Het hoeft geen route te zijn van 10km ofzo ivm jonge hond

Kom maar op met leuke losloopplekken

Moderator: moderatorteam
Moet je ver wandelen vanaf een parkeerplaats naar het water of is dat redelijk dichtbij? Betreft het een paaltjesroute of ga je op goed geluk het bos in en met de hoop dat je er op dezelfde plek ook weer uitkomt?*Anita* schreef:Loonse en drunense duinen.
Is water bij en honden losloopgebied. Ligt dicht bij Tilburg
Was het maar waar, die vakantieMirri schreef:Kop van het Hoofd in Bergen op Zoom, prachtig ik wandel er dagelijks![]()
Ga je op vakantie
Woon er 5 min vandaan.Tamara. schreef:Was het maar waar, die vakantieMirri schreef:Kop van het Hoofd in Bergen op Zoom, prachtig ik wandel er dagelijks![]()
Ga je op vakantie![]()
Ik wil met een aantal mensen in die regio wandelen maar niemand kent daar wat in de buurt
![]()
Maar vertel eens wat meer, over de locatie 'kop van 't hoofd'? Is het bos, heide, vlakte?
Vanuit parkeerplaats ben je zo bij het water..Tamara. schreef:Moet je ver wandelen vanaf een parkeerplaats naar het water of is dat redelijk dichtbij? Betreft het een paaltjesroute of ga je op goed geluk het bos in en met de hoop dat je er op dezelfde plek ook weer uitkomt?*Anita* schreef:Loonse en drunense duinen.
Is water bij en honden losloopgebied. Ligt dicht bij Tilburg![]()
Waar zou je dan het beste kunnen parkeren?
oeps had je bericht niet gezienYèti schreef:Onderaan deze pagina staat een kaartje van de Loonse en Drunese Duinen:
http://www.nationaalpark.nl/ldd/detail_ ... ow_id=1411
Er is een loslooproute van 4 km die vertrekt bij de Rustende Jager, daar kun je ook parkeren. Deze route is met rode paaltjes uitgezet. Je komt dan onderweg een meertje/plas tegen.
Vanuit Bosch en Duin (ook parkeergelegenheid) is een losloopgebied in de zandvlakte bereikbaar.
Ze hebben mij wijs gemaakt dat dat de loslooproute is. :N:Yèti schreef:Oh, is er bij Bosch en Duin nog meer water te vinden dan het kleine plasje in de zandvlakte?
En de paaltjesroute bij Bosch en Duin is toch geen loslooproute, da's die bij de Rustende Jager.
Klopt, de loslooproute ligt ergens anders dan het losloopgebied.Yèti schreef:Ik begin nu ff te twijfelen, er is ook nog de Roestelberg, en daar staat ook een rode route uitgezet.
ff de 1:25.000 kaart erbij gepakt, ik denk dat dat de paaltjesloslooproute bij de Roestelberg is, aan de kant van Waalwijk.
Nog een plaatjegevonden via Google.
Tamara, sorry voor alle verwarring.