jazeker, ik heb die ook, ( mijn honden bevallen op de bank haha) en die matjes zijn ideaaltineke schreef:Mijn dochter zei dat ik voor de bevalling matjes kon halen bij de etos voor thuisbevallingen ,eigenlijk voor vrouwen dan tenminsteHutsje schreef:stuur ik die ook mee. daar staan eigenlijk alle tips & tricks in, ook wat te doen als het misgaat, ed. dan moet het goed gaan hoor. ik heb ook nog wel puppybedjes maar dat word lastig opsturen. vetbedjes gaan ook wel maar die zijn vaak wat langer (de haartjes dan) waaerdoor de pups met de nageltjes kunne blijven haken. vetbedjes nemen wel heel goed vocht op, als ze een plasje doen liggen ze niet meteen in hun eigen zeik.
![]()
Is dat een idee of denk jij van niet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat allemaal nodig bij nest
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
tineke
Oke op naar de etos thuisbvallingafdeling dusyamie schreef:jazeker, ik heb die ook, ( mijn honden bevallen op de bank haha) en die matjes zijn ideaaltineke schreef:Mijn dochter zei dat ik voor de bevalling matjes kon halen bij de etos voor thuisbevallingen ,eigenlijk voor vrouwen dan tenminsteHutsje schreef:stuur ik die ook mee. daar staan eigenlijk alle tips & tricks in, ook wat te doen als het misgaat, ed. dan moet het goed gaan hoor. ik heb ook nog wel puppybedjes maar dat word lastig opsturen. vetbedjes gaan ook wel maar die zijn vaak wat langer (de haartjes dan) waaerdoor de pups met de nageltjes kunne blijven haken. vetbedjes nemen wel heel goed vocht op, als ze een plasje doen liggen ze niet meteen in hun eigen zeik.
![]()
Is dat een idee of denk jij van niet
-
tineke
Inge O schreef:ze zullen jou daar zien komentineke schreef:Oke op naar de etos thuisbvallingafdeling dusyamie schreef:jazeker, ik heb die ook, ( mijn honden bevallen op de bank haha) en die matjes zijn ideaaltineke schreef: Mijn dochter zei dat ik voor de bevalling matjes kon halen bij de etos voor thuisbevallingen ,eigenlijk voor vrouwen dan tenminste![]()
Is dat een idee of denk jij van niet.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb geen tips of attributen voor je Tineke, maar wil even zeggen dat het mij ook vreselijk mooi lijkt om het een x mee te maken.
Je hebt dan wel weinig tot geen ervaring op dat gebied maar wel heel veel liefde en toewijding, en dat is van groot belang!
Dus wat andere al schreven dat gaat jou wel lukken allemaal, geen twijfel aan
Je hebt dan wel weinig tot geen ervaring op dat gebied maar wel heel veel liefde en toewijding, en dat is van groot belang!
- gizmo
- Zeer actief
-
Essy
Heel veel kranten sparen voor in de werpkist (onder een vetbedje) voor alle plasjes enz.
en lappen/handdoeken zodat moeders kan graven voor de bevalling (helpt de bevalling op gang).
Een thermometer (2x per dag moeders temperaturen) zodat je weet wanneer het 1 graad lager is. Dan moet de bevalling binnen 24 aan de gang zijn (anders de DA bellen).
en lappen/handdoeken zodat moeders kan graven voor de bevalling (helpt de bevalling op gang).
Een thermometer (2x per dag moeders temperaturen) zodat je weet wanneer het 1 graad lager is. Dan moet de bevalling binnen 24 aan de gang zijn (anders de DA bellen).
-
tineke
Als dat zou mogen zou hartstikke fijn zijn Suzanne,LongFields schreef:Als je nog warmtematjes of een warmtelamp wilt lenen, laat me maar weten want ik heb ze allebei liggen en voorlopig zelf niet nodig.
Werpkist heb ik ook maar die is formaat herder dus ik denk dat je daar weinig aan zult hebben.
Je woont bij ons in de buurt dus ik maak graag van je aanbod gebruik
-
tineke
Nou vooralsnog vind ik het idee van de bevalling alleen maar griezelig maar met al die fantastische hulp die ik hier aangeboden krijg gaat ook dat vast lukkenYv*nn schreef:Heb geen tips of attributen voor je Tineke, maar wil even zeggen dat het mij ook vreselijk mooi lijkt om het een x mee te maken.
-
tineke
Goede tipsEssy schreef:Heel veel kranten sparen voor in de werpkist (onder een vetbedje) voor alle plasjes enz.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dan moeten we via PB maar even afspreken hoe en wat.tineke schreef:Als dat zou mogen zou hartstikke fijn zijn Suzanne,LongFields schreef:Als je nog warmtematjes of een warmtelamp wilt lenen, laat me maar weten want ik heb ze allebei liggen en voorlopig zelf niet nodig.
Werpkist heb ik ook maar die is formaat herder dus ik denk dat je daar weinig aan zult hebben.
Je woont bij ons in de buurt dus ik maak graag van je aanbod gebruik
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zal ik de kranten dan maar voor je sparentineke schreef:Goede tipsEssy schreef:Heel veel kranten sparen voor in de werpkist (onder een vetbedje) voor alle plasjes enz.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
tineke
Nou als je er wat oude handdoeken bij doetTiny schreef:Zal ik de kranten dan maar voor je sparentineke schreef:Goede tipsEssy schreef:Heel veel kranten sparen voor in de werpkist (onder een vetbedje) voor alle plasjes enz.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat toevallig nou, die heb ik ook voor jetineke schreef:Nou als je er wat oude handdoeken bij doetTiny schreef:Zal ik de kranten dan maar voor je sparentineke schreef:Goede tipsEssy schreef:Heel veel kranten sparen voor in de werpkist (onder een vetbedje) voor alle plasjes enz.
Een thermometer (2x per dag moeders temperaturen) zodat je weet wanneer het 1 graad lager is. Dan moet de bevalling binnen 24 aan de gang zijn (anders de DA bellen).![]()
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
tineke
-
tineke
Oh het zal allemaal wel goed komen hoor dat geloof ik wel,ik ben sowieso niet alleen natuurlijk Jan is er ook nogInge O schreef:wat je vooral nodig hebt is geduld, rust en vertrouwen dat het allemaal wel goed komt.tineke schreef: Nou vooralsnog vind ik het idee van de bevalling alleen maar griezelig maar met al die fantastische hulp die ik hier aangeboden krijg gaat ook dat vast lukken
ze zijn erin geraakt, ze raken er vast ook weer uit![]()
.
en, opletten met warmtelampen en -matjes in de zomer : te warm is zeker zo erg als te koud.
Je tip over warmte houd ik in gedachten
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
tineke
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik breng het van de week wel even bij haar langs. Heb je ook nog steriele gaasjes nodig? Ik heb nog een flinke voorraad liggen. Thermometer, roept u maartineke schreef:Komt dat even goed uitalm@ schreef:Spannend! Wat goed van je Tinekeik heb toevallig ook nog een stapeltje oude handdoeken, dekbedhoezen en kussenslopen. Dus als ik je van dienst kan zijn
![]()
![]()
Whera komt zaterdag mijn kant op misschien kunnen we iets afspreken en wil zij het meenemen

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
-
tineke
alm@ schreef:Ik breng het van de week wel even bij haar langs. Heb je ook nog steriele gaasjes nodig? Ik heb nog een flinke voorraad liggen. Thermometer, roept u maartineke schreef:Komt dat even goed uitalm@ schreef:Spannend! Wat goed van je Tinekeik heb toevallig ook nog een stapeltje oude handdoeken, dekbedhoezen en kussenslopen. Dus als ik je van dienst kan zijn
![]()
![]()
Whera komt zaterdag mijn kant op misschien kunnen we iets afspreken en wil zij het meenemen
thermometer hebben we al
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
moderatorteam
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
-
moderatorteam
- Zeer actief
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
stille wateren hebben diepe gronden inge... ik vertrouw ze voor geen centInge O schreef:ja, klopt, zo kennen we tineke eigenlijk welmassam schreef: dadelijk is ze de vragen aan het stellen om broodfokkers te helpen met goede info.![]()
.
het is ook niet voor niets dat het modteam er om vraagt en niet gewoon een lid he