Met als kleine kanttekening dat Orson niets doet als hij met Jan loopt ,niets leuks dan in ieder geval.Inge O schreef:tineke schreef:Door mijn schouderoperatie moest ik wel een beroep gaan doen op andere voor mijn honden en toen bleken die beren wel mee te vallen die ik rijen dik zag hollen over de weg![]()
Micron is een makkelijk hondje die je eigenlijk zo met iedereen kunt meegeven zonder problemen.
Rio ging,buiten de Jannen , met een hele goede vriendin van mij toen regelmatig een langere wandeling maken en dat verliep ook prima ,hij gilde van plezier als zij aankwam en ging zonder nog maar 1 keer om te kijken mee.
Mijn zoon die wel volwassen is heeft hem toen ook weleens uitgelaten.
Orson verwachtte ik problemen mee maar ook dat viel mee.
Hij wandelt buiten mij alleen met 1 van de Jannen en dat verliep ook probleemloos.
We hadden eerst geoefend met Jan (zoie)want ik was natuurlijk in de veronderstelling dat hij dat helemaal niet leuk zou vinden en weg zou lopen op zoek naar mij.
Maar zoals meestal maken wij ons veel belangrijker voor de honden dan we zijn want het verliep prima![]()
![]()
![]()
![]()
Jan kan hem ook los laten hij luistert dan net zo goed als dat ik er bij ben en wandelt keurig mee zonder volledig in paniek naar mij op zoek te gaanieww, wat een afgang
![]()
Hij wandelt keurig mee luistert prima maar gaat niet lekker even aan de ren en plezier maken hij blijft gewoon een beetje bij Jan in de buurt sjokken.
Ik trek hieruit de conclusie dat hij mij zo vreselijk mist dat plezier maken niet mogelijk meer is