Op de drie kleine fotootjes staan de 5 verschillende pups (2 teefjes en 3 reutjes).
Er staan ook al weer nieuwe foto's op de site van de fokker.
Moderator: moderatorteam
Hé, die hond komt me bekend voor. Ik train ook in Biddinghuizen, dus dat is vast dezelfde hondGitha schreef:Hij lijkt er als twee druppels water op, zijn eigenaar heet ook Theo en we trainen in Biddinghuizen. Het moet hem wel zijn.Ineke schreef:Dan zou 't deze kunnen zijn?! http://www.fraolafsfjordur.nl/ned-lagsi.htm
Een erg leuke hond is het.

Vertel vertel!Dibbes schreef:Hé, die hond komt me bekend voor. Ik train ook in Biddinghuizen, dus dat is vast dezelfde hondGitha schreef:Hij lijkt er als twee druppels water op, zijn eigenaar heet ook Theo en we trainen in Biddinghuizen. Het moet hem wel zijn.Ineke schreef:Dan zou 't deze kunnen zijn?! http://www.fraolafsfjordur.nl/ned-lagsi.htm
Een erg leuke hond is het.. Er lopen daar wel meer IJslandse honden mee in de trainingen.
Eén van mijn uitlaathonden is ook een IJslandse hond. We hebben ook weleens op haar gepast. Ik vond het heel erg leuk om op haar te passen en het ras spreekt me erg aan. Ze was inderdaad wel een beetje vocaal aanwezig :N: . Maar gelukkig ook heel lief.
Als je wat meer wilt weten, geef je maar een gil, hoor!Marie-Josée schreef:Prachtige hondenIk vraag me regelmatig af die qua karakter ook bij ons zouden passen.Ik zag er afgelopen week een in Brunssum maar kreeg geen kans de eigenaren aan te spreken.
Sinds onze WSL blijf ik een zwak houden voor de oertypes.
Je weet zeker niet toevallig wie de ouders waren?sbientje schreef:ik heb een paar dagen voor het eerst (iig, voor het eerst dat ik weet) een ijslandse hond 'live' gezien. Het was echt een engeltje, hij heeft heel leuk met mijn oppashond gespeeld. Hij was een maand of 8 geloof ik, net zo'n kleur als de hond in jouw onderschrift Ineke. Heb nog even met zijn baasje staan te praten, hij heeft me wat over het ras verteld. Ik geloof dat ie Pan ofzo heette... of Pal, iets in die richting. Prachtig hondje!
hahha nee dat vraag ik niet standaard als ik een hond tegenkom. Maar als ik m nog eens zie, dan zal ik het vragen!Ineke schreef:Je weet zeker niet toevallig wie de ouders waren?sbientje schreef:ik heb een paar dagen voor het eerst (iig, voor het eerst dat ik weet) een ijslandse hond 'live' gezien. Het was echt een engeltje, hij heeft heel leuk met mijn oppashond gespeeld. Hij was een maand of 8 geloof ik, net zo'n kleur als de hond in jouw onderschrift Ineke. Heb nog even met zijn baasje staan te praten, hij heeft me wat over het ras verteld. Ik geloof dat ie Pan ofzo heette... of Pal, iets in die richting. Prachtig hondje!
Hè verdoriesbientje schreef:hahha nee dat vraag ik niet standaard als ik een hond tegenkom. Maar als ik m nog eens zie, dan zal ik het vragen!Ineke schreef:Je weet zeker niet toevallig wie de ouders waren?sbientje schreef:ik heb een paar dagen voor het eerst (iig, voor het eerst dat ik weet) een ijslandse hond 'live' gezien. Het was echt een engeltje, hij heeft heel leuk met mijn oppashond gespeeld. Hij was een maand of 8 geloof ik, net zo'n kleur als de hond in jouw onderschrift Ineke. Heb nog even met zijn baasje staan te praten, hij heeft me wat over het ras verteld. Ik geloof dat ie Pan ofzo heette... of Pal, iets in die richting. Prachtig hondje!