Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn kleine kabouter... - update foto's van Bram

Moderator: moderatorteam

Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Goed gedaan :ok: Leuke foto's ook van Ron, je ziet Bram inderdaad plezier hebben!
Afbeelding
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Gefeliciteerd :cheer:

Wat een mooie foto's en heel gaaf om ook die verschillende rassen zo te zien :ok: Heeft één ras je voorkeur al of nog druk met orienteren?
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

gefeliciteerd :cheer:
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

Wat een trots koppie! Mooi hoor :ok:
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Goed zo Bram (en Linda!) :wink:
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Knappe Bram! Gefeliciteerd :cheer:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Gefeliciteerd, knap gedaan :cheer: dat puntje komt ook nog wel :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Rosa schreef:Wat een mooie foto's en heel gaaf om ook die verschillende rassen zo te zien :ok: Heeft één ras je voorkeur al of nog druk met orienteren?
Ik ben er uit hoor, het wordt een Aussie! Het zal niet op heel korte termijn zijn, ergens volgend jaar.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

marye schreef:
Ben trouwens wel benieuwd naar het parcours, gezien de stand van je been na de palen :denken:
Zat daar direct een bocht na?
De parcoursen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Zoek stok! schreef:
Rosa schreef:Wat een mooie foto's en heel gaaf om ook die verschillende rassen zo te zien :ok: Heeft één ras je voorkeur al of nog druk met orienteren?
Ik ben er uit hoor, het wordt een Aussie! Het zal niet op heel korte termijn zijn, ergens volgend jaar.
Ken ik niet volgens mij Linda :denken:
Zoek stok!
Zeer actief

Mirri schreef: Ken ik niet volgens mij Linda :denken:
Australian Shepherd!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
brecht
Actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door brecht »

gefeliciteerd en wat een mooie foto's!!!!
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Zoek stok! schreef:
Mirri schreef: Ken ik niet volgens mij Linda :denken:
Australian Shepherd!
Ah ja nou weet ik het weer. Leuk Linda :cheer:
Rosa
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Een Red Tri Aussie? Ik leer de Aussies nu ook steeds beter kennen omdat de eigenaar v/d hondenschool waar ik werk ook fokker is van Aussies. Het zijn echt hele leuke actieve honden. Ik denk dat je er zeker veel plezier aan gaat beleven. Heb je al een fokker op het oog met een nestje in de planning voor volgend jaar of ben je zo ver nog niet?
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Rosa schreef: Een Red Tri Aussie? Ik leer de Aussies nu ook steeds beter kennen omdat de eigenaar v/d hondenschool waar ik werk ook fokker is van Aussies. Het zijn echt hele leuke actieve honden. Ik denk dat je er zeker veel plezier aan gaat beleven. Heb je al een fokker op het oog met een nestje in de planning voor volgend jaar of ben je zo ver nog niet?
Red tri zou wel erg leuk zijn, maar daar zal ik niet op kiezen. Ik heb wat dingen lopen en ga bezoekjes brengen de komende tijd :wink: En ja, ze zijn leuk he :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Rosa
Zeer actief

Kleur is ook inderdaad niet het belangrijkste, Red Tri is alleen wel heel erg mooi :mrgreen:
Wie weet hebben we volgend jaar omstreeks dezelfde tijd wel een pupje. Wij willen ergens in 2009 graag een pupje... alleen het ras is nog niet bekend :19:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Rosa schreef:Kleur is ook inderdaad niet het belangrijkste, Red Tri is alleen wel heel erg mooi :mrgreen:
Wie weet hebben we volgend jaar omstreeks dezelfde tijd wel een pupje. Wij willen ergens in 2009 graag een pupje... alleen het ras is nog niet bekend :19:
O vertel! Waar zit je tussen te twijfelen dan?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Het lijkt mij trouwens erg lastig om precies te weten waar je nu heen moet halverwege het parcours. Staan er ook nummers voor de hindernissen ofzo?
Of hoe doe je dat precies, is echt iets voor mij om totaal verkeerd te lopen, zeker als het allemaal nog giga snel moet en je eigenlijk weinig tijd hebt om na te denken.

Leuk Linda een pup!
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Gefeliciteerd :cheer:
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Zoek stok! schreef:
Rosa schreef: Een Red Tri Aussie? Ik leer de Aussies nu ook steeds beter kennen omdat de eigenaar v/d hondenschool waar ik werk ook fokker is van Aussies. Het zijn echt hele leuke actieve honden. Ik denk dat je er zeker veel plezier aan gaat beleven. Heb je al een fokker op het oog met een nestje in de planning voor volgend jaar of ben je zo ver nog niet?
Red tri zou wel erg leuk zijn, maar daar zal ik niet op kiezen. Ik heb wat dingen lopen en ga bezoekjes brengen de komende tijd :wink: En ja, ze zijn leuk he :ok:
Ik ken je niet, maar ik zie je al helemaal lopen met een Aussie :mrgreen: Een collega-trainer is beginnend fokker, dus ik ken het ras ook wel en ik vind het echt bij je passen (voor zover ik dat natuurlijk kán beoordelen)! :ok:
Zoek stok!
Zeer actief

estelle schreef:Het lijkt mij trouwens erg lastig om precies te weten waar je nu heen moet halverwege het parcours. Staan er ook nummers voor de hindernissen ofzo?
Of hoe doe je dat precies, is echt iets voor mij om totaal verkeerd te lopen, zeker als het allemaal nog giga snel moet en je eigenlijk weinig tijd hebt om na te denken.
Dat lijkt nu heel moeilijk, maar je groeit erin. Je hebt tien minuten om een parcours te verkennen (zonder hond) en dan moet je het gaan doen. Geen nummers bij de hindernissen als je daadwerkelijk loopt en daar heb je ook geen tijd voor omdat het zo snel gaat. De jumping is bijv. ergens in de 30 seconden, dus geen tijd om om je heen te kijken :wink: De eerste keer dat ik een wedstrijd liep, vond ik het veel moeilijker om het te onthouden dan nu. Je krijgt er gewoon routine in.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

JBK schreef:
Zoek stok! schreef:
Ik ken je niet, maar ik zie je al helemaal lopen met een Aussie :mrgreen: Een collega-trainer is beginnend fokker, dus ik ken het ras ook wel en ik vind het echt bij je passen (voor zover ik dat natuurlijk kán beoordelen)! :ok:
Kijk, dat is leuk om te lezen :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Zoek stok! schreef:
Allereerst van harte gefeliciteerd met Bram's prestaties :ok:

En verder; ik weet niet wat ik lees :eek: :eek: ... Dus toch een pup! Wat ontzettend leuk voor je :cheer: :cheer: Ook hiermee gefeliciteerd!!
Gr. Marijke
Afbeelding
estelle

Zoek stok! schreef:
estelle schreef:Het lijkt mij trouwens erg lastig om precies te weten waar je nu heen moet halverwege het parcours. Staan er ook nummers voor de hindernissen ofzo?
Dat lijkt nu heel moeilijk, maar je groeit erin. Je hebt tien minuten om een parcours te verkennen (zonder hond) en dan moet je het gaan doen. Geen nummers bij de hindernissen als je daadwerkelijk loopt en daar heb je ook geen tijd voor omdat het zo snel gaat. De jumping is bijv. ergens in de 30 seconden, dus geen tijd om om je heen te kijken :wink: De eerste keer dat ik een wedstrijd liep, vond ik het veel moeilijker om het te onthouden dan nu. Je krijgt er gewoon routine in.
Het lijkt denk ik idd moeilijker.
Alhoewel ik met zo'n simpel VZH parcoursje al echt moet oefenen wat wanneer komt, waar ik moet keren, hoeveel passen bij dit en bij dat.
Zoek stok!
Zeer actief

estelle schreef: Het lijkt denk ik idd moeilijker.
Alhoewel ik met zo'n simpel VZH parcoursje al echt moet oefenen wat wanneer komt, waar ik moet keren, hoeveel passen bij dit en bij dat.
Maar ik doe dat ook tijdens verkennen hoor. Ik loop wel tien keer het parcours compleet met wissels. En goed kijken hoe Bram uitkomt, dat vergat ik de eerste wedstrijden nog wel eens (dan was ik hem ineens kwijt en stond hij achter me) :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

:cheer: die Bram pretletter dat je bent! van harte gefeliciteerd samen :cheer:

en wat lees ik daar Linda? toch een pupsel? :cheer: en nog wel een Aussie, Storm heeft een Aussie vriendin Jessy die hij al kent kent vanafde eerste les samen op de puppencursus. Echt een enorm leuk beest met zeer veel humor. Ze verstopt zich bijvoorbeeld achter hoog gras om honden te laten schrikken, door met een enorme grijns plots voor ze te springen op een erg leuke manier.
Zij zijn dol op elkaar Storm en Jessy echt helemaal geweldig wat een leuke hond. Maaike de eigenaar doet ook behendigheid en doggydance met haar.

ook hiermee uiteraard gefeliciteerd. Hier ga je geen spijt van krijgen, ik zie jou wel met een Aussie werken.
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Dobbelsteen
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dobbelsteen »

Die 2e hond doet het met zijn ogen dicht! :cheer:

Mooie foto's ook, vind de linkse beker ook erg leuk.

[Edit]
Vergeet ik te feliciteren. :roll: Bij deze. :mrgreen:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

Gefeliciteerd! mooie foto's ook! :mrgreen: Hij heeft er duidelijk lol in!
Afbeelding
estelle

Zoek stok! schreef:
estelle schreef: Het lijkt denk ik idd moeilijker.
Maar ik doe dat ook tijdens verkennen hoor. Ik loop wel tien keer het parcours compleet met wissels. En goed kijken hoe Bram uitkomt, dat vergat ik de eerste wedstrijden nog wel eens (dan was ik hem ineens kwijt en stond hij achter me) :wink:

hhhahahha ohhhhh zo klinkt het nog ingewikkelder. haha. :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”