Nou geduldigjidde schreef:En we wachten geduldig verder aftineke schreef:Inderdaad jajidde schreef:pfff ze houd ons wel in spanning zegZe neemt er lekker de tijd voor
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat allemaal nodig bij nest
Moderator: moderatorteam
-
tineke
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
tineke
Haar temperatuur schommelt wat en is 'savonds wat hoger dan in de ochtend.LongFields schreef:Ze maakt nog geen aanstalten dus Tineke?
Is haar temperatuur al gedaald eigenlijk?
Ik blijf het hier nauwlettend volgen.
Nu moet ik zeggen is het voor de avond wat laag maar ik merk verder niets aan haar ,ze eet nog met plezier ,en wandelt nog een klein rustig rondje.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
Ineke
Heeft dat nu nog veel zin dan?Hutsje schreef:is er eigenlijk een foto gemaakt van de pups? omdat je niet weet wie de vader is ivm risico van grote pups?
Of zou je dan persé een keizersnee moeten doen?
Heb er niet zoveel verstand van, ben ook niet van plan een grote reu op een klein teefje te zetten :N: .
Volg dit topic wel met spanning, ben ook erg benieuwd naar de pups!
-
jidde
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ja, natuurlijk. je kunt dan zien hoe groot de pups zijn. als ze te groot zijn kan het zijn dat ze ze er zelf niet uit krijgt. dan kunnen ze overlijden in het geboortekanaal oomdat het te lang duurt bijvoorbeeld.Ineke schreef:Heeft dat nu nog veel zin dan?Hutsje schreef:is er eigenlijk een foto gemaakt van de pups? omdat je niet weet wie de vader is ivm risico van grote pups?![]()
Of zou je dan persé een keizersnee moeten doen?
Heb er niet zoveel verstand van, ben ook niet van plan een grote reu op een klein teefje te zetten :N: .
Volg dit topic wel met spanning, ben ook erg benieuwd naar de pups!

- gizmo
- Zeer actief
-
tineke
nee de dokter voelde meerdere pups ze is ook niet extreem dik en vooralsnog worden er geen problemen verwacht.Hutsje schreef:is er eigenlijk een foto gemaakt van de pups? omdat je niet weet wie de vader is ivm risico van grote pups?
Mocht dat wel zo blijken te zijn dan zal er uiteraard door de da worden ingegrepen
-
tineke
Nou ze heeft me om 2.45 wakker gemaakt door haar gehijg ik ben naar buiten met haar gegaan en daar deed ze 2 poepejes en een plas en nu graaft ze of in de werpkist of in de mandpablo schreef:Ik wacht nog maar weer een dag
Haar temeratuur is laag dus ik hoop dat dit de voortekenen zijn en dat dit doorzet
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
jep, dat begint er op te lijkentineke schreef:Nou ze heeft me om 2.45 wakker gemaakt door haar gehijg ik ben naar buiten met haar gegaan en daar deed ze 2 poepejes en een plas en nu graaft ze of in de werpkist of in de mandpablo schreef:Ik wacht nog maar weer een dagmaar tussendoor gaat ze ook liggen slapen.
Haar temeratuur is laag dus ik hoop dat dit de voortekenen zijn en dat dit doorzet
succes Tineke en Lizzy
-
tineke
Net weer naar buiten geweest en een poepje gedaan dus spannend.yamie schreef:jep, dat begint er op te lijkentineke schreef:Nou ze heeft me om 2.45 wakker gemaakt door haar gehijg ik ben naar buiten met haar gegaan en daar deed ze 2 poepejes en een plas en nu graaft ze of in de werpkist of in de mandpablo schreef:Ik wacht nog maar weer een dagmaar tussendoor gaat ze ook liggen slapen.
Haar temeratuur is laag dus ik hoop dat dit de voortekenen zijn en dat dit doorzet![]()
succes Tineke en Lizzy
Wat denk je Noor is het voor haar fijner als ik de andere honden wegzet rio ligt op de bank en kijkt niet naar haar en Micron ook niet maar misschien voor de rust?
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
:cheer:Laat ze maar komen 
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
-
tineke
ja ze gaat nu een beetje heen en weer van werpkist ,mand en het nieuwe mandje wat ik voor Spok gekocht had voor op de slaapkamerLongFields schreef:Nou, met al die voortekenen zal het toch niet lang meer gaan duren denk ik.
Als Lizzie niet onrustiger wordt door de aanwezigheid van Rio en Micron zou ik ze voorlopig nog gewoon in de kamer laten.
Succes daar!
Ik heb voor alle zekerheid daar nu ook wat kranten een onderlegger en een handdoek ingelegd.
Ik laat haar maar gaan en als het moment daar is en de honden zijn hier ,Jan neemt ze straks mee voor een flinke wandeling
Op zich is het natuurlijk niet echt heel warm is het een goed idee om de kachel aan te doen als ze echt gaat bevallen ,het is hier zo warm als je even de verwarming opstookt
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik zou dat denk ik wel doen, niet té warm natuurlijk, iets van 21 of 22 graden. Maar dan pas als de bevalling echt duidelijk begint.
Ik denk dat ze nu een beetje last van voorweeën zal hebben, dat zou de onrust verklaren. Bij Sjefke duurde die fase bij haar eerste bevalling erg lang, het kan dus best zijn dat ze vanavond of misschien morgen pas écht gaat beginnen.
Maar het zit er duidelijk wel aan te komen nu.
Ik denk dat ze nu een beetje last van voorweeën zal hebben, dat zou de onrust verklaren. Bij Sjefke duurde die fase bij haar eerste bevalling erg lang, het kan dus best zijn dat ze vanavond of misschien morgen pas écht gaat beginnen.
-
tineke
Ja dat was ik ook pas van plan om te doen als ze echt gaat beginnenLongFields schreef:Ik zou dat denk ik wel doen, niet té warm natuurlijk, iets van 21 of 22 graden. Maar dan pas als de bevalling echt duidelijk begint.
Ze heeft net een plasje in huis gedaan en ik hoop uiteraard dat het niet zo lang gaat duren
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-