Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wow, een perfecte heupuitslag, gefeliciteerd!!!
Heb je niet op ED laten testen? Ik heb begrepen dat dat ook iets is wat bij de Rottweiler voor kan komen?
LongFields schreef:Wow, een perfecte heupuitslag, gefeliciteerd!!!
Heb je niet op ED laten testen? Ik heb begrepen dat dat ook iets is wat bij de Rottweiler voor kan komen?
Over 5 maanden...ED mag pas met 18 maanden
Dat is bij ons ras ook zo, ik zelf heb dus tot 18 maanden gewacht om beide onderzoeken tegelijk te laten doen en ging dus eigenlijk al automatisch uit van een leeftijd van 18 maanden bij Dicha.
Dus dan ga je gewoon nog een keer voor de ellebogen.
Over 5 maanden...ED mag pas met 18 maanden
Dat is bij ons ras ook zo, ik zelf heb dus tot 18 maanden gewacht om beide onderzoeken tegelijk te laten doen en ging dus eigenlijk al automatisch uit van een leeftijd van 18 maanden bij Dicha.
Dus dan ga je gewoon nog een keer voor de ellebogen.
Ja, precies Ik ben een heel ongeduldig typje...als het nu was zo als in Duitsland HD en ED met 15 maanden, had ik het ook tegelijkertijd laten doen..