quads horen niet thuis in een losloopgebied mijn beste en wanneer je dan mijn hond raak schopt omdat hij spelend achter je aanholt, (want meer is dat niet) dan krijg je inderdaad een pakske. Ik ga toch ook mijn honden niet laten loslopen op een parcours speciaal voor crossmotors en quads?! (want die zij er nl. zat hier in de buurt), Maar nee hoor lekker tussen die loslopende honden gaan racen is veeeel leuker nietwaar? Schei toch uitMartijn schreef:Jouw versie van loslopen is blaffend achter mensen aanjakkeren?sundancekid schreef:Laatst ging mijn reu blaffend achter zo,n kerel aan, die vervolgens mijn hond raak schopte. Helaas had hij niet gezien dat hij mijn kant opreed en dat heeft hem een flink pak slaag opgeleverd.
Dat staat iedere eikel te wachten die naar mijn honden schopt of knietjes geeft. In een losloopgebied lopen mijn honden LOS.
En als mensen het daar niet mee eens zijn dan kom jij ze een pak slaag geven?
Jeetje.
In het begin van het topic ging het trouwens over enthousiaste honden die tegen je op springen en niet over honden die zoals hier nu weer snel neergezet wordt, komen om je te zowat te verscheuren. Hou je aan de feiten en dik het verhaaltje niet aan, want dat is menseigen he.