Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat allemaal nodig bij nest
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
...en ik zit weer eens met mijn vingers aan de verkeerde knoppen...moderatorteam schreef:och ja ben ik twink :N:massam schreef:whahaha dat lijkt me wel eis nummer 1 ja.moderatorteam schreef:zeg waar blijft de foto van moeder in spe
en dan van het modteam!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
tineke
Suzanne kan ieder moment hier voor de deur staan dus dat is al geregeldmassam schreef:succes tineke. jij kunt dat dat weet ik zeker!
ik heb ook nog vanalles voor je maar waarschijnlijk niks meer dan wat suzanne al heeft en ik zit zo idioot ver weg...
die fokkerswijzer is erg prettig vind ik.
-
tineke
-
tineke
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
is het niet makkelijker om je reuen voor veel geld beschikbaar te stellen als dekreu? Sla je twee vliegen in één klap: jij verdient de centen en je hond heeft elke dag een leuke tijd :N:tineke schreef:Ja er valt veel te verdienen in die bussiness ,Jan is momenteel naar Hongarijen om fokteven te halenInge O schreef:ja, klopt, zo kennen we tineke eigenlijk welmassam schreef: dadelijk is ze de vragen aan het stellen om broodfokkers te helpen met goede info.![]()
.
![]()
![]()
Effe zonder gein: leuk hondje! Weet je wie pa is? Of wordt het een verrassing wat er uit komt

-
tineke
Dat doen we er ook nog bijlieke schreef:is het niet makkelijker om je reuen voor veel geld beschikbaar te stellen als dekreu? Sla je twee vliegen in één klap: jij verdient de centen en je hond heeft elke dag een leuke tijd :N:tineke schreef:Ja er valt veel te verdienen in die bussiness ,Jan is momenteel naar Hongarijen om fokteven te halenInge O schreef:ja, klopt, zo kennen we tineke eigenlijk welmassam schreef: dadelijk is ze de vragen aan het stellen om broodfokkers te helpen met goede info.![]()
.
![]()
![]()
.
Effe zonder gein: leuk hondje! Weet je wie pa is? Of wordt het een verrassing wat er uit komt?
Ik heb geen enkel idee wat er uit gaat komen of wie vaders is
-
tineke
Infiltratie en nu sla ik toeInge O schreef:eindelijk heb je het ingezien dat dit de juiste weg istineke schreef:Ja er valt veel te verdienen in die bussiness ,Jan is momenteel naar Hongarijen om fokteven te halenInge O schreef:ja, klopt, zo kennen we tineke eigenlijk welmassam schreef: dadelijk is ze de vragen aan het stellen om broodfokkers te helpen met goede info.![]()
.
![]()
![]()
- je hebt ons de afgelopen jaren wel helemaal op het verkeerde pad gestuurd zeg
.
-
tineke
Nee meer terrierachtig /husseltjeInge O schreef:wat een leuk ding trouwens, lijkt wel iets cavalierachtigs.
Hier zie je haar wat beter
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=139622
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
tineke
-
moderatorteam
- Zeer actief
-
tineke
moderatorteam schreef:is dat een jack hussel /matezer en wie is pa is pa bekend?tineke schreef:Zojuist naast de computer gemaaktmoderatorteam schreef:zeg waar blijft de foto van moeder in spe![]()
ze is wel grappig ruwhaartje
en karen pas maar op ik heb permissie om de leden lijst op te schonen
daar ben ik druk mee bezig
Pa is onbekend
-
moderatorteam
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn account is al zo vastgeroest, die krijg je nooit meer verwijderd!moderatorteam schreef:en karen pas maar op ik heb permissie om de leden lijst op te schonen
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Waaruit? Uit die opgeschoonde ledenlijst van Twink?!massam schreef:ik ben benieuwd wat daaruit komt!
Laatst gewijzigd door Scooby op 07 jul 2008 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Karen
-
tineke
Nee het is een hollands hondje volgens haar boekjeInge O schreef:owww, ee, centenbakkie - spaans?
centenbakkies kunnen nog wel eens last hebben om de navelstreng door te bijten, als die al niet uit zichzelf is gescheurd.
De problemen met de navelstreng die zich evt. met een centenbakkie kunnen voordoen heeft Suzanne me net zitten vertellen.
Ze kwam ,heel lief
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
-
tineke
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wanneer had je de kranten en handdoeken willen hebben, Tineke, dan breng ik ze wel bij je langs, als je dat wilt.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hihi, 2 zielen 1 gedachte Inge!tineke schreef:Nee het is een hollands hondje volgens haar boekjeInge O schreef:owww, ee, centenbakkie - spaans?
centenbakkies kunnen nog wel eens last hebben om de navelstreng door te bijten, als die al niet uit zichzelf is gescheurd.
![]()
De problemen met de navelstreng die zich evt. met een centenbakkie kunnen voordoen heeft Suzanne me net zitten vertellen.
Ze kwam ,heel lief,de matjes en lamp brengen en we kregen daar nog wat bruikbare tips bij waaronder deze
Het is een ontzettend lief ding die Lizzie, en een leuk hondje om te zien ook. Ik denk dat iemand daar een ontzettend fijn kameraadje aan kan gaan hebben, als de pups "uitgevlogen" zijn over een maandje of 2.
-
tineke
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Donderdagmiddag zou mij heel goed uitkomen. Ga ik gelijk even wat mensen langs voor wat meer handdoekentineke schreef:Geef jij maar een gil wanneer je kuntTiny schreef:Wanneer had je de kranten en handdoeken willen hebben, Tineke, dan breng ik ze wel bij je langs, als je dat wilt.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
tineke
Nou dat denk ik ook ,het is een lief vriendelijk meisje die zich alles heerlijk laat aanleunen en van een wandeling en een smulpartijtje intens geniet.LongFields schreef:Hihi, 2 zielen 1 gedachte Inge!tineke schreef:Nee het is een hollands hondje volgens haar boekjeInge O schreef:owww, ee, centenbakkie - spaans?
![]()
Ze kwam ,heel lief,de matjes en lamp brengen en we kregen daar nog wat bruikbare tips bij waaronder deze
![]()
Het is een ontzettend lief ding die Lizzie, en een leuk hondje om te zien ook. Ik denk dat iemand daar een ontzettend fijn kameraadje aan kan gaan hebben, als de pups "uitgevlogen" zijn over een maandje of 2.
Ook een knuffelsessie vind ze heerlijk en andere honden ,zowel reu als teef vormen geen enkel probleem
Jij nogmaals bedankt voor de moeite Suzanne om de spullen te komen brengen en de tips die je ons gaf
-
tineke
Prima ons ookTiny schreef:Donderdagmiddag zou mij heel goed uitkomen. Ga ik gelijk even wat mensen langs voor wat meer handdoekentineke schreef:Geef jij maar een gil wanneer je kuntTiny schreef:Wanneer had je de kranten en handdoeken willen hebben, Tineke, dan breng ik ze wel bij je langs, als je dat wilt.
-
jidde
ja martijn die zijn ermoderatorteam schreef:is dat een jack hussel /matezer en wie is pa is pa bekend?tineke schreef:Zojuist naast de computer gemaaktmoderatorteam schreef:zeg waar blijft de foto van moeder in spe![]()
ze is wel grappig ruwhaartje
en karen pas maar op ik heb permissie om de leden lijst op te schonen
Grappig beessie, succes met alles Tineke
-
tineke
Vooralsnog vind ik het ontzettend eng maar Lizzie is wel leuk dat welMartijn schreef:Wat leuk, tineke.
Had je al een foto van de moeder of nog niet?
Na de bevalling zal dat wel afnemen maar nu gaan er nog allemaal spookscenario's door mijn hoofd :N:
Ze wordt in ieder geval goed geaccepteerd door de andere honden ook Sien heeft haar moeiteloos geaccepteerd.
Spok werd wat opgewonden van haar maar dat neem nu ook af en de honden zijn eigenlijk heel rustig samen.
Hier zie je haar nogmaar eens een keer
-
tineke