ik laat van mijn geld wel een mooie grote tekening maken voor aan de muur. Kans dat ik eindig met een muppet ipv mijn hond op mijn arm is veel te groot.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”