aan het solliciteren om het volgende modje te wordenC@rmen schreef:God wat doen de modjes het toch weer allemaal slecht...![]()
Ik begrijp nog steeds niet dat mensen hier dagelijks hun tijd verdrijven terwijl alles verkeerd is en ze het met niets eens zijn.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
benche's
Moderator: moderatorteam
-
Addy
-
C@rmen
ooh ja tuurlijk..als je het niet met jou eens bent komt dat of omdat je al modje bent geweest of omdat je nog modje wil wordenAddy schreef:aan het solliciteren om het volgende modje te wordenC@rmen schreef:God wat doen de modjes het toch weer allemaal slecht...![]()
Ik begrijp nog steeds niet dat mensen hier dagelijks hun tijd verdrijven terwijl alles verkeerd is en ze het met niets eens zijn.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik denk dat dat inderdaad zo moet zijn, in principe zullen beide partijen een waarschuwing hebben gekregen, en zoals iedereen weet uit de (aangescherpte) regels zit er een bepaalde "straf-volgorde" in de waarschuwingen: waarschuwing(en) - weekban - maandban - permanente ban. Ga je binnen een bepaalde tijd de fout weer in, ga je over tot het volgende stadium. Bij de een heeft zo'n waarschuwing geen consequenties, bij een ander omdat die in een verder stadium zit vanwege uitlatingen eerder gedaan binnen een bepaalde tijd, wel.starfleet schreef: Jessica zal een andere status hebben qua waarschuwingen en bans op het moment. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat zij een waarschuwing heeft gehad voor uitlatingen in dit topic.
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat ik het gevoel heb dat de maandban van Martijn voorkomen had kunnen worden, op verschillende manieren. Natuurlijk allereerst als hij zelf had kunnen zwijgen op een moment waar hij nu scheldend gereageerd heeft. Of als de andere partij daarna geen tegengas had gegeven. Of als het moderatorteam het topic had gesloten voordat het uit de hand liep, het was in mijn ogen redelijk van tevoren te voorzien dat het mis zou gaan.
Maar hoe dan ook, het is gelopen zoals het is gelopen, en dat heeft een voor Martijn nogal nare consequentie opgeleverd. Hoe jammer ook, ik kan het wel begrijpen want zo zijn de regels op dit forum nu eenmaal.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Zo, en bedankt zeg.Addy schreef:
Hou aub op met dat hypocriete gedoe Suzan, is ook alleen maar omdat je modje geweest bent en de modjes niet wil afvallen
Wat zou in hemelsnaam nu nog de reden moeten zijn om nu ik geen moderator ben de modjes niet af te willen vallen, anders dan dat ik me als gewoon forummer in deze gewoon met hen eens kan zijn? Ik krijg echt geen betaling van het moderatorteam voor steun aan hen. Waarom zou ik, en waarom zouden zij?
Je opmerking snijdt kant noch wal.
-
Addy
Dat betekend dus dat de dames die in het nog niet zo verre verleden al eerder discriminierende uitlatingen hebben gedaan daar nog nooit voor gewaarschuwd zijn
Want anders hadden ze minimaal een weekban moeten hebben nu
Wat dus precies aantoont wat ik al zei, er wordt gewoon gediscrimineerd hier en ik maar denken dat dit tegen de forumregels is
Want anders hadden ze minimaal een weekban moeten hebben nu
Wat dus precies aantoont wat ik al zei, er wordt gewoon gediscrimineerd hier en ik maar denken dat dit tegen de forumregels is
-
chrico
- Zeer actief
Jij heb toch ook nog geen ban ondanks je uitlatingen, stoute modjes tochAddy schreef:Dat betekend dus dat de dames die in het nog niet zo verre verleden al eerder discriminierende uitlatingen hebben gedaan daar nog nooit voor gewaarschuwd zijn![]()
Want anders hadden ze minimaal een weekban moeten hebben nu![]()
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik vroeg me af hoe dat geregeld was. Ik ken niet de hele geschiedenis van dit forum en ik wist dus niet of dit iemands 'eigen' forum is, waarop de anderen mee mogen doen of dat het een forum is met bijvoorbeeld 'gekozen' moderators.LongFields schreef:Het ontgaat me even wat je met deze vraag wil bereiken, misschien kun je dat eens uitleggen?Frenk schreef:Niet om het één of ander hoor (:mrgreen:) maar waarom zijn de mensen die nu moderator zijn eigenlijk moderator
Gewoon omdat ik het wil begrijpen dus

- Frenk
- Zeer actief
-
Addy
chrico schreef:Jij heb toch ook nog geen ban ondanks je uitlatingen, stoute modjes tochAddy schreef:Dat betekend dus dat de dames die in het nog niet zo verre verleden al eerder discriminierende uitlatingen hebben gedaan daar nog nooit voor gewaarschuwd zijn![]()
Wat dus precies aantoont wat ik al zei, er wordt gewoon gediscrimineerd hier en ik maar denken dat dit tegen de forumregels is, willen jullie wel opletten
![]()
-
C@rmen
- Frenk
- Zeer actief
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Ik zeg maar 1 ding en nog niet eens over het benchgebruik, onee mag ik dan wel reageren Kit want het is wel off topic
:N:
Wat is eigelijk de gemiddelde leeftijd hier opt HF? Aan de reacties te zien barre laag. Scheelt ik ben ook nog maar net in de twintig onderweg, dus neem mij ook maar niet te serieus hoor
niemand die mij kent dus verstand van honden heb ik toch niet.
Waarom laat niemand elkaar in de waarde. Het zou niet best wezen als iedereen alles hetzelfde zou doen. Als de 1 met het één een goede ervaring heeft en de ander met het ander, laat het zo. Om elkaar tips of aanwijzingen te geven is niks mis mee, maar om elkaar om sommige dingen zowat de kop in te slaan is wel heel kinderachtig.
Bij sommige dingen denk ik ook wel eens van goh is dat wel zo slim om het zo te doen, ik bemoei me dr niet eens mee. Het zou mij een zorg zijn hoe iemand met zijn of haar hond om gaat. Als ik me om elke hond hier op aarde druk moest maken ben ik met 100 jaar nog niet klaar.
Maar zoals ik al zei ik ben ook nog maar net bezig in de twintig
en heilig ben ik zeer zeker niet.
Dank u, Amen
Wat is eigelijk de gemiddelde leeftijd hier opt HF? Aan de reacties te zien barre laag. Scheelt ik ben ook nog maar net in de twintig onderweg, dus neem mij ook maar niet te serieus hoor
Waarom laat niemand elkaar in de waarde. Het zou niet best wezen als iedereen alles hetzelfde zou doen. Als de 1 met het één een goede ervaring heeft en de ander met het ander, laat het zo. Om elkaar tips of aanwijzingen te geven is niks mis mee, maar om elkaar om sommige dingen zowat de kop in te slaan is wel heel kinderachtig.
Bij sommige dingen denk ik ook wel eens van goh is dat wel zo slim om het zo te doen, ik bemoei me dr niet eens mee. Het zou mij een zorg zijn hoe iemand met zijn of haar hond om gaat. Als ik me om elke hond hier op aarde druk moest maken ben ik met 100 jaar nog niet klaar.
Maar zoals ik al zei ik ben ook nog maar net bezig in de twintig
Dank u, Amen
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
-
Addy
- Frenk
- Zeer actief
Eensvosse schreef:Waarom laat niemand elkaar in de waarde. Het zou niet best wezen als iedereen alles hetzelfde zou doen. Als de 1 met het één een goede ervaring heeft en de ander met het ander, laat het zo. Om elkaar tips of aanwijzingen te geven is niks mis mee, maar om elkaar om sommige dingen zowat de kop in te slaan is wel heel kinderachtig.
en mompelt iets over zeepkisten en de typisch Nederlandse domineesgeest/zendingsdrang

-
C@rmen
- Frenk
- Zeer actief
-
Addy
-
chrico
- Zeer actief
Dat is wat jij ervan maakt. Jij bent het ook niet eens met de modjes, toch ben je er nogAddy schreef:chrico schreef:Jij heb toch ook nog geen ban ondanks je uitlatingen, stoute modjes tochAddy schreef:Dat betekend dus dat de dames die in het nog niet zo verre verleden al eerder discriminierende uitlatingen hebben gedaan daar nog nooit voor gewaarschuwd zijn![]()
Wat dus precies aantoont wat ik al zei, er wordt gewoon gediscrimineerd hier en ik maar denken dat dit tegen de forumregels is, willen jullie wel opletten
![]()
we gaan nou ook de vrije meningsuiting aantasten Whera, dus als je het niet met de modjes eens bent moet je maar een ban krijgen
Als je lang genoeg blijft schoppen ipv een normaal gesprek, krijg je vanzelf een keer een schop terug. Net zoals de forummers niet willen dat ze elke keer onderuit gehaald worden, zijn ook de modjes daar niet van gediend.
Wij als forummers wilde dat de regels aangescherpt werden omdat het de spuigaten uit liep, nu is dat zo en willen forummers weer dat er soepeler gedaan word omdat er mensen zijn die andere fatsoensnormen hanteren dan wenselijk is. De zondebokken nu zijn de modjes ipv de forummers die de fout ingaan, ergens zit er iets dan goed scheef lijkt mij.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Neeltje
daar moet ik 'n keer naar toe..... heb je naam misschien?Muk schreef:Je hebt een restaurant in Amsterdam dat alleen maar desserts serveert. Dus als voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en tussengerechten.Neeltje schreef:ja hoor dat mag ook, als het maar leeeeeeeeeeeekker is!Frenk schreef:Mogen desserts ook? Of moet ik dan zelf een toetjesforum oprichten? :N:Neeltje schreef:Ik wilde al net zeggen, iemand 'n stukkie taart?? Link is:
http://www.takeforum.com/taartenklepzuidik ben 'n toetjes fanaat....... jammie jammie
-
Addy
Je vertelt grote onzin, goed de poll nakijken van wat de forummers wildenchrico schreef:Wij als forummers wilde dat de regels aangescherpt werden omdat het de spuigaten uit liep, nu is dat zo en willen forummers weer dat er soepeler gedaan word omdat er mensen zijn die andere fatsoensnormen hanteren dan wenselijk is. De zondebokken nu zijn de modjes ipv de forummers die de fout ingaan, ergens zit er iets dan goed scheef lijkt mij.
Verder kan je met deze modjes niet in discussie, ik ben niet de enige die dat uit eigen ervaring weet en meelullen met mensen zoals jij die dit kliekje vormen en zich nu achter de schermpjes zitten te verkneuteren dat ze weer eens hun zin hebben gekregen hoef je van mij echt niet te verwachten.
-
chrico
- Zeer actief
Ook nu weer vind jij dat ik onzin vertelAddy schreef:Je vertelt grote onzin, goed de poll nakijken van wat de forummers wildenchrico schreef:Wij als forummers wilde dat de regels aangescherpt werden omdat het de spuigaten uit liep, nu is dat zo en willen forummers weer dat er soepeler gedaan word omdat er mensen zijn die andere fatsoensnormen hanteren dan wenselijk is. De zondebokken nu zijn de modjes ipv de forummers die de fout ingaan, ergens zit er iets dan goed scheef lijkt mij.![]()
Verder kan je met deze modjes niet in discussie, ik ben niet de enige die dat uit eigen ervaring weet en meelullen met mensen zoals jij die dit kliekje vormen en zich nu achter de schermpjes zitten te verkneuteren dat ze weer eens hun zin hebben gekregen hoef je van mij echt niet te verwachten.
Het ligt eraan waar je over in discussie gaat en hoe. Ook ik heb mijn neus wel eens gestoten maar ook wel eens een goed gesprek kunnen voeren.
Ik hoor niet tot een kliekje en vorm er ook geen, dat is ook iets wat jij er van maakt en wat elk gesprek meteen een negatieve klank geeft. Ook maak je ervan dat er mensen zijn die hier van genieten
Als je mijn mening wil weten kan je er ook gewoon om vragen zonder dat jij mijn gedachten gaat invullen.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Neeltje
Maar Addy toch, er zijn hier toch helemaal geen kliekjes of vriendjespolitiek??Addy schreef:Je vertelt grote onzin, goed de poll nakijken van wat de forummers wildenchrico schreef:Wij als forummers wilde dat de regels aangescherpt werden omdat het de spuigaten uit liep, nu is dat zo en willen forummers weer dat er soepeler gedaan word omdat er mensen zijn die andere fatsoensnormen hanteren dan wenselijk is. De zondebokken nu zijn de modjes ipv de forummers die de fout ingaan, ergens zit er iets dan goed scheef lijkt mij.![]()
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
Muk
Jazekers ....... http://www.sucrerestaurant.nlNeeltje schreef: daar moet ik 'n keer naar toe..... heb je naam misschien?
Smakelijk eten alvast.
- starfleet
- Erelid
MARC_S schreef:
Kan je je niet voorstellen dat als je gedwongen wordt totaal anders te zijn dan je bent dat je dat weigert? Dat je weigert voor Bassie en Adriaan en dramaqueen uitgemaakt te worden door bepaalde personen die dat zonder enige consequentie kunnen doen schijnbaar?
Kan je je voorstellen dat het mij geen fluit zou kunnen schelen als iemand waarmee ik al lange tijd op voet van oorlog sta mij uitmaakt voor de grootste poep die er maar is. Ik zou waarschijnlijk in dit geval niet eens van repliek dienen, maar als dan toch niet op hetzelfde niveau. En wellicht in dit geval zou ik de moderators mailen dat ik het helemaal beu ben dat die persoon de hele tijd op me blijft hakken.
Ik kan me best voorstellen dat Martijn reageert zoals hij reageert, het is een over en weer gedoe geweest voor zover ik kan zien, maar als moderator met de aangescherpte regels kun je niet zeggen dat dit een speciaal geval is (wat het wel is natuurlijk) en dat het daarom over en weer zonder echte consequenties mag . Nogmaals ik kan me niet voorstellen dat er voor Jessica geen consequentie is, echt niet. Het beste zou een week afkoelban zijn voor alle partijen in zulk soort gevallen. Kinderachtig misschien, maar wel passend bij het steeds maar weer terugkerende gekijf.
Anne
-
Neeltje
Als die dat privé zou doen en niet ergens waar de hele wereld het ook zou kunnen lezen, ok, maar hier op zo'n forum kom op, dat is toch je reinste discriminatie.starfleet schreef:MARC_S schreef:
Kan je je niet voorstellen dat als je gedwongen wordt totaal anders te zijn dan je bent dat je dat weigert? Dat je weigert voor Bassie en Adriaan en dramaqueen uitgemaakt te worden door bepaalde personen die dat zonder enige consequentie kunnen doen schijnbaar?
Kan je je voorstellen dat het mij geen fluit zou kunnen schelen als iemand waarmee ik al lange tijd op voet van oorlog sta mij uitmaakt voor de grootste poep die er maar is. Ik zou waarschijnlijk in dit geval niet eens van repliek dienen, maar als dan toch niet op hetzelfde niveau. En wellicht in dit geval zou ik de moderators mailen dat ik het helemaal beu ben dat die persoon de hele tijd op me blijft hakken.
Ik kan me best voorstellen dat Martijn reageert zoals hij reageert, het is een over en weer gedoe geweest voor zover ik kan zien, maar als moderator met de aangescherpte regels kun je niet zeggen dat dit een speciaal geval is (wat het wel is natuurlijk) en dat het daarom over en weer zonder echte consequenties mag . Nogmaals ik kan me niet voorstellen dat er voor Jessica geen consequentie is, echt niet. Het beste zou een week afkoelban zijn voor alle partijen in zulk soort gevallen. Kinderachtig misschien, maar wel passend bij het steeds maar weer terugkerende gekijf.
Anne
- Angel
- Zeer actief
joh zie mij dat al doen.. met mijn diensten.. dan midden in de nacht aanbellen bij de oppas om mijn hond weer op te halen... zullen ze blij mee zijn dat ze om 4uur snachts wakker gebeld worden omdat ik mijn hond kom ophalen..Addy schreef:Ja maar je zou ook kunnen overwegen om pupje voor een dagdeel naar de opvang te doen maar dat kost weer geldMoos schreef: Bij bijna alle pups komt er natuurlijk een bench voor als de baas gaat werken. Dat is dan al snel 4-5-6 uur...![]()
Ik zou mijn pup niet een dagdeel alleen laten, niet los en al helemaal niet in de bench, ik zou opvang regelen
denk dat ik hem dan toch liever in een bench doe..
denk dat iedereen hier zijn eigen mening over heeft maar wat mij opvalt is dat de tegenstanders van de bench en de gebruikers van de bench elkaar hun mening willen opdringen..
groetjes Angel en een poot van Boes

-
Neeltje
Volgens mij gaat het er meer over dat wij benchgebruikers niet als hondenmishandelaars willen worden afgeschilderd.Angel2 schreef:joh zie mij dat al doen.. met mijn diensten.. dan midden in de nacht aanbellen bij de oppas om mijn hond weer op te halen... zullen ze blij mee zijn dat ze om 4uur snachts wakker gebeld worden omdat ik mijn hond kom ophalen..Addy schreef:Ja maar je zou ook kunnen overwegen om pupje voor een dagdeel naar de opvang te doen maar dat kost weer geldMoos schreef: Bij bijna alle pups komt er natuurlijk een bench voor als de baas gaat werken. Dat is dan al snel 4-5-6 uur...![]()
Ik zou mijn pup niet een dagdeel alleen laten, niet los en al helemaal niet in de bench, ik zou opvang regelen
denk dat ik hem dan toch liever in een bench doe..![]()
denk dat iedereen hier zijn eigen mening over heeft maar wat mij opvalt is dat de tegenstanders van de bench en de gebruikers van de bench elkaar hun mening willen opdringen..
- starfleet
- Erelid
Ik vind dat je een beetje aan het stoken bent. Met dingen die niet waar zijn, zoals dit ook weer. Nu doe je net of "de dames" gruwelijk kwetsende en discriminerende opmerkingen maakten. Als ze nu tegen Marc en Martijn relnicht gebruiken, dán is het discriminerend en bedoeld om te zieken. Dat was het destijds niet. Kijk het is geen complimentje, maar destijds zag ik het discriminerende ervan niet zo. Ik heb de term in het verleden ook wel voor een vrouw gebruikt zelfs. Ik geloof een van "de dames" ook, er zat niet de lading achter die Martijn en Marc eraan geven.Addy schreef:Dat betekend dus dat de dames die in het nog niet zo verre verleden al eerder discriminierende uitlatingen hebben gedaan daar nog nooit voor gewaarschuwd zijn![]()
Martijn gebruikte in ongeveer diezelfde tijd teef als hij het over vrouwen had. Volgens hem een heel gewoon woord, althans niet echt erg of zo . Vond jij geloof ik ook???. Nou ik niet. Ik vind het een afschuwelijk denigrerend woord als je dat gebruikt tegen vrouwen en ik vond dat nou weer echt niet kunnen. Daar heeft Martijn geen waarschuwing voor gehad, mocht gewoon blijven staan. Prima dan wat mij betreft, dat kan dat die term voor hem veel minder beladen is, maar in de toekomst niet als hij het tegen mij zou gebruiken, want dan is dat om te zuigen en mij op de kast te krijgen.
Anne