Het is echt een super hond, en van karakter zou ik er zo weer een willen!
Hij is bijna 9 en gelukkig nog kerngezond!
Ik weet verder niet precies wat je met stijle hakken bedoeld, maar ik denk dat ik het ongeveer wel snap.
Hier nog 2 foto's

Moderator: moderatorteam
Ik weet niet,hoor...maar ik zie alleen maar 3 "Kangals" die een schaap pakken.......annihilus schreef:ik dacht van wel http://www.youtube.com/watch?v=SbaMrOAQAkkAssie&Dessie schreef:Een Kangal is ABSOLUUT geen drijverannihilus schreef:
..... een Kangal moet naast het verdedigen het vee ook drijven

nee, ik heb twee anatolische herders (karabash)kangalfan schreef:Heb jij een kangal?annihilus schreef:Dit is een topic over de alabai, lijkt me dus meer dan normaal dat er ook gesproken wordt over de kangal of de ierse wolfs hond of de duitse dog of de sind bernardMIP schreef:waarom beginnen jullie altijd over kangals?
of zie jij geen verband?
nee ik heb een alabai(waarschijnlijk één van de weinigen op dit forum)kangalfan schreef:Heb jij een kangal?annihilus schreef:Dit is een topic over de alabai, lijkt me dus meer dan normaal dat er ook gesproken wordt over de kangal of de ierse wolfs hond of de duitse dog of de sind bernardMIP schreef:waarom beginnen jullie altijd over kangals?
of zie jij geen verband?
Ik dacht dat je bullterriërs had? Heb je nu een alabaiMIP schreef:nee ik heb een alabai(waarschijnlijk één van de weinigen op dit forum)kangalfan schreef:Heb jij een kangal?annihilus schreef:Dit is een topic over de alabai, lijkt me dus meer dan normaal dat er ook gesproken wordt over de kangal of de ierse wolfs hond of de duitse dog of de sind bernardMIP schreef:waarom beginnen jullie altijd over kangals?
of zie jij geen verband?
kan je dan geen waakhond hebben?Marie-Josée schreef:Ik dacht dat je bullterriërs had? Heb je nu een alabaiMIP schreef:nee ik heb een alabai(waarschijnlijk één van de weinigen op dit forum)kangalfan schreef:Heb jij een kangal?annihilus schreef: Dit is een topic over de alabai, lijkt me dus meer dan normaal dat er ook gesproken wordt over de kangal of de ierse wolfs hond of de duitse dog of de sind bernard
of zie jij geen verband?, waar heb je die vandaan? Hoe oud is hij/zij?
Dat is geen antwoord op een serieuze vraag....MIP schreef:kan je dan geen waakhond hebben?Marie-Josée schreef:Ik dacht dat je bullterriërs had? Heb je nu een alabaiMIP schreef:nee ik heb een alabai(waarschijnlijk één van de weinigen op dit forum)kangalfan schreef: Heb jij een kangal?, waar heb je die vandaan? Hoe oud is hij/zij?
Een paar foto's misschien, ik ben wel erg nieuwsgierigMarie-Josée schreef:Dat is geen antwoord op een serieuze vraag....MIP schreef:kan je dan geen waakhond hebben?Marie-Josée schreef:Ik dacht dat je bullterriërs had? Heb je nu een alabaiMIP schreef: nee ik heb een alabai(waarschijnlijk één van de weinigen op dit forum), waar heb je die vandaan? Hoe oud is hij/zij?
Heike heeft al eens in een topic van Mol (die mis ik in dit topic zèg) gezegd dat ze een CAO of Alabai heeft. Toen vroegen we ook al om foto's.billy schreef:Een paar foto's misschien, ik ben wel erg nieuwsgierigMarie-Josée schreef:Dat is geen antwoord op een serieuze vraag....MIP schreef:kan je dan geen waakhond hebben?Marie-Josée schreef: Ik dacht dat je bullterriërs had? Heb je nu een alabai, waar heb je die vandaan? Hoe oud is hij/zij?
![]()
Groetjes Els