Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tulp schreef:Wat grappig, ook wij verwachten half augustus ons D-nestje.
Hier is Jilly 6 weken en heeft al een aardig buikje
ook al een flinke pens
wanneer is ze precies uitgerekend...???
hier vanaf de eerste dekking 11 aug...maar op de echo leek het alsof ze toen pas rond de 28 dagen zat, dus dan zou ze eerder het einde van die week uitgerekend zijn...
Bij Jilly is 10 agustus 63 dagen na de eerste dekking, we zitten dus tegelijk in de stress .
Maar er zit wel vijf dagen tussen de 1e en laatste dekking, dus ik ga maar op tijd temperaturen denk ik. Zeker met veel pups en deze hitte.
Tulp schreef:Bij Jilly is 10 agustus 63 dagen na de eerste dekking, we zitten dus tegelijk in de stress .
Maar er zit wel vijf dagen tussen de 1e en laatste dekking, dus ik ga maar op tijd temperaturen denk ik. Zeker met veel pups en deze hitte.
zit hier op 65 dagen vanaf eerste dekking op 11 aug, maar gezien hoe klein alles nog was bij de echo (exact 28 dagen na de laatste dekking en die was 4 dagen later) ga ik er vanuit dat de laatste dekking dus pas gepakt heeft....dan is het dus 61 dagen op 11 aug....
ga haar eind volgende week naar binnen halen, kan ze nog ff wennen aan de katten en zo....
en dan de webcam aan...
verder niets, temp niet, ze mag het lekker zelf doen
Gos schreef:Hoe is het verder met haar? is ze al wat gewend binnen?
(ik ben wel benieuwd wanneer ze er zijn, ik heb de eerste week van september vrij, visite zou dan moeten lukken na 3 weken, hoop ik)
ben zelf de eerste week van september ook nog een deel op vakantie
(4 tot 7 september)
en Thomas zorgt er dan voor, maar wil er geen vreemd volk bij.....dus dan wel de eerste dagen van die week...
Gos schreef:Hoe is het verder met haar? is ze al wat gewend binnen?
(ik ben wel benieuwd wanneer ze er zijn, ik heb de eerste week van september vrij, visite zou dan moeten lukken na 3 weken, hoop ik)
ben zelf de eerste week van september ook nog een deel op vakantie
(4 tot 7 september)
en Thomas zorgt er dan voor, maar wil er geen vreemd volk bij.....dus dan wel de eerste dagen van die week...
Geen probleem 5,6,7 hou ik dan ook mooi vrij voor Den Bosch
Pientje schreef:Wat een dikke pens, daar zitten heel wat puppies in
Ik ga de webcam goed in de gaten houden!
leuk, jij woont in Eijsden zie ik, daar woont (of woonde, hij is nu bezig met verhuizen geloof ik, weet niet of hij binne Eijsden blijft) ook een pupje uit Umi haar eerste nest...
leuk, jij woont in Eijsden zie ik, daar woont (of woonde, hij is nu bezig met verhuizen geloof ik, weet niet of hij binne Eijsden blijft) ook een pupje uit Umi haar eerste nest...
Hier wandelt 1 mechelse herder zover ik weet Gister nog gezien, heel mooie hond!
Hier wandelt 1 mechelse herder zover ik weet Gister nog gezien, heel mooie hond!
hij loopt veel langs het water en zo, de eigenaar is een grote (boven de 2m) man.....hond heet Jeanot...