Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Asiel dood per ongeluk hond.
Moderator: moderatorteam
Asiel dood per ongeluk hond.
Asiel doodt per ongeluk hond
Uitgegeven op woensdag 25 juni 2008 .
(Novum/AP) - Het spijt het dierenasiel echt heel erg. De zwarte labrador Junior liep weg van huis en beet een vrouw - maar daarvoor verdiende hij niet de doodstraf. Een dierenasiel in Amerikaanse staat Michigan heeft zijn excuses aangeboden omdat Junior per ongeluk een dodelijke injectie kreeg.
Het verdriet van baasje Anette Hetzer is er niet minder om. "Hij was de liefste hond", zei ze woensdag tegen de krant Flint Journal. "Hij was... bijna een lid van het gezin... Zo had hij niet aan zijn einde moeten komen." Een van de asielmedewerkers maakte een fout bij het lezen van het kaartje op de kooi van Junior en nam de hond mee om te laten inslapen.
Het verdwijnen van Junior is vooral moeilijk uit te leggen aan haar 2-jarige zoon, zei Hetzer. "Zijn hart is gebroken. Hij wil dat zijn hond naar huis komt."
Uitgegeven op woensdag 25 juni 2008 .
(Novum/AP) - Het spijt het dierenasiel echt heel erg. De zwarte labrador Junior liep weg van huis en beet een vrouw - maar daarvoor verdiende hij niet de doodstraf. Een dierenasiel in Amerikaanse staat Michigan heeft zijn excuses aangeboden omdat Junior per ongeluk een dodelijke injectie kreeg.
Het verdriet van baasje Anette Hetzer is er niet minder om. "Hij was de liefste hond", zei ze woensdag tegen de krant Flint Journal. "Hij was... bijna een lid van het gezin... Zo had hij niet aan zijn einde moeten komen." Een van de asielmedewerkers maakte een fout bij het lezen van het kaartje op de kooi van Junior en nam de hond mee om te laten inslapen.
Het verdwijnen van Junior is vooral moeilijk uit te leggen aan haar 2-jarige zoon, zei Hetzer. "Zijn hart is gebroken. Hij wil dat zijn hond naar huis komt."
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Ja als ik kijk mijn petekind is 2,5 en die heeft zoiets van oh even een aai en loopt weer verder. Die heeft volgens mij nog niet door of die er wel of niet zal zijn. Zal hoogstens dan vragen van waar is Yoeri? (hond van mijn zus) en even later al weer vergeten.
Terwijl hij wel vanalles kan doen met die hond.
Ik had pas onze Diego mee genomen naar mijn zus. Zei ik van kom, kom maar eens aaien. Nou dat was 1 korte aai en toen was het niet meer interessant genoeg.
En nu zielig gaan doen door het verdriet van het kind heb ik ook zoiets van ben je er zelf niet erg kapot van en dat je verdriet hebt? Nee meteen het kind aan halen.
Terwijl hij wel vanalles kan doen met die hond.
Ik had pas onze Diego mee genomen naar mijn zus. Zei ik van kom, kom maar eens aaien. Nou dat was 1 korte aai en toen was het niet meer interessant genoeg.
En nu zielig gaan doen door het verdriet van het kind heb ik ook zoiets van ben je er zelf niet erg kapot van en dat je verdriet hebt? Nee meteen het kind aan halen.
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
Dan heb ik het verkeerd gelezen.Martijn schreef:Dat is niet wat er staat.doggy schreef:Volgensmij hebben ze de verkeerde hond in laten slapen en heeft junior niet gebeten maar een andere hond.Nanna schreef:Hij liep weg, beet een vrouw en belandde in het asiel.
En nu wordt er hevig gesnikt omdat hij de liefste hond ter wereld was. Wat deed hij dan in dat asiel?
ik snapte het verhaal al niet helemaal.....
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
-
- Vaste gebruiker
Zie volledige artikel via onderstaande link. De hond was ter observatie in het asiel omdat hij inderdaad iemand gebeten had en het niet zeker was of hij rabiës had. Hier lees ik ook meteen in dat de eigenaren blijkbaar op meer punten niet zo secuur met hun hond waren. Rabiës komt in Michigan gewoon voor (bij coyotes, wolven, etc.) en het enten van je hond is verplicht. Als deze hond ter observatie werd vastgehouden, was hij blijkbaar niet geënt...
http://www.msnbc.msn.com/id/25372860/
http://www.msnbc.msn.com/id/25372860/
"Dogs feel very strongly that they should always go with you in the car, in case the need should arise for them to bark violently at nothing right in your ear." - Dave Barry

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer: