de proporties van de kop komen door de hoek waarin de foto genomen is.MonaToetje schreef:Ik denk dat je er nu een beetje teveel achter zoekt![]()
Er is toch niks leukers dat kiekjes te klikken ( en te showen ) van je lieveling(en) , vooral als het hoofd buiten proporties is omdat de foto van dichtbij is genomen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boston Terrier
Moderator: moderatorteam
-
linlin
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Olinlin schreef:de proporties van de kop komen door de hoek waarin de foto genomen is.MonaToetje schreef:Ik denk dat je er nu een beetje teveel achter zoekt![]()
Er is toch niks leukers dat kiekjes te klikken ( en te showen ) van je lieveling(en) , vooral als het hoofd buiten proporties is omdat de foto van dichtbij is genomen.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- MonaToetje
- Zeer actief
- Contacteer:
Brrrrr, en ook een beetje eng....op deze foto dan :N: :N:Laila schreef:Gevaarlijk hondje hoor!Snorko schreef:
zoals deze?zo lijkt het net of ie maar heel kleine oortjes heeft:
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- Snorko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriers
- Aantal honden: 3
- Snorko
- Zeer actief
-
Laila
- Actief
-
Martijn SBT
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Heeft er iemand wat specifieke rasinfo voor mij over de boston terrier?
Heb begrepen dat een natuurlijke dekking en bevalling er niet in zit. En dat men toch moet uitkijken met warmte enzo.
Maar ik ben dus niet bekend verder met het ras en mijn vriendin vind het hele leuke hondjes. Misschien dat iemand dus wat meer info voor mij heeft.
Heb begrepen dat een natuurlijke dekking en bevalling er niet in zit. En dat men toch moet uitkijken met warmte enzo.
Maar ik ben dus niet bekend verder met het ras en mijn vriendin vind het hele leuke hondjes. Misschien dat iemand dus wat meer info voor mij heeft.

- MonaToetje
- Zeer actief
- Contacteer:
hoi,Martijn SBT schreef:Heeft er iemand wat specifieke rasinfo voor mij over de boston terrier?
Op de site van de Boston Terrier Club Of America staat veel info + foto`s over het ras : http://www.bostonterrierclubofamerica.o ... ndard.html
http://www.bostonterrierclubofamerica.org/
Wbt dekking/bevalling : Dat is niet waar want Mona is normaal gedekt en zonder keizersnee bevallen. En ik ken nog meer BT teefjes die op natuurlijke wijze zijn bevallen .
Ik vind het hele leuke hondjes: sportief , makkelijk te trainen , verharen bijna niet , blaffen zelden en heel lief voor kinderen.
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
-
Mojuan
- Zeer actief
- MonaToetje
- Zeer actief
- Contacteer:
Het merendeel wel ja.Paulala schreef:Je zegt dat je er nog meer kent die op natuurlijke wijze zijn bevallen.
Dit houdt dus in dat het meerendeel wel met keizersnede gebeurt?
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
-
Mojuan
- Zeer actief
Dat vind ik dus al erg genoeg, en meer dan genoeg reden om zelf nooit voor zo'n ras te kiezen, hoe leuk ze ook zijn.MonaToetje schreef:Het merendeel wel ja.Paulala schreef:Je zegt dat je er nog meer kent die op natuurlijke wijze zijn bevallen.
Als het meerendeel met keizersnede ter wereld moet komen, dan is er iets goed mis.
Maar goed, dat is mijn mening.

- MonaToetje
- Zeer actief
- Contacteer:
Da`s jouw meningPaulala schreef:Dat vind ik dus al erg genoeg, en meer dan genoeg reden om zelf nooit voor zo'n ras te kiezen, hoe leuk ze ook zijn.MonaToetje schreef:Het merendeel wel ja.Paulala schreef:Je zegt dat je er nog meer kent die op natuurlijke wijze zijn bevallen.
Als het meerendeel met keizersnede ter wereld moet komen, dan is er iets goed mis.
Maar goed, dat is mijn mening.
da het merendeel met een KS moet bevallen kan verschillende oorzaken hebben :
1 : Pup heeft een te grote kop .
2 : Weeenzwakte
3 : veel fokkers " durven " het niet aan om hun teefje het zelf te laten proberen . ( komt volgens mij vrij vaak voor.
Er zijn fokkers in het buitenland die alleen maar fokken met de teefjes en de dochters van die teefjes die op natuurlijke wijze zijn bevallen.....
De lengte van het lichaam schijnt er ook veel mee te maken te hebben. teefjes met een lang(er) lichaam hebben minder risico op complicaties tijdens de bevalling.
Moon is ook langer in de rug en is binnen een paar uur van 3 gezonde pups bevallen.
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ooh,,wat lieffff!Laila schreef:Ach wat is deze ontzettend lief! Ligt jouw Boston ook zo graag op z'n rug? Die van ons dus ook.Snorko schreef:deze is wat minder eng:
Ik vind Bostons super!
Ik ben er laatst eentje tegengekomen in het bos, en ik vind ze *adorable* om te zien eerlijk gezegd.
Komop, mensen, we hoeven nou ook elkaar's favoriete ras gaan lopen afkraken, nergens voor nodig, denk ik.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Chione
- Zeer actief
Mooi.MonaToetje schreef:Da`s jouw meningPaulala schreef:Dat vind ik dus al erg genoeg, en meer dan genoeg reden om zelf nooit voor zo'n ras te kiezen, hoe leuk ze ook zijn.MonaToetje schreef:Het merendeel wel ja.Paulala schreef:Je zegt dat je er nog meer kent die op natuurlijke wijze zijn bevallen.
Maar goed, dat is mijn mening.![]()
da het merendeel met een KS moet bevallen kan verschillende oorzaken hebben :
1 : Pup heeft een te grote kop .
2 : Weeenzwakte
3 : veel fokkers " durven " het niet aan om hun teefje het zelf te laten proberen . ( komt volgens mij vrij vaak voor.
Er zijn fokkers in het buitenland die alleen maar fokken met de teefjes en de dochters van die teefjes die op natuurlijke wijze zijn bevallen.....
De lengte van het lichaam schijnt er ook veel mee te maken te hebben. teefjes met een lang(er) lichaam hebben minder risico op complicaties tijdens de bevalling.
Moon is ook langer in de rug en is binnen een paar uur van 3 gezonde pups bevallen.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- Snorko
- Zeer actief
ja Bostons zijn zeker super,net zoals Ridgebacks en de combi is ook superwendy71 schreef:Ooh,,wat lieffff!Laila schreef:Ach wat is deze ontzettend lief! Ligt jouw Boston ook zo graag op z'n rug? Die van ons dus ook.Snorko schreef:deze is wat minder eng:
![]()
Ik vind Bostons super!
Ik ben er laatst eentje tegengekomen in het bos, en ik vind ze *adorable* om te zien eerlijk gezegd.![]()
Komop, mensen, we hoeven nou ook elkaar's favoriete ras gaan lopen afkraken, nergens voor nodig, denk ik.