met daarin een kleiner houten kooitje nu is mijn vraag welk ras kan ik hier het beste zetten ? op voorhand bedankt voor de antwoorden .
grts martino
Moderator: moderatorteam
Geen 1 ras.martino schreef:ik heb in mijn tuin een gemetselde honden kooi van 4 m op 2 m.
met daarin een kleiner houten kooitje nu is mijn vraag welk ras kan ik hier het beste zetten ? op voorhand bedankt voor de antwoorden .
grts martino

Waarom moet ie perse buiten zitten?martino schreef:ik zoek ook geen ras op basis van de afmetingen
ik zoek een ras dat buiten kan zitten
grts

TARAKStenen beelden gaan heel lang mee en behoeven, over het algemeen, weinig onderhoudt. Zorg je er goed voor, dan kunnen ze ook heel lang leven.martino schreef:ik zoek ook geen ras op basis van de afmetingen
ik zoek een ras dat buiten kan zitten
grts

Met zinloze info kunnen wij ook niets.martino schreef:bedankt voor de hind .
en trouwens voor de mensen die denken dat ik mijn hond mishandel die is fout .
aan het kot is nog een grote buiten ren .
p.s.aan zinloze info heb ik niets
grts
Er zijn genoeg rassen die deels in een kennel kunnen worden gehouden. Als je hond een goed waterdicht onderkomen heeft voor de nacht, beschut tegen wind en regen dan zijn er genoeg honden die zo gehouden worden.martino schreef:wat ik de hond kan bieden :hele dagen spelen gaan wandelen en alles wat hij wil
ik weet dat hond graag binnen willen
maar in dit geval is dat niet mogelijk
Je bedoeld dat hij zelf over het terrein/de tuin mag wandelen en kan spelen ?martino schreef:wat ik de hond kan bieden :hele dagen spelen gaan wandelen en alles wat hij wil
ik weet dat hond graag binnen willen
maar in dit geval is dat niet mogelijk
Nou dit wordt mijn laatste poging hoor. Ik snap er echt geen bal van en de info moet uit je getrokken worden lijkt wel.martino schreef:ik was ook niet van plan een pup te nemen liefst een grote hond van 1jaar of zo.
nee hij mag niet aleen rondlopen want het terein is niet omheind
maar hij zit wel in een ren
tis een belg, wedden?Pak-de-bal schreef:hoe oud ben je ?martino schreef:ik was ook niet van plan een pup te nemen liefst een grote hond van 1jaar of zo.
nee hij mag niet aleen rondlopen want het terein is niet omheind
maar hij zit wel in een ren
Je schrijftaal is heeel vreemd, en volgens mij neem je ons allemaal in de maling !!![]()