Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraag je aan de kennel/fokkers onder ons.
Moderator: moderatorteam
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
vraag je aan de kennel/fokkers onder ons.
alleer eerst wil ik zeggen dat mijn vraag naar niemand slecht bedoelt is of in enige vorm niemand wil kwetsen.
maar is het in elk ras zo dat de fokkers onderling zo een problemen maken onder elkaar..
ik hou me eigenlijk altijd zoveel mogenlijk overal van buiten...
maar vroeg mij dit gewoon af....
nogmaals dit is gewoon een vraag zonder evnt. bijbedoelingen ofzo.
maar is het in elk ras zo dat de fokkers onderling zo een problemen maken onder elkaar..
ik hou me eigenlijk altijd zoveel mogenlijk overal van buiten...
maar vroeg mij dit gewoon af....
nogmaals dit is gewoon een vraag zonder evnt. bijbedoelingen ofzo.

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
Gos
- Zeer actief
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik heb wel eens gehoord van een ervaren fokker dat je beter bevriend kunt zijn met fokkers van een ander ras dan dat van je eigen. Ik vind het jammer want je bent toch met hetzelfde bezig en kunt elkaar best eens nodig hebben. Maar helaas....
Maar ik heb in de loop der jaren ook vrienden erbij gekregen al zijn het er weinig.
Maar ik heb in de loop der jaren ook vrienden erbij gekregen al zijn het er weinig.
-
Muk
Sommige fokkers gunnen elkaar inderdaad niets. Stel bijvoorbeeld op een show als de hond van fokker X net heeft gelopen en de hond van fokker Y moet net de ring in. Dan kun je een heerlijke worst heel toevallig in de buurt van de hond van fokker Y laten zien. Dat is echt gebeurd en ja, er zullen vast nog meer valse trucs zijn. Haat en nijd tussen de fokkers onderling (of gewoon jaloezie) komt bij elk ras voor helaas.
-
jidde
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja hoor... ook fokkers zijn 'gewone' mensen 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Bullenmama
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Pff is het echt zo erg? Ergens wel triest hoor, wel allemaal handje schudden in de ring maar daarna achterbakse acties uithalen? Terwijl je eigenlijk allemaal dezelfde intereses hebt. Ik vind het al raar dat de Toller een rasclub en vereniging heeft die het leuk vinden om evenementen op dezelfde dag plannen.
- Astrid V
- geregistreerd lid
Bij de berners is het net zo.
Sommige kunnen met elkaar niet door 1 deur vind het wel erg jammer want we gaan toch allemaal voor dat ras.
Moet er wel gelijk bij zeggen en dat is mijn persoonlijke ervaring dat als er wat is binnen de groep ze er allemaal zijn, Toen Rouska van ons was overleden en we met de 2 pups zatten hebben de grootste vijanden met elkaar gebeld en alles op alles gezet om een teef te vinden dan zetten ze hun ruzie aan de kant en gaan voor de pups, en dat vind ik toch wel heel bijzonder. Voor ons toen een hele ervaring al gun ik hem niemand.
Sommige kunnen met elkaar niet door 1 deur vind het wel erg jammer want we gaan toch allemaal voor dat ras.
Moet er wel gelijk bij zeggen en dat is mijn persoonlijke ervaring dat als er wat is binnen de groep ze er allemaal zijn, Toen Rouska van ons was overleden en we met de 2 pups zatten hebben de grootste vijanden met elkaar gebeld en alles op alles gezet om een teef te vinden dan zetten ze hun ruzie aan de kant en gaan voor de pups, en dat vind ik toch wel heel bijzonder. Voor ons toen een hele ervaring al gun ik hem niemand.
groetjes Astrid, Amber, Quando, Bente, Goldy en Igor
Waarom, Waarom zijn er zoveel vragen...... Waarom is er zoveel pijn....... Waarom zijn er zoveel dingen, Die niet te begrijpen zijn........
Waarom, Waarom zijn er zoveel vragen...... Waarom is er zoveel pijn....... Waarom zijn er zoveel dingen, Die niet te begrijpen zijn........
-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
En dat geldt niet alleen voor fokkers van honden.
Ik heb ook ratten en onder rattery's spelen ook vaak heel veel onenigheid en ruzies af.
Ik heb ook ratten en onder rattery's spelen ook vaak heel veel onenigheid en ruzies af.

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
-
Daantje_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
een aantal jaren terug waren er 2 engelse bulldogs,die in een hondenkar zaten,terug van show...vergiftigd!!!
(jaloezie???)
nou ben ik al niet zo'n voorstander van honden in karretjes,en zekers geen engelse bulldogs...
(jaloezie???)
nou ben ik al niet zo'n voorstander van honden in karretjes,en zekers geen engelse bulldogs...
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
Gewoonweg te idioot voor woorden!!! :N:mon doesie schreef:een aantal jaren terug waren er 2 engelse bulldogs,die in een hondenkar zaten,terug van show...vergiftigd!!!
(jaloezie???)
nou ben ik al niet zo'n voorstander van honden in karretjes,en zekers geen engelse bulldogs...![]()
Maar vertel mij eens wat is nu precies het verschil tussen welk willekeurig ras en bulldoggen in een hondenkarretje, want dat vat ik even niet helemaal
- gizmo
- Zeer actief
- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
ff off topic dan...Yv*nn schreef:Gewoonweg te idioot voor woorden!!! :N:mon doesie schreef:een aantal jaren terug waren er 2 engelse bulldogs,die in een hondenkar zaten,terug van show...vergiftigd!!!
(jaloezie???)
nou ben ik al niet zo'n voorstander van honden in karretjes,en zekers geen engelse bulldogs...![]()
Maar vertel mij eens wat is nu precies het verschil tussen welk willekeurig ras en bulldoggen in een hondenkarretje, want dat vat ik even niet helemaal
vanwege ademhalingsproblemen...
misschien klinklare onzin van mij
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique