Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat allemaal nodig bij nest

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik ben trouwens wel heel benieuwd wie de paps is, een jack russell? een shih tzu?? een chihuahua? :mrgreen:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

tineke schreef:
Jij nogmaals bedankt voor de moeite Suzanne om de spullen te komen brengen en de tips die je ons gaf :ok:
Joh, dat was echt geen moeite hoor! Ik heb het heel graag gedaan.
Vond het ook heel erg leuk om Spok in het echie te zien, ik ben echt verliefd op zijn geweldige uiterlijk moet ik bekennen.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

LongFields schreef:
tineke schreef:
Jij nogmaals bedankt voor de moeite Suzanne om de spullen te komen brengen en de tips die je ons gaf :ok:
Joh, dat was echt geen moeite hoor! Ik heb het heel graag gedaan.
Vond het ook heel erg leuk om Spok in het echie te zien, ik ben echt verliefd op zijn geweldige uiterlijk moet ik bekennen.
Ja hij weet de dames meestal wel om zijn pootjes te winden :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

jidde schreef:Ik ben trouwens wel heel benieuwd wie de paps is, een jack russell? een shih tzu?? een chihuahua? :mrgreen:

en uh?? noem alles maar op? daar is nou helemaal niks geen voorspelling voor te doen.

enne ik zie ook niet echt JR in lizzie zelf, klein, wit met wat vlek word al snel dat genoemd, maar als ik zo de omschrijving lees, de vacht zie, het smoeltje? neuhh :mrgreen:
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

tineke schreef:
Hutsje schreef:stuur ik die ook mee. daar staan eigenlijk alle tips & tricks in, ook wat te doen als het misgaat, ed. dan moet het goed gaan hoor ;). ik heb ook nog wel puppybedjes maar dat word lastig opsturen. vetbedjes gaan ook wel maar die zijn vaak wat langer (de haartjes dan) waaerdoor de pups met de nageltjes kunne blijven haken. vetbedjes nemen wel heel goed vocht op, als ze een plasje doen liggen ze niet meteen in hun eigen zeik.
Mijn dochter zei dat ik voor de bevalling matjes kon halen bij de etos voor thuisbevallingen ,eigenlijk voor vrouwen dan tenminste :mrgreen:
Is dat een idee of denk jij van niet
Opletten dat ze het niet openhalen, want vaak zit er chemisch absorberend materiaal in, lijkt me niet erg gezond voor mams en pups...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Jacksel schreef:
tineke schreef:
Hutsje schreef:stuur ik die ook mee. daar staan eigenlijk alle tips & tricks in, ook wat te doen als het misgaat, ed. dan moet het goed gaan hoor ;). ik heb ook nog wel puppybedjes maar dat word lastig opsturen. vetbedjes gaan ook wel maar die zijn vaak wat langer (de haartjes dan) waaerdoor de pups met de nageltjes kunne blijven haken. vetbedjes nemen wel heel goed vocht op, als ze een plasje doen liggen ze niet meteen in hun eigen zeik.
Mijn dochter zei dat ik voor de bevalling matjes kon halen bij de etos voor thuisbevallingen ,eigenlijk voor vrouwen dan tenminste :mrgreen:
Is dat een idee of denk jij van niet
Opletten dat ze het niet openhalen, want vaak zit er chemisch absorberend materiaal in, lijkt me niet erg gezond voor mams en pups...
Die zijn ook alleen voor de bevalling zelf, om het bloed en vruchtwater te absorberen. Ik gebruik ze ook en heb nog geen kapotte gehad. Je moet ze natuurlijk niet als de pups eenmaal geboren zijn en hun tanden overal in gaan zetten nog steeds hebben liggen. :mrgreen:
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

tineke schreef:
Martijn schreef:Ze heeft een enig kopje.
Hier zit er één voor LinLin bij. Dat foel ik amme wáter.
Als ze snel is heeft ze eerste keus :mrgreen:
oh, lieve forummers. ik begin er echt niet aan.

maar het is wel een poppie, zeg. een soortement van fenomeen x mormel. :mrgreen:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

yamie schreef:
jidde schreef:Ik ben trouwens wel heel benieuwd wie de paps is, een jack russell? een shih tzu?? een chihuahua? :mrgreen:

en uh?? noem alles maar op? daar is nou helemaal niks geen voorspelling voor te doen.

enne ik zie ook niet echt JR in lizzie zelf, klein, wit met wat vlek word al snel dat genoemd, maar als ik zo de omschrijving lees, de vacht zie, het smoeltje? neuhh :mrgreen:
Bedoel meer aan te geven wat je dan allemaal wel niet zo krijgen, of moet ik voortaan eerst toestemming aan je vragen Noor :mrgreen: Ik denk wel dat er iets van terrier inzit, welke geen idee, maar ze heeft het meeste weg van jack russell x haarbal met centenbak (shih tzu ofzo)
yamie
Zeer actief
Contacteer:

jidde schreef:
yamie schreef:

Bedoel meer aan te geven wat je dan allemaal wel niet zo krijgen, of moet ik voortaan eerst toestemming aan je vragen Noor :mrgreen: Ik denk wel dat er iets van terrier inzit, welke geen idee, maar ze heeft het meeste weg van jack russell x haarbal met centenbak (shih tzu ofzo)
:denken: :19:
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door monica »

Heel veel succes Tineke :ok:
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Spannend Tineke, het komt vast helemaal goed en dan nog met alle hulp erbij :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
tineke

linlin schreef:
tineke schreef:
Martijn schreef:Ze heeft een enig kopje.
Hier zit er één voor LinLin bij. Dat foel ik amme wáter.
Als ze snel is heeft ze eerste keus :mrgreen:
oh, lieve forummers. ik begin er echt niet aan.

maar het is wel een poppie, zeg. een soortement van fenomeen x mormel. :mrgreen:
Jammer je lijkt me een uitstekend mormelbaasje :mrgreen:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Lizzy is behoorlijk mager, en heeft ondanks diverse maaltijden per dag steeds honger. Zou ze wormen kunnen hebben ( we zien niks aan de ontlasting ) ? En zouden we haar nog meer ( onbeperkte hoeveelheden ) kunnen geven ?
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Zoie schreef:Lizzy is behoorlijk mager, en heeft ondanks diverse maaltijden per dag steeds honger. Zou ze wormen kunnen hebben ( we zien niks aan de ontlasting ) ? En zouden we haar nog meer ( onbeperkte hoeveelheden ) kunnen geven ?
onbeperkt is misschien wat overdreven, maar als ze meer wil en ze is mager, dan geef haar maar meer ja, wormen zou kunnen, maar daar moet je nu toch even mee wachten met daar iets tegen te doen ;) geef haar lekker vuile pens, karnemelk, eventueel wat ( minder geconcentreerde ) puppymelk :wink:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

yamie schreef:
Zoie schreef:Lizzy is behoorlijk mager, en heeft ondanks diverse maaltijden per dag steeds honger. Zou ze wormen kunnen hebben ( we zien niks aan de ontlasting ) ? En zouden we haar nog meer ( onbeperkte hoeveelheden ) kunnen geven ?
onbeperkt is misschien wat overdreven, maar als ze meer wil en ze is mager, dan geef haar maar meer ja, wormen zou kunnen, maar daar moet je nu toch even mee wachten met daar iets tegen te doen ;) geef haar lekker vuile pens, karnemelk, eventueel wat ( minder geconcentreerde ) puppymelk :wink:
vuile pens met karnemelk heeft ze vanmorgen gehad :ok: Oke, dus wat meer geven kan geen kwaad.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

zou ik ok doen, lichtverteerbaar (evt kvv) en over meerdere keren per dag verdelen. :wink:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

nu mis je nog maar 1 ding en dat is mij :pffff:
Afbeelding
tineke

twinkeltje schreef:nu mis je nog maar 1 ding en dat is mij :pffff:
Nou een paar toekomstige baasjes kom ik ook nog tekort :mrgreen:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

tineke schreef:
twinkeltje schreef:nu mis je nog maar 1 ding en dat is mij :pffff:
Nou een paar toekomstige baasjes kom ik ook nog tekort :mrgreen:
vrees grote ruzie :denken:
Afbeelding
tineke

Nou vannacht de eerste stressaanval ik werd wakker van Lizzie haar gehijg want ze slaapt bij mij op bed ,lekker dicht in de buurt.
Ik ging eruit en mevrouw hoefde alleen maar een plas te doen en ging daarna direct weer lekker verder pitten :mrgreen:
Ze doet het verder nog goed wandelt iedere dag nog een rondje en ontbijt,luncht en dineert met veel plezier :mrgreen:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

tineke schreef:Nou vannacht de eerste stressaanval ik werd wakker van Lizzie haar gehijg want ze slaapt bij mij op bed ,lekker dicht in de buurt.
Ik ging eruit en mevrouw hoefde alleen maar een plas te doen en ging daarna direct weer lekker verder pitten :mrgreen:
Ze doet het verder nog goed wandelt iedere dag nog een rondje en ontbijt,luncht en dineert met veel plezier :mrgreen:
Dat herken ik ook nog wel van de zwangerschappen: tig keer per nacht eruit om te plassen. Succes hoor Tineke :mrgreen:
Afbeelding
tineke

Inge O schreef:ik las in haar herplaatsingsberichtje dat ze 'net' nog loops geweest was - heb je zo geen idee wanneer de dekking ongeveer zou kunnen geweest zijn?
Ja er is wel een redelijke schatting wat dat betreft nav mailcontact met het vorige baasje maar zeker weten doe ik het niet.
Ik weet ook niet precies hoe de dekking is verlopen misschien wel meerdere dagen :19:
tineke

Dit weekend :mrgreen:
tineke

Inge O schreef:
tineke schreef:Dit weekend :mrgreen:
oeps :N: :mrgreen: .

komt er al melk uit de tepeltjes?
Ja sinds vandaag :wink:
tineke

Jes het boek en fokwijzer zijn goed aangekomen ,bedankt :ok: ik zal ze tzt weer terugsturen :wink:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

tineke schreef:
Inge O schreef:

Kijk, dat is toch wel een teken dat het geen wéken meer zal gaan duren. :wink:
tineke

Inge O schreef:
tineke schreef:
Inge O schreef:

oewhh :mrgreen: !
Slapeloze nacht vannacht :N:

Verder is ze heel rustig en heeft ze ook nog goed gegeten om een uur of 2 :wink:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ze moet nu geen haast maken hoor :boos: ben druk aan het zagen :pffff: :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

tineke schreef:Jes het boek en fokwijzer zijn goed aangekomen ,bedankt :ok: ik zal ze tzt weer terugsturen :wink:
ga maar gauw lezen!
Afbeelding
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

Heb je al 2x per dag getemperatuurd?
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”