antwoord is heeeel simpel in een wereld die compleet naar de kloten wordt geholpen door één oppermachtig arrogant wezen en dat is uiteraard de homo sapiëns of de menslinda1985 schreef:je echt verschikkelijk wat mensen een onschuldig dier aan kunnen doenin wat voor wereld leven we toch zeg....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond doodgeslagen in Biddinghuizen
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 1
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
te triest voor woorden
Toevallig hoorde ik het bij me zus had het het nog helemaal niet gehoord .Iemand vroeg me wat voor hond we hadden een bord.dog ,die vertelde het dus ..ik zat te rillen op me stoel!De gene die het heeft gedaan zet maar 5 min bij mij in huis ...ongeluk amahoela
Triest dat er dit soort dingen nog bestaan eigenlijk.
Triest dat er dit soort dingen nog bestaan eigenlijk.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Het "baasje" blijft volhouden aan een ongeluk en de politie heeft geen zin en tijd om de hond te onderzoeken en er een onderzoek tegenaan te gooien dus hebben ze sinds gisteren de zaak gesloten
Oftewel....het signaal is weer afgegeven....
*** Attentie Attentie Dierenbeulen...***
Sla gerust de hersens van je hond in, doe het dan wel zo dat het EVENTUEEL op een ONGELUK KAN lijken, dump je hond in het bos en roep drie dagen later bij de politie gewoon heel hard dat het een ongeluk was.
Op de proppen komen met een beschadigde auto, een benadeelde partij, een kapotte boom of wat dan ook hoeft niet, want de politie heeft toch geen tijd en zin om dat na te trekken.
Klaar is kees...jij kan lekker op vakantie, je bent makkelijk van je hond af, af en toe lig je nog eens drie seconden wakker van die laatste aanblik van JOUW naar adem snakkende hond, JOUW ooit geliefde pup die door moeders liefdevol werd grootgebracht, JOUW hond die ooit geliefkoosd is door mensen en die daar in zijn laatste ogenblikken JOUW kop als laatste zag terwijl hij doodbloedde....
Verder hoef je je niet druk te maken want mensen vergeten het wel weer...
Was het je ex-vriendje misschien die het gedaan heeft en nu jou bedreigd? Oh...dat is nou shit voor je....ach...gaat ook wel weer over...
* welkom in Nederland *
KOTSSSSSSSS
Super signaal hoor!
Bravo! applaus!
* klein lichtpuntje, vanochtend op 3 FM bij Beelen was een meneer (ben zijn naam kwijt) die hier WEL mee verder gaat en een aangifte heeft neergekwakt. Ik ga hem eens opsnorren om te kijken of ik helpen kan.
Wat denken ze nou wel??? Dat ze hier ongestraft mee wegkomen?
Dat die hond ongestraft dood in de bosjes geflikkerd kan worden?
Ja daaaaag...NOT!
Ongeluk mijn reet

Oftewel....het signaal is weer afgegeven....
*** Attentie Attentie Dierenbeulen...***
Sla gerust de hersens van je hond in, doe het dan wel zo dat het EVENTUEEL op een ONGELUK KAN lijken, dump je hond in het bos en roep drie dagen later bij de politie gewoon heel hard dat het een ongeluk was.
Op de proppen komen met een beschadigde auto, een benadeelde partij, een kapotte boom of wat dan ook hoeft niet, want de politie heeft toch geen tijd en zin om dat na te trekken.
Klaar is kees...jij kan lekker op vakantie, je bent makkelijk van je hond af, af en toe lig je nog eens drie seconden wakker van die laatste aanblik van JOUW naar adem snakkende hond, JOUW ooit geliefde pup die door moeders liefdevol werd grootgebracht, JOUW hond die ooit geliefkoosd is door mensen en die daar in zijn laatste ogenblikken JOUW kop als laatste zag terwijl hij doodbloedde....
Verder hoef je je niet druk te maken want mensen vergeten het wel weer...
Was het je ex-vriendje misschien die het gedaan heeft en nu jou bedreigd? Oh...dat is nou shit voor je....ach...gaat ook wel weer over...
* welkom in Nederland *
KOTSSSSSSSS
Super signaal hoor!

Bravo! applaus!
* klein lichtpuntje, vanochtend op 3 FM bij Beelen was een meneer (ben zijn naam kwijt) die hier WEL mee verder gaat en een aangifte heeft neergekwakt. Ik ga hem eens opsnorren om te kijken of ik helpen kan.
Wat denken ze nou wel??? Dat ze hier ongestraft mee wegkomen?
Dat die hond ongestraft dood in de bosjes geflikkerd kan worden?
Ja daaaaag...NOT!
Ongeluk mijn reet

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Blij dat die man er mee aan de gang gaat, zijn ze helemaal besodemieterd hier in dit k#tlandmercedes2803 schreef:http://www.telegraaf.nl/prive/1453156/_ ... html?p=2,2

Gelukkig hadden ze gisteren wel de tijd om mij aan te houden omdat mijn verlichting niet in orde is (overdag), stelletje .....hufters
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer: