Hebben dus veel zitten praten haha. En we vertrouwen haar volledig dat ze de beste keuze heeft gemaakt. Ik kon tussen de 8 bijna identieke witte wolbalen echt niet zien welke het beste bij ons paste. Had met bijna allemaal wel een klik
Toen we op de puppymiddag vlak voor de pups opgehaald werden hoorden en zagen hoe de andere pups waren was iedereen erg tevreden over de matches die ze gemaakt heeft. Er waren er twee over die ze zelf heeft gehouden (van de 4 reuen een, want die mensen heeft ze afgezegd, en van de 4 teven een, dat was wel al de bedoeling) dus keuze was er wel wat de reuen betreft, maar toch vind ik het op deze manier erg prettig.
We hebben niet voor niks gezocht naar een fokker die we vertrouwen en waar het mee klikt en die haar honden door en door kent. We bellen en mailen bijvoorbeeld nog soms, dan wil ik iemand bij wie ik dat kan en die dat zelf ook leuk vind.
Het scheelde ook dat we al een hond van haar kennen uit een vorig nest en die match is ook heel goed gemaakt, echt een superhond voor dat gezin.