hihi voor Noah staat de bench er en wie ligt er in? Juistum, Nanni

Moderator: moderatorteam
Waarom iedereen Nicktineke schreef:Ha ha daar was mijn dochter jaren geleden fan van ,Nick was favoriet als ik me het goed herinnerjidde schreef:backstreet boysMartijn schreef:Wat heb jij nou weer voor een dekbed?Nanni slaapt graag met knappe kerels
Poeh... als ik even grofweg tel dan zijn dat 11 uren op een dag.truusje schreef:Hier staan 5 benches voor 5 honden.
Ze slapen er 's nachts in, tijdens het eten en als er niemand thuis is.
Vind het prima zo.
Hier 1 hond en 1 bench. Hier gaat ze in als er niemand thuis is en 's nachts en als ze de kans krijgt overdag dan wil ze er ook vaak uit dr zelf in gaan liggen. Op dit moment heeft de bench plaats gemaakt voor een mand en zolang er geen aangevreten kranten liggen 's morgen blijft dat ook zo.truusje schreef:Hier staan 5 benches voor 5 honden.
Ze slapen er 's nachts in, tijdens het eten en als er niemand thuis is.
Vind het prima zo.
Nee dat kan niet altijd, er zijn ook honden die afzondering van de roedel zien als een straf en dat is zeker niet de manier om ze rust te laten nemen.Jacky schreef: Ik kan me voorstellen dat b.v. sommige honden rust nodig hebben, maar dat kan ook in een hal of een slaapkamer.
Nu is die tent vast wel wat groter, maar wat is nu het verschil tussen in een grote bench opsluiten of in een bench? Je geeft zelf al aan dat hij voor de rust in de tent/bench gaat. Dan maakt het toch niet uit of hij lekker languit in een bench kan liggen of in een tent? Opgesloten zit hij toch.Zoek stok! schreef:Ik heb inmiddels een andere oplossing voor de bench op wedstrijddagen gevonden: een tent van vijf vierkante meter. Ik kan de onderkanten dicht doen en de bovenkanten open laten:
Bram krijgt dan alle rust zonder dat hij de bench in hoeft. GeweldigO ja, en ook nog op te zetten in een paar seconden en afbreken in een paar minuten. Ik ben er helemaal happy mee. Brammeman ook, want een gesloten bench is en blijft zijn ding niet.
Voor Bram maakt dat enorm veel verschil. Ik heb een Labrador maat bench, maar hij blijft dat niet prettig vinden. In de tent gaat hij heel relaxed liggen pitten. Ik vind het zelf overigens ook nogal een verschil hoor qua ruimte (voor mensen is het vergelijkbaar met maatje wc (bench) of maatje slaapkamer (tent)) dus zo vreemd is het niet dat Bram een verschil ervaart. De bench staat in de tent en daar gaat hij dan ook wel in, maar dus wel met het deurtje open en het is dan z'n eigen keuze.boxersien schreef: Nu is die tent vast wel wat groter, maar wat is nu het verschil tussen in een grote bench opsluiten of in een bench? Je geeft zelf al aan dat hij voor de rust in de tent/bench gaat. Dan maakt het toch niet uit of hij lekker languit in een bench kan liggen of in een tent? Opgesloten zit hij toch.
Zolang Bram dit als een betere oplossing ziet dan een gesloten bench............waarom niet?Zoek stok! schreef:Ik heb inmiddels een andere oplossing voor de bench op wedstrijddagen gevonden: een tent van vijf vierkante meter. Ik kan de onderkanten dicht doen en de bovenkanten open laten:
Bram krijgt dan alle rust zonder dat hij de bench in hoeft. GeweldigO ja, en ook nog op te zetten in een paar seconden en afbreken in een paar minuten. Ik ben er helemaal happy mee. Brammeman ook, want een gesloten bench is en blijft zijn ding niet.
Ja he, en nog onder de 100 euro ook. Echt een uitvinding voor ons. Ik heb afgelopen weekend op de wedstrijddag zelfs heerlijk bij hem in de tent gelegen, ook dat pastranetje schreef: Zolang Bram dit als een betere oplossing ziet dan een gesloten bench............waarom niet?![]()
Mooi ding!
Ik ook niet hoor, voor de duidelijkheidSita schreef:Ziet er goed uit Linda.De bench die ik heb, is vrij groot, ze passen er beide prima in en hebben er ook geen moeite mee.
Bram vind zelfs een grote bench inderdaad echt niet prettig.Zoek stok! schreef:Ik ook niet hoor, voor de duidelijkheidSita schreef:Ziet er goed uit Linda.De bench die ik heb, is vrij groot, ze passen er beide prima in en hebben er ook geen moeite mee.
't Is echt Bram die het niet echt prettig vindt. En ik maak mezelf dat ook niet wijs, vraag maar aan Marye
Brammie is gewoon claustrofobischmarye schreef:Bram vind zelfs een grote bench inderdaad echt niet prettig.Zoek stok! schreef:Ik ook niet hoor, voor de duidelijkheidSita schreef:Ziet er goed uit Linda.De bench die ik heb, is vrij groot, ze passen er beide prima in en hebben er ook geen moeite mee.
't Is echt Bram die het niet echt prettig vindt. En ik maak mezelf dat ook niet wijs, vraag maar aan Marye
Dat paste makkelijk. Wat een lief gezicht was dat. Met zijn drietjes in de bench. Sita ligt er liever voor of naast.Moos schreef:En ook nog met Saar en Vera erbijSita schreef:Ziet er goed uit Linda.De bench die ik heb, is vrij groot, ze passen er beide prima in en hebben er ook geen moeite mee.