Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond overlijdt, na mee sleuren aan fiets.
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
Er moeten wel meer mensen zijn geweest die hebben gezien dat dit gebeurde en die slechts zwegen en toekeken. Want het is onmogelijk om te fietsen en werkelijk helemaal door niemand gezien te worden. Tenzij je in de middle of nowhere woont. Maar daar heeft zich dit niet afgespeeld.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Actief
- starfleet
- Erelid
Dat vind ik een lastige, want ik roep ook wel eens iemand wat toe, maar dan kan ik als kankerhoer de tering krijgen. Ik ga er dan niet achteraan hollen om die man van zijn fiets te sleuren. Mensen die het hebben gezien, hebben ook maar een momentopname te zien. Die weten niet dat dit al uren aan de gang was.iones schreef:Er moeten wel meer mensen zijn geweest die hebben gezien dat dit gebeurde en die slechts zwegen en toekeken. Want het is onmogelijk om te fietsen en werkelijk helemaal door niemand gezien te worden. Tenzij je in de middle of nowhere woont. Maar daar heeft zich dit niet afgespeeld.
Anne
- Chione
- Zeer actief
Ik hoop dat ze hem die max. 3 jaar geven. Misschien dat mensen dan eens na gaan denken.Jennie schreef:Laten ze hier maar eens een voorbeeld van maken, en de dader de hoogste straf geven.
(al is die nog veel te laag) en de wet aanpassen, dan is de dood van dit beestje niet helemaal zinloos geweest...
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- Phalène
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul nain Papillon + Phalène
- Aantal honden: 5
Zojuist gelezen:
Rottweiler niet door eigenaar mishandeld
UTRECHT - De man die afgelopen weekend in Utrecht een rottweiler dood martelde achter een fiets, is niet de eigenaar van het dier. Dat meldt de politie.
RTV Utrecht ontving dinsdagavond al een email van een bekende van de eigenaar waarin dit werd gezegd. De hond zou zaterdagavond bij een kennis van de 51-jarige eigenaar zijn geweest.
De politie heeft de zaak nog steeds in onderzoek en verwacht snel een aanhouding te kunnen verrichten.
De mishandelde rottweiler is momenteel op De Uithof voor onderzoek.
Bron: RTV Utrecht Waarschuwing: Op deze pagina staat een foto van de Rottweiler, waarop hij nog niet bedekt is.
Rottweiler niet door eigenaar mishandeld
UTRECHT - De man die afgelopen weekend in Utrecht een rottweiler dood martelde achter een fiets, is niet de eigenaar van het dier. Dat meldt de politie.
RTV Utrecht ontving dinsdagavond al een email van een bekende van de eigenaar waarin dit werd gezegd. De hond zou zaterdagavond bij een kennis van de 51-jarige eigenaar zijn geweest.
De politie heeft de zaak nog steeds in onderzoek en verwacht snel een aanhouding te kunnen verrichten.
De mishandelde rottweiler is momenteel op De Uithof voor onderzoek.
Bron: RTV Utrecht Waarschuwing: Op deze pagina staat een foto van de Rottweiler, waarop hij nog niet bedekt is.

- kobus08
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
- Phalène
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul nain Papillon + Phalène
- Aantal honden: 5
Ze hebben hem:
Verdachte hondenmishandeling gepakt
UTRECHT - In het Utrechtse Overvecht is een man opgepakt voor de zware mishandeling van een rottweiler, afgelopen weekend.
De 26-jarige verdachte sleepte de hond aan een touw achter z'n fiets aan. Het dier bezweek in de Agnietenstraat aan uitputting, waarna de man de hond achterliet en er vandoor ging.
Naar aanleiding van het incident, riep zowel de dierenambulance als de dierenbescherming om hogere straffen en een huisdierverbod voor dierenbeulen. De verdachte is niet de eigenaar van het beest; maar iemand die de hond tijdelijk onder z'n hoede had. De brute mishandeling riep tientallen reacties op.
Bron: RTV Utrecht
UTRECHT - In het Utrechtse Overvecht is een man opgepakt voor de zware mishandeling van een rottweiler, afgelopen weekend.
De 26-jarige verdachte sleepte de hond aan een touw achter z'n fiets aan. Het dier bezweek in de Agnietenstraat aan uitputting, waarna de man de hond achterliet en er vandoor ging.
Naar aanleiding van het incident, riep zowel de dierenambulance als de dierenbescherming om hogere straffen en een huisdierverbod voor dierenbeulen. De verdachte is niet de eigenaar van het beest; maar iemand die de hond tijdelijk onder z'n hoede had. De brute mishandeling riep tientallen reacties op.

- Chione
- Zeer actief
Phalène schreef:Ze hebben hem:

En nu maar hopen dat zijn straf niet uit een paar uurtjes schoffellen of een lage boete bestaat.
~

~
~

~
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Ja maar er zal toch wel iemand een momentopname hebben gezien, wanneer hij zijn laatste uurtje aan het 'lopen' was, ik kan me namelijk niet voorstellen dat mensen het is ontgaan. Veel mensen valt het niet meer op als een dier mishandelt word omdat het al zovaak voorkomt (en bijvoorbeeld op animal planet)starfleet schreef:Dat vind ik een lastige, want ik roep ook wel eens iemand wat toe, maar dan kan ik als kankerhoer de tering krijgen. Ik ga er dan niet achteraan hollen om die man van zijn fiets te sleuren. Mensen die het hebben gezien, hebben ook maar een momentopname te zien. Die weten niet dat dit al uren aan de gang was.iones schreef:Er moeten wel meer mensen zijn geweest die hebben gezien dat dit gebeurde en die slechts zwegen en toekeken. Want het is onmogelijk om te fietsen en werkelijk helemaal door niemand gezien te worden. Tenzij je in de middle of nowhere woont. Maar daar heeft zich dit niet afgespeeld.
Anne
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
De hond heeft daar nog een kans gekregen...hier worden ze aan een koord achter de auto gehangen en rijdt de auto er als een gek vandoor...
Tja ik had die gast eens goed in ziujn benen gebeten als ik de rottweiler was...
Maar bon als ik het goed bekijk is er in Nederland ook nog steeds een pak hondenleed...dus zo goed opgevoed zijn ze ook niet....
Tja ik had die gast eens goed in ziujn benen gebeten als ik de rottweiler was...

Maar bon als ik het goed bekijk is er in Nederland ook nog steeds een pak hondenleed...dus zo goed opgevoed zijn ze ook niet....
- iones
- Zeer actief
Heb je dat dan wel eens zien gebeuren?Gipsy schreef:De hond heeft daar nog een kans gekregen...hier worden ze aan een koord achter de auto gehangen en rijdt de auto er als een gek vandoor...
..
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- iones
- Zeer actief
Je hebt het dus echt zien gebeuren? en was je nog in staat iets te doen? Hoe is dat afgelopen?cornelie schreef:Ja maar weet je wat er nu zo aan my vreet .
niemand greep in toen ze het zagen gebeuren .
ik had de persoon al lang van z,n fiets gesleurt
- Chione
- Zeer actief
Arme hond, hij had het bepaald niet getroffen in zijn leven. En wat een kulverhaal van die vent.Nanna schreef:vervolg Rottweiler Tysen
http://mobiel.ad.nl/utrecht/stad/250187 ... rsquo.html
~

~
~

~