Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat een hufter *update* blz 5
Moderator: moderatorteam
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Minstens net zo dom als het achterend van een varken,
Daar komt ook alleen maar stront uitrollen, en af en toe een vette scheet.
Aan de andere kant heeft het varken echter wél weer een fatsoenlijk werkend stel hersens zitten, iets wat van jou niet gezegd kan worden.
Aan de andere kant heeft het varken echter wél weer een fatsoenlijk werkend stel hersens zitten, iets wat van jou niet gezegd kan worden.
Laatst gewijzigd door Wil de hond op 02 aug 2008 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
JIj begint hier Marjolein niet Geer.Pak-de-bal schreef:lekker weer die aanvallen, gaat die lekker , geer?Geer schreef:Joh, wat maakt dat nu uit. Die zat er aan te komen. Het is een tekenend voorbeeld van het oordelend vermogen dat sommige mensen hebben, zonder zich te verdiepen in een anderwendy71 schreef:![]()
Wat laag dat je ted erbij haalt!
Bah, dat had ik niet van je verwacht.Net zoals Bauke artrose heeft doordat Pak hem allemaal overantwoorde bewegingen heeft laten maken, hem niet goed heeft begeleid en hem als pup teveel op het rulle zand heeft laten rennen. Dat weet iedereen. Toch?
Mijn vader heeft mij altijd geleerd je niets aan te trekken van domheid omdat domheid niet uit te roeien is. Krijgt de beste man toch nog gelijk![]()
voel je je er lekker goed bij?
Niet de rollen om gaan draaien nu aub.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Pak-de-bal schreef:lekker weer die aanvallen, gaat die lekker , geer?Geer schreef:Joh, wat maakt dat nu uit. Die zat er aan te komen. Het is een tekenend voorbeeld van het oordelend vermogen dat sommige mensen hebben, zonder zich te verdiepen in een anderwendy71 schreef:![]()
Bah, dat had ik niet van je verwacht.Net zoals Bauke artrose heeft doordat Pak hem allemaal overantwoorde bewegingen heeft laten maken, hem niet goed heeft begeleid en hem als pup teveel op het rulle zand heeft laten rennen. Dat weet iedereen. Toch?
Mijn vader heeft mij altijd geleerd je niets aan te trekken van domheid omdat domheid niet uit te roeien is. Krijgt de beste man toch nog gelijk![]()
voel je je er lekker goed bij?
Hahaha, die Pak toch. Wat gij niet wilt dat u geschiedt....
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Pak-de-bal
nù wil ik hier een waarschuwing voor,Wil de hond schreef:Minstens net zo dom als het achterend van een varken,
Aan de andere kant heeft het varken heeft echter wél weer een fatsoenlijk werkend stel hersens zitten, iets wat van jou niet gezegd kan worden.
of.. eigenlijk ..ach, laat maar ik sta hier toch boven
wil is een beetje dronken?
-
Pak-de-bal
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij noemt Wil mij hier een varken hoor mop. En terecht!Pak-de-bal schreef:nù wil ik hier een waarschuwing voor,Wil de hond schreef:Minstens net zo dom als het achterend van een varken,
Aan de andere kant heeft het varken heeft echter wél weer een fatsoenlijk werkend stel hersens zitten, iets wat van jou niet gezegd kan worden.
Je streepje staat trouwens weer verkeerd om.
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is toch geen verassing, bij tijd en wijle vallen er weleens persoonlijke noten, dat is hf eigen denk ik.Pak-de-bal schreef:hé wendy, wat ben jij veranderd, wat is er?wendy71 schreef:Get used to it, zou ik zeggen.SannePP schreef:en laten we nu maar weer aardig doen tegen elkaar en het over honden hebben!
Neemt niet weg dat ik jou opmerking richting Geertje beneden alle peil vind/vond.
Zie je dat zelf nou niet in Marjolein?
Jij loopt hier toch ook al een tijdje mee, en je zou van Geer toch beter moeten weten dat zij haar hond niet moedwillig blootstelt aan oververhitting.

-
Pak-de-bal
nee hoor,. Wil heeft het altijd op mij gemunt, dat ben ik wel gewend,Geer schreef:Volgens mij noemt Wil mij hier een varken hoor mop. En terecht!Pak-de-bal schreef:nù wil ik hier een waarschuwing voor,Wil de hond schreef:Minstens net zo dom als het achterend van een varken,
wil is een beetje dronken?![]()
maar dit keer ging hij te ver
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Na, ik denk dat wil stone sober is, gezien zijn heldere kijk op bepaalde dingen.Pak-de-bal schreef:nù wil ik hier een waarschuwing voor,Wil de hond schreef:Minstens net zo dom als het achterend van een varken,

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Overigens ook off topic... ik zag dat Geer ook de telegraaf had gehaald, ondanks dat het een eng iets was wat haar en Ted overkwam heeft ze het wel verspreid zodat mensen weten wat te doen in dergelijke situaties, en dat zij niet onverantwoord bezig was dat geloof ik ook, dat het gebeurd en je wild schrikt.. maar wat zij er mee gedaan heeft ter waarschuwing voor anderen vind ik gewoon topwendy71 schreef:Maar daar hoef je Geertje toch niet op terug te pakken?Pak-de-bal schreef:soms word ik ook een beetje (!) aanvallend, mag dat alsjeblieft ?wendy71 schreef:![]()
Bah, dat had ik niet van je verwacht.![]()
Als je hier iets neerzet, en je word dan AANGEVALLEN ipv dat iedreen medeleven heeft met die hond
![]()
dit had ik nooit verwacht van jullie allemaal !!!!!
ik dacht dat men hier wel mee zou leven met oude honden, net als ik
maar nee, hoor![]()
nee, IK heb het weer gedaan !!!!
Dan neem je wel een heel verkeerd voorbeeld, wat haar is overkomen had eenieder van onze kunnen gebeuren Marjolein!
Oververhitting is in no time een feit soms.
On topic, je lijkt wel heel sterk je gelijk te willen halen PdB.. zelf neem ik aan dat als de basset niet kan en wil hij echt wel blijft liggen en geen poot meer verzet.. een man die niets om die hond geeft..en als de hond er echt zo aan toe is als jij zegt.. dan denk ik nog altijd dat een man die de hond een last vind naar de da rijdt en de hond een spuit laat geven.. die neemt hem echt niet mee met de andere honden.. zo zie ik het althans..
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
jeetje... dacht kom de updat lezen... eerst weer 3 pagina's onzin... sjeempie!
nou goed, ontopic:
ga gewoon een normaal gesprek aan met die baas...
dan weet je hoe of wat en hoef je niet te speculeren
en mocht er reden toe zijn, kun je altijd nog stappen ondernemen o.i.d.
maar zoek eerst op beschaafde manier uit hoe en wat... dus gewoon praten.
wil je dat niet? dan is het einde verhaal... verder kun je niets doen
nou goed, ontopic:
ga gewoon een normaal gesprek aan met die baas...
dan weet je hoe of wat en hoef je niet te speculeren
en mocht er reden toe zijn, kun je altijd nog stappen ondernemen o.i.d.
maar zoek eerst op beschaafde manier uit hoe en wat... dus gewoon praten.
wil je dat niet? dan is het einde verhaal... verder kun je niets doen
- Mi
- Actief
Even een quote om de vraag omhoog te halen voor TS.balls & bones schreef:@PDB in welk bos loopt die man? dan kan ik zelf eens kijken of ik 'm zie en vragen wat er aan de hand is... mij kent hij niet en hij heeft vast nog geen mening over mij dus dan zouden we een gesprek zonder vooroordelen over elkaar kunnen beginnen.
TS: gezien je zegt er erg mee te zitten en het niet vertrouwd, heb ik deze posting even geqoute.
Als het je zoveel zorgen geeft, zou ik op dit voorstel ingaan.
-
Pak-de-bal
ik denk dat mannen er heel anders over denken dan vrouwen;blondie schreef:. dan denk ik nog altijd dat een man die de hond een last vind naar de da rijdt en de hond een spuit laat geven.. die neemt hem echt niet mee met de andere honden.. zo zie ik het althans..
( tenminste, als je je hart op de goede plaats hebt)
ik kende een man wiens hond er niet meer uit zag van de gezwellen
en de hond stonk en zag er heel smerig en vies uit :N:
maar die man zàg dat gewoon niet van zijn eigen hond, hij zei tegen mij, dat hij gezond was en ach, een beetje oud
je kon gewoon zien ,d at die hond pijn had
maar die man wilde zèlf elke dag nog gaan wandlen, en HIj vond het dat de hond dan erbij hoorde.
Nou , zo'n man vind ik deze dus ook, sommige zijn heel erg egoistisch
vrouwen , ik vooral, zien meer van het oogpunt vanuit de patient zèlf
en dan kijk je er heel anders tegenaan, of het nu mensen ( echte patienten) of dieren zijn.
je móet eens een grens kunnen en móeten zetten van .. tot hier ga ik met die oude hond,.. en niet verder.
maar veel mensen gaan tè ver, vind ik
-
Canecorsosultan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Contacteer:
Beste PdB,
Je bent vast en zeker een heel aardig mens die het beste met honden voor heeft. Alleen in je postings en topics komt dat niet naar voren. Gezien de dingen die je plaatst, heb je weinig tot geen weet van hondengedrag. Daarbij ben je zo druk bezig bazen te veroordelen dat je vergeet de betreffende baas te vragen hoe de situatie nu werkelijk in elkaar steekt. Voor je maar een woord met de betreffende baas hebt gewisseld, heb jij je oordeel al klaar...je roept de baas vanaf honderd meter afstand beschuldigingen toe. Dingen die je baseert op iets wat je van een afstand ziet. Heb jij je ooit werkelijk verdiept in de reden waarom die baas dit doet?? Volgens mij niet, je veroordeelt zonder te luisteren naar de baas in kwestie.
Geef de beste man nu eens de kans om eea uit te leggen. Ben alleen bang dat hij je gaat vermijden nu, gezien je veroordelende gedrag tot op heden.
Goede actie...weer een hondenbaas die heeft geleerd niet meer naar goedbedoelde adviezen te luisteren
Kom eens van je troon, leer van andere mensen
(hoewel ik die kans erg gering acht op het gebied van honden en hun gedrag...)
Je bent vast en zeker een heel aardig mens die het beste met honden voor heeft. Alleen in je postings en topics komt dat niet naar voren. Gezien de dingen die je plaatst, heb je weinig tot geen weet van hondengedrag. Daarbij ben je zo druk bezig bazen te veroordelen dat je vergeet de betreffende baas te vragen hoe de situatie nu werkelijk in elkaar steekt. Voor je maar een woord met de betreffende baas hebt gewisseld, heb jij je oordeel al klaar...je roept de baas vanaf honderd meter afstand beschuldigingen toe. Dingen die je baseert op iets wat je van een afstand ziet. Heb jij je ooit werkelijk verdiept in de reden waarom die baas dit doet?? Volgens mij niet, je veroordeelt zonder te luisteren naar de baas in kwestie.
Geef de beste man nu eens de kans om eea uit te leggen. Ben alleen bang dat hij je gaat vermijden nu, gezien je veroordelende gedrag tot op heden.
Goede actie...weer een hondenbaas die heeft geleerd niet meer naar goedbedoelde adviezen te luisteren
Kom eens van je troon, leer van andere mensen
Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ga je nou dan eindelijk weg?Pak-de-bal schreef:nee hoor,. Wil heeft het altijd op mij gemunt, dat ben ik wel gewend,Geer schreef:Volgens mij noemt Wil mij hier een varken hoor mop. En terecht!Pak-de-bal schreef:nù wil ik hier een waarschuwing voor,Wil de hond schreef:Minstens net zo dom als het achterend van een varken,
wil is een beetje dronken?![]()
maar dit keer ging hij te ver
- starfleet
- Erelid
Nee, vind ik een beetje flauw en niet nodig om erbij te halen dat Ted oververhit is geraakt Zeker niet als je weet hoe Geer hier van geschrokken is. Je kan toch ook wel op een andere manier je punt maken tegenover Geer?Pak-de-bal schreef:soms word ik ook een beetje (!) aanvallend, mag dat alsjeblieft ?wendy71 schreef:![]()
!
Anne
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
denk je nou echt, dat pdb op een andere manier haar punt kan maken? dat ze maar enigzins leest wat er tegen haar gezegd word?starfleet schreef:Nee, vind ik een beetje flauw en niet nodig om erbij te halen dat Ted oververhit is geraakt Zeker niet als je weet hoe Geer hier van geschrokken is. Je kan toch ook wel op een andere manier je punt maken tegenover Geer?Pak-de-bal schreef:soms word ik ook een beetje (!) aanvallend, mag dat alsjeblieft ?wendy71 schreef:![]()
!
Anne
hoe vaak er ook tegen haar word aangeschopt, hoe vaak er geprobeerd word haar iets duidelijk te maken, ze luisterd nooit, er is geen zinnig woord te wisselen, antwoorden? geeft ze niet of nauwelijks, maar wel ze
stellen.......... in weet ik veel hoeveel discusssies komen de pdb liefhebbers naar voren, dat het oh zo makkelijk is om tegen te schoppen, dat negeren ook gewoon kan hoor... en ja dat kan, negeren dus, maar het spijt me zeer, ik verdom het dus, op een forum waar ik het naar me zin heb, behoorlijk vaak een topic te lezen waar pdb zich in moeit, haar achterlijke reacties, oplossingen, ideeen , eigen visie enz, verspreid, dat ik mijn mond moet houden omdat je anders weer op haar reageert.
voor mij verpest het zeker het forum.
-
boxersien
Als hij alleen interesse heeft voor de jonge honden dan zou hij hem niet mee nemen toch? Als ik niets aan een hond vind in een bepaalde situatie dan neem ik hem niet mee. En deze man nam hem wel mee. Wel met gebreken, maar hij lag gewoon lekker onder de bossen totdat de man klaar was met het vermaken van de andere honden. Hij viel jou niet lastig. En wat is dan het probleem nog? Vieze ogen? Die worden misschien behandeld, die zijn niet zomaar verdwenen. Het gezwel? Een oude hond kan goed een gezwel hebben hoor, zou het met een oude hond ook niet weg laten halen.Pak-de-bal schreef:voor de zoveelste keer: ik zie die man er niet voor aan , hem interessert nu alleen die jonge honden,Lucia schreef:Voor de zoveelste x, je weet het achterliggende verhaal niet volgens mij.
Het kan ook zijn dat de hond ervoor behandeld wordt en dat de man een korte ronde doet, niet eens een lange.
want daar speelde hij nu mee , bij het water
ken jij die man dan?
Ik vraag me nog steeds af: Wat moet ik me nu voorstellen bij een zwarte basset?? Die bestaan toch geheel niet?
-
boxersien
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
PdB je reageerd nu alleen om je gelijk te halenMi schreef:Even een quote om de vraag omhoog te halen voor TS.balls & bones schreef:@PDB in welk bos loopt die man? dan kan ik zelf eens kijken of ik 'm zie en vragen wat er aan de hand is... mij kent hij niet en hij heeft vast nog geen mening over mij dus dan zouden we een gesprek zonder vooroordelen over elkaar kunnen beginnen.
TS: gezien je zegt er erg mee te zitten en het niet vertrouwd, heb ik deze posting even geqoute.
Als het je zoveel zorgen geeft, zou ik op dit voorstel ingaan.
PdB heb je dit eigenlijk wel gelezen
Denk hier eens over na
-
Pak-de-bal
ik heb haar een pb gestuurd, maar nog geen antwoord op gekregen.Mirri schreef:PdB je reageerd nu alleen om je gelijk te halenMi schreef:Even een quote om de vraag omhoog te halen voor TS.balls & bones schreef:@PDB in welk bos loopt die man? dan kan ik zelf eens kijken of ik 'm zie en vragen wat er aan de hand is... mij kent hij niet en hij heeft vast nog geen mening over mij dus dan zouden we een gesprek zonder vooroordelen over elkaar kunnen beginnen.
Als het je zoveel zorgen geeft, zou ik op dit voorstel ingaan.![]()
PdB heb je dit eigenlijk wel gelezen![]()
Denk hier eens over na
ik wil mijn gelijk niet halen, maar de reacties hier van sommigen doen mij de rillingen over de rug toenemen.
hoe men niet over de situatie denkt, en dan maar uit verveling een aanval op mij begint
dat is weer typisch dit forum
en daar word ik kwaad over, ja
bv deze van Geer:
waarom móet dat er bij, dat slaat toch nergens op?Geer schreef:Je opmerkingen over het Leids accent getuigen er overigens wel van dat je zelf geen wetenschappelijke opleiding hebt genoten. Maar dat terzijde.
en ik mag van Wendy niet eventjes wat over Geer schrijven,
nou ik hou eigenlijk niet zo van eenrichtingsverkeer
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Negeren is de beste optie PdBPak-de-bal schreef:ik heb haar een pb gestuurd, maar nog geen antwoord op gekregen.Mirri schreef:PdB je reageerd nu alleen om je gelijk te halenMi schreef:Even een quote om de vraag omhoog te halen voor TS.balls & bones schreef:@PDB in welk bos loopt die man? dan kan ik zelf eens kijken of ik 'm zie en vragen wat er aan de hand is... mij kent hij niet en hij heeft vast nog geen mening over mij dus dan zouden we een gesprek zonder vooroordelen over elkaar kunnen beginnen.
Denk hier eens over na
ik wil mijn gelijk niet halen, maar de reacties hier van sommigen doen mij de rillingen over de rug toenemen.
hoe men niet over de situatie denkt, en dan maar uit verveling een aanval op mij begint
dat is weer typisch dit forum![]()
bv deze van Geer:waarom móet dat er bij, dat slaat toch nergens op?Geer schreef:Je opmerkingen over het Leids accent getuigen er overigens wel van dat je zelf geen wetenschappelijke opleiding hebt genoten. Maar dat terzijde.
en ik mag van Wendy niet eventjes wat over Geer schrijven,![]()
nou ik hou eigenlijk niet zo van eenrichtingsverkeer
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Lieve Pak, zolang jij zelf geheel vrij van enige gene of voorbehoud meent van alles te mogen zeggen over anderen, omdat jij dat zo 'vindt', zonder hoor en wederhoor, mogen anderen dat ook over jou. Wie de bal kaatst... Jij mag ongegeneerd alle 'Lijenaare' op de ziel trappen door te zeggen dat ze allemaal dom zijn, wee als er iets op terug wordt gezegd. Dan begin je te sputteren. Mijn opmerking over Bauke's atrose vat je op als een vreselijke aanval, wat je niet doorhebt was dat ik je enkel uit de tent probeerde te lokken door een even kant-noch-wal rakende opmerking over jouw hond neer te zetten als jij over Ted deed. Maar je hebt het niet eens door.
Daar komt bij dat je in zijn geheel niet reageert op de inhoud van reacties. Mijn mening is een andere dan de jouwe, daar kun je over discussieren, zo gaat dat op een forum. Alleen je gelijk willen halen door er een persoonlijk sausje over te gieten, en met losse flodders te schieten, daar schiet je bij mij niets mee op. Het lukt je niet eens om me kwaad te krijgen, laat staan dat me verplicht voel mij te verdedigen...
Daar komt bij dat je in zijn geheel niet reageert op de inhoud van reacties. Mijn mening is een andere dan de jouwe, daar kun je over discussieren, zo gaat dat op een forum. Alleen je gelijk willen halen door er een persoonlijk sausje over te gieten, en met losse flodders te schieten, daar schiet je bij mij niets mee op. Het lukt je niet eens om me kwaad te krijgen, laat staan dat me verplicht voel mij te verdedigen...
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Jouw opmerking aan het adres van Geer staat in geen verhouding tot de zg belediging van Geer naar jou toe.Mirri schreef:Pak-de-bal schreef:ik heb haar een pb gestuurd, maar nog geen antwoord op gekregen.Mirri schreef:PdB je reageerd nu alleen om je gelijk te halenMi schreef: Even een quote om de vraag omhoog te halen voor TS.
Denk hier eens over na
dat is weer typisch dit forum![]()
bv deze van Geer:waarom móet dat er bij, dat slaat toch nergens op?Geer schreef:Je opmerkingen over het Leids accent getuigen er overigens wel van dat je zelf geen wetenschappelijke opleiding hebt genoten. Maar dat terzijde.
en ik mag van Wendy niet eventjes wat over Geer schrijven,![]()
Dat vind ik ervan.

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach gut, hahaha,Pak-de-bal schreef:nù wil ik hier een waarschuwing voor,Wil de hond schreef:Minstens net zo dom als het achterend van een varken,
Voel je je aangesproken?
Wie de schoen past trekke hem aan hoor, Pakkie.
Laatst gewijzigd door Wil de hond op 02 aug 2008 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gos
- Zeer actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer: