Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

chocolate tan dwergpinscher

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Poppetje
Zeer actief

chocolate tan dwergpinscher

Ongelezen bericht door Poppetje »

Ik ben al geruime tijd opzoek naar een chocolate tan dwergpinscher. Ik heb via internet gezocht of hier fokkers van zijn, maar de enige fokker die ik heb kunnen vinden is in Belgie en heeft geen goeie reputatie.
Zijn hier nog mensen die chocolate tan dwergpinscher fokkers kennen?
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Ik heb gisteren wel op Mp een nestje chocolate tan Chihuahua's gezien, maar dat zoek je vast niet.
Poppetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Poppetje »

doggy schreef:Ik heb gisteren wel op Mp een nestje chocolate tan Chihuahua's gezien, maar dat zoek je vast niet.
Nee dat klopt. Ik ben echt opzoek naar een dwergpinschertje die hebben echt mijn hart gestolen :).
Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tring »

Sowieso lijkt MP me niet de beste plek om een hond te zoeken. :denken: Misschien dat je op een show nog pincher fokkers tegen komt? Ik hou ook van de chocolade kleur. Alleen dan wel in Chihuahua's :smile2: Is het trouwens een erkende kleur? Ik kom 'em niet tegen in de rasbeschrijving.
xx Marr en Keeff
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Tring schreef:Sowieso lijkt MP me niet de beste plek om een hond te zoeken. :denken: Misschien dat je op een show nog pincher fokkers tegen komt? Ik hou ook van de chocolade kleur. Alleen dan wel in Chihuahua's :smile2: Is het trouwens een erkende kleur? Ik kom 'em niet tegen in de rasbeschrijving.
Ik heb even gezocht en kwam op een site terecht van een kennel die ook kampioenen fokt.
Daar staat dat brown an tan af en toe wel voorkwamen en erkend werden, maar dat dit weer ongedaan is gemaakt door de FCI. Dus brown and tan mag niet meer. Als het al moeilijk is om black and tan te vinden, zal brown and tan nog veel moeilijker zijn. Inderdaad mogelijk dan uit de niet-FCI landen zoals de USA en Engeland.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”