Morgenvroeg 9.30 uur
Ga ik voor het eerst met Muis naar behendigheid
Ik heb het idee dat ik haar daar een enorm plezier mee kan en zal doen dus ik heb maar eens wat rondgebeld
De hondenschool zit op een kwartiertje afstand, geen druk, geen fantiek gedoe op wedstrijdniveau en de hondesnschool heeft een goede naam...
Ik ben erg benieuwd...
Ik heb geen idee of er in het verleden ooit behendigheid of Agility of wat dan ook met haar gedaan is.
Ik weet wel dat er echt met haar getraind is en cursus met haar gelopen is want ze luisterd goed op commando's maar reageert dus ook op Engelse commando's

Voor hetzelfde geld ontpopt zich daar morgen een ware behendigheids muis
En kan ik binnen een paar weken zo door naar de wedstrijden omdat ze het al blijkt te kunnen Zou wel een giller zijn eerlijk gezegd...
Maar ik zie mezelf niet stad en land afreizen voor wedstrijden hoor.
Zo weinig als ik met show heb zo weinig heb ik ook met wedstrijden op welk gebied dan ook.
Niet aan mij besteed dus we gaan morgen eens kijken hoe leuk ze het vindt.
Wat ik ervan vind maakt niet zoveel uit, ik hou niet van actief rennen en gillen en als een fanatiekeling staan te joelen; 'doooooooooorrrrrrrrrrrr' en hoogggg hooooggggg hooogggggg :N:
maar als het Muisje blij is ben ik blij

dus ik ga lekker fanatiek doen hoor, ook al ben ik helemaal geen behendigheids-mens
Die ene keer dat ik een uur te laat was met training van Rimpel een paar jaar terug en tja; omdat ik er toch was wel mee mocht doen met het beginnersklasje behendigheid heeft echt op de lachspieren gewerkt van alle cursisten, de trainer EN de honden, dat kan niet anders. :N:
Het moet er echt vreselijk belachelijk uitgezien hebben; een baasje die het echt niets vond en een Sharpei in een tuig die aan de riem bleef en als een halve wilde door de tunnel heenvloog met de riem achter zich aan en een paniekerige baas die al aan de andere kant stond te hijgen...
:N:
De loopbrug ging ie in 1 streep overheen, maar ik verstapte me en ging vol op mijn plaat en sleurde Rimpel zowat aan zijn riem van de brug af...verschillende mensen vroegen me na een half uur of ik het wel leuk vond hahahahahaha...

En ik maar uitleggen dat ik een uur te laat was maar toch wat wilde doen
Rimpel zat toen nog midden in zijn gedragstherapie maar ging goed vooruit, dus durfden we het wel aan om mee te doen, maar het was echt een idioot gezicht...de gemiddelde Pei leent zich er ook gewoon niet echt voor...en al helemaal geen Pei die met gedragsproblemen kampt.